ژاوی سیمونز، ستاره هلندی، در آستانه بازگشت به پاری سن ژرمن قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، به تحسین عملکرد کیلیان امباپه مقابل تولوز پرداخت.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پاسخ به سوالی در مورد بازی نکردن کیلیان امباپه ترجیح داد سکوت کند!
کیلیان امباپه حق تمرین با پاری‌سن‌ژرمن را پیدا نکرده و همچنان بلاتکلیف‌ترین فوتبالیست اروپاست.
شایعات مربوط به جذب پدری توسط پاری‌سن‌ژرمن، به پیش از دوران حضور لوییس انریکه در این تیم بازمی‌گردد و این مربی علاقه‌ای به هافبک بارسلونا ندارد.
در حالی که گمانه‌زنی ها در مورد آینده کیلیان امباپه به اوج رسیده، لوئیز انریکه ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فصلی آینده برای PSG بازی کند.
سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن برای انتخاب جایگزین ام‌باپه روی مهاجم ملی‌پوش بنفیکا دست گذاشته است و از سران تیم پاریسی خواسته که او را جذب کنند.
باشگاه پاری سن ژرمن به طور رسمی از انریکه به عنوان سرمربی جدید خود پرده برداشت.
لوئیس انریکه امروز به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی خواهد شد و باید کار ناتمام مربیانی سرشناس را به اتمام برساند. ماموریتی بس دشوار برای مرد اهل آستوریاس.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز گفت: پیامدهای مرتبط و هنوز ناشناخته اقدامات «واگنر» بر جنگ اوکراین باید بررسی شود.
لوییز انریکه درباره وضعیت کیلیان امباپه از مدیران پاری‌سن‌ژرمن پرسیده و در جواب شنیده است که فقط در دو حالت ممکن است او از تیم برود.
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز درباره دیدار با «علی باقری‌کنی» اعلام کرد: دیروز و امروز گفتگوهای فشرده‌ای با معاون وزیر امور خارجه ایران داشتم.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، از دقایقی قبل در نشست خبری حاضر شده تا به اتهامات درباره ارتباط این باشگاه با انریکز نگریرا پاسخ دهد.
سزار آسپیلیکوئتا با اظهارنظری درباره لوئیس انریکه باعث شد شایعات درباره اینکه او سرمربی آینده این باشگاه انگلیسی است بیش از پیش تقویت بشود.
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از گفت‌وگوی «به موقع» با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.
مورا برآورد کرد که ایران امروز «برای احیای توافق هسته‌ای آماده‌تر است، چون در دل طوفان است و بازگشت به توافق هسته‌ای را راحت‌ترین راه برای خروج از این طوفان می‌داند، اما واقعیت آن است که چارچوب مطلوب برای این کار وجود ندارد».
بعد از انتشار گزارشی جنجالی درباره پرداخت مبالغی قابل توجه از طرف باشگاه بارسلونا به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا این سوال مطرح شده است که این چهره جنجالی کیست و چه سابقه‌ای دارد؟
رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.
سرمربی جدید تراکتور در زمان حضورش در لالیگا مربیان بزرگی چون گواردیولا و انریکه را وادار به تحسین کرده بود.
مدیر فنی تیم ملی اسپانیا بعد از شکست مقابل مراکش گفت درباره ادامه کار لوئیس انریکه در لاروخا ظرف روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در پاسخ به صحبت‌های اخیر لیونل مسی درباره او از ستاره آرژانتینی که زمانی در بارسا بازیکنش بوده تمجید کرد.
وزارت خارجه کره جنوبی جمعه (۱۹ اوت) از گفتگو‌های تلفنی پشت سر هم معاون وزیر امور خارجه این کشور با «رابرت مالی» و «انریکه مورا» مذاکره‌کنندگان ارشد ایالات متحده و اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام، خبر داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دیدگاه‌ها و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران درباره ایده‌های ارائه‌شده از سوی «انریکه مورا» به وی‌ منتقل شده است.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ