محققان در جدیدترین پژوهش‏، جمعیتی از خوشه‌های ستاره‌ای کروی را در هاله داخلی آندرومدا شناسایی کردند که همگی دارای متالیتی یکسان هستند. متالیتی به ترکیب عنصری ستارگان، با عناصری سنگین‌تر از هیدروژن و هلیوم اشاره دارد که در نجوم عنوان فلزات به آن‌ها اطلاق می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطب شمال و قطب جنوب ممکن است شاهد خاموشی‌های رادیویی باشند که می تواند برای روزها ادامه داشته باشد زیرا CME «آدم خوار» از خورشید فوران می‌کند.
دانشمندان می‌گویند با بررسی استخوانی از 1.45 میلیون سال پیش احتمالاً به اولین شواهد هم‌نوع‌خواری در انسان‌ها رسیده‌اند.
باستان‌شناسان حین حفاری در غار دِل تُل دِ مویا شواهدی از آدم‌خواری نئاندرتال‌ها را کشف کرده‌اند که قدمت‌شان به بیش از ۵۲۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد.
امبونگ به New Straits Times گفت: ماری به این اندازه، یک گاو را به طور کامل می‌بلعید. قبلاً مار‌های پیتونی داشتم که جوجه‌هایی را می‌خوردند که من هم آن‌ها را پرورش می‌دادم، اما هیچ‌کدام به اندازه این مار نبودند.
وقتی به حیوانات وحشی فکر می‌کنیم، بسیاری از ما موجودات زیبایی مانند آهو یا گرگ را تصور می‌کنیم. اما گاهی اوقات، این حیوانات می توانند خطری واقعی برای انسان ایجاد کنند. واقعیتی که وقتی یک زن ۵۴ ساله در تایلند با یک مار پیتون ۷ متری روبرو شد، کاملاً آشکار شد.
آناکوندای سبز مانند همه مار‌ها شکارچی است که منقبض کننده‌ای غیر سمی از خانواده بوآ است. آن‌ها قربانی خود را با دندان‌های قدرتمند خود می‌گیرند، با بدن قدرتمند خود خفه می‌کنند و سپس آن را به طور کامل می‌بلعند.
در حال حاضر این مار‌ها محدود به منطقه‌ای در غرب میامی هستند، اگر این شکارچیان به جنگل‌ها بروند و با غول مهاجم دیگری - پیتون‌های برمه‌ای - آمیخته شوند، می‌توانند یک مار فوق‌العاده انسان‌خوار به دنیا بیاورند. مقامات در حال مبارزه برای متوقف کردن این بیگانگان قاتل وحشی هستند.
زلنسکی گفت: «مطمئنا زمانی شکنندگی رژیم در روسیه آشکار خواهد شد، آنگاه «آدمخواران»، «آدمخواری» را خواهند کشت و این بسیار مهم است. آن‌ها برای آن توجیه و دلیلی خواهند تراشید. این اتفاق خواهد افتاد. اما چه زمانی؟ نمی‌دانم».
منطقه‌ای تحت محاصره یک گونه مهاجم جدید است که آدم خوار است و پیتون راک آفریقایی نام دارد.
اظهارات عجیب فرمانده گارد ملی سوئد در گفت‌وگو با یک نشریه سوئدی، واکنش تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت؛ اظهاراتی که برخی آن را معادل «آدمخواری» توصیف کردند.
این مار، بزرگترین مار آفریقا و یکی از هشت گونه بزرگ مار در جهان (به همراه آناکوندای سبز، پیتون مشبک، پیتون برمه ای، پیتون سنگی آفریقای جنوبی، پیتون هندی، آناکوندای زرد و پیتون اسکراب استرالیا)، است و طول آن نزدیک به 6 متر یا بیشتر می‌رسد.
نوستراداموس برای دنیا در دوره‌ی افزایش روز افزون قیمت مواد غذایی، پیشگویی ترسناکی داشته است. به گفته‌ی او، انسان‌ها از روی ناچاری برای زنده ماندن دست به کار‌هایی خواهند زد که یکی از آن‌ها روی آوردن به آدمخواری است. او گفته: «نه راهبی در کار خواهد بود و نه فرد تازه گرویده ای؛ عسل قیمتی بیش از یک شمع پیدا خواهد کرد… یک پیمانه گندم به قدری گران خواهد شد که انسان‌ها یکدیگر را خواهند خورد.»
یک بررسی علمی جالب در خصوص ماهی‌های همنوع خوار می‌گوید که این عمل آن‌ها بیش از طبیعت، حاصل اسارت آنهاست و این امر حتی می‌تواند آن‌ها را به آدمخواری نیز سوق دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ