مورا برآورد کرد که ایران امروز «برای احیای توافق هسته‌ای آماده‌تر است، چون در دل طوفان است و بازگشت به توافق هسته‌ای را راحت‌ترین راه برای خروج از این طوفان می‌داند، اما واقعیت آن است که چارچوب مطلوب برای این کار وجود ندارد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پاسخ به سوالی در مورد بازی نکردن کیلیان امباپه ترجیح داد سکوت کند!
لوییس انریکه بازیکنان خود را از هر گونه صحبت با رسانه ها در مورد کیلیان امباپه منع کرده است. او در هیچ نشست خبری تا قبل از بازی برابر لوریان نیز شرکت نخواهد کرد.
در حالی که گمانه‌زنی ها در مورد آینده کیلیان امباپه به اوج رسیده، لوئیز انریکه ابراز امیدواری کرد که این بازیکن فصلی آینده برای PSG بازی کند.
نتیجه اولین تست‌های بدنی از نیمار خوب و دلگرم کننده نبود و لوئیس انریکه بدون توجه به نام و اعتبار این ستاره برزیلی، قرار دادن او در فهرست مازاد را بررسی خواهد کرد.
نتیجه اولین تست‌های بدنی از نیمار خوب و دلگرم کننده نبود و لوئیس انریکه بدون توجه به نام و اعتبار این ستاره برزیلی، قرار دادن او در فهرست مازاد را بررسی خواهد کرد.
شبکه سی‌ان‌ان آمریکا مدعی شد که گفت‌گوهای اخیر بین مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دوحه قطر به تحولات مثبتی منجر شده است.
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
علی باقری نیز امروز در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:« جلسه ای جدی و سازنده با انریکه مورا در دوحه داشتم. در مورد طیفی از موضوعات از جمله مذاکرات رفع تحریم ها به بحث و تبادل نظر پرداختیم».
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز درباره دیدار با «علی باقری‌کنی» اعلام کرد: دیروز و امروز گفتگوهای فشرده‌ای با معاون وزیر امور خارجه ایران داشتم.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه از گفتگو با «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد.
لوییس انریکه در جام جهانی به گروهی از ستاره‌ها اعتماد کرد که به نظر او دست‌نیافتنی بودند. اما گروهی از آنها اکنون در باشگاه‌هایشان فراموش شده‌اند.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از گفت‌وگوی «به موقع» با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.
وزیرامور خارجه کشورمان اظهارداشت: قرار است آقایان جوزپ بورل و انریکه مورا همزمان با ورود ما به اردن سفر کنند،اردن فرصت مناسبی است که ما بتوانیم این گفتگوها (مذاکرات رفع تحریم) را تکمیل کنیم.
لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، تمدید قرارداد با لوئیس انریکه را به پس از جام جهانی موکول کرد.
علی باقری گفت: امروز در حاشیه‌های جلسات دیپلماتیک دیدار و گفتگویی با انریکه مورا خواهم داشت.
فردا لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، فهرست تیمش برای دو بازی پیش رو مقابل سوئیس و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد و ممکن است نام سرخیو راموس نیز در آن باشد.
«وِدانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ساعاتی بعد از ارسال پاسخ ایران به «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، با تلاش برای انداختن توپ در زمین ایران، مدعی شد که پاسخ تهران سازنده نبود.
وزارت خارجه کره جنوبی جمعه (۱۹ اوت) از گفتگو‌های تلفنی پشت سر هم معاون وزیر امور خارجه این کشور با «رابرت مالی» و «انریکه مورا» مذاکره‌کنندگان ارشد ایالات متحده و اتحادیه اروپا در مذاکرات احیای برجام، خبر داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: دیدگاه‌ها و ملاحظات جمهوری اسلامی ایران درباره ایده‌های ارائه‌شده از سوی «انریکه مورا» به وی‌ منتقل شده است.
میخاییل اولیانوف با انتشار تصویر دیدارش با انریکه مورا و هیات همراهش در صفحه توییتر خود نوشت: به نظر می‌رسد در حال پیشرفت هستیم. اجازه دهید امیدوار باشیم که موفقیت آمیز باشد.
برخی رسانه‌ها امروز به نقل از خبرگزاری بلومبرگ مدعی شدند که این خبرگزاری به نقل از دیپلمات‌های اتحادیه اروپا گزارش داده که موانع احیای برجام می‌توانند ظرف ۷۲ ساعت برطرف شوند یا دیگر توافقی امکان‌پذیر نخواهد بود.
هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امروز به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.
مذاکرات وین به‌طور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی از امروز از سر گرفته می‌شود. شوک خبری زمانی رخ داد که ناگهان انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد که برای احیای برجام راهی وین است. ساعتی پس از اعلام این خبر وزارت خارجه ایران نیز خبر از سفر علی باقری به اتریش داد و این اخبار سرانجام با تایید سفر رابرت مالی به وین تکمیل شد. اکنون همه چیز مهیاست تا حداقل نمایندگان اروپا، ایران و آمریکا درباره پیش‌نویس بورل آخرین نظرات و جمع‌بندی‌های خود را ارائه و با یکدیگر تبادل نظر کنند.
انریکه مورا مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته ای و علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برای ادامه مذاکرات در راستای احیای برجام راهی وین شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ