اردوی تیم فوتسال جوانان ایران بعد از یک وقفه اجباری مجددا از سر گرفته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه اینتری ها برای جذب جانلوکا اسکاماکا به بن بست خورد و آتالانتا این بازیکن را به خدمت گرفت.
بازار تابستانی شاهد رونق انتقال بازیکنان کره‌ای است. انتقال کیم مین جائه به بایرن و کانگ این لی به پی اس جی، این ادعا را تایید می‌کند.
شاخص کل بورس امروز با ریزش مواجه شده اما شاخص کل هم وزن مثبت است.
با صعودی شدن بازار سرمایه و داغ شدن بازار برخی از افراد که مردم را به صورت بی مهابا در سال ۹۹ به بورس دعوت می‌کردند دوباره فعال شده و به کارهای متعددی اعم از سیگنال فروشی مشغول شده اند.
اردوی تیم فوتسال جوانان ایران بعد از یک وقفه اجباری مجددا از سر گرفته می‌شود.
در همین راستا قرار است یک موشک لانگ مارچ۵B با قسمت دوم Yuanzheng-۲ برای نخستین بار از بندر فضایی ونچانگ در نیمه دوم سال جاری میلادی به فضا پرتاب می شود.
بازار آهن‌آلات به روند کاهشی قیمت که از حدود ۱۰ روز قبل آغاز شده ادامه داد و امروز تیرآهن و میلگرد در واکنش به افت قیمت ارز و طلا بین ۸ تا ۱۰ درصد ارزان‌تر شد.
طغیانی گفت:همانطور که رئیس مجلس هم گفتند، از افتخارات مجلس یازدهم این است که نگرانی‌های خود را به صورت رسمی طی یک سند رسمی در یک جلسه علنی پیش از تحولات ارزی اعلام کرده بود که اگر به قوانین مصوب مجلس و پیشنهادهای داده شده توجه می‌شد، شاهد است اتفاقات در بازار ارز نبودیم.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
امروز بازار سرمایه با رشد دوباره ای همراه شد اما مهمتر از همه ارزش معاملات خرد بوده که البته افزایش عرضه نیز در آن موثر بود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: از آنجایی که تعداد نیروهای سازمان تعزیرات برای نظارت بر بازار کم است، باید از ظرفیت بسیج هم برای نظارت بر بازار شب عید استفاده شود.
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد؛ بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیاز‌های واقعی ارز و طلا را پاسخ دهد.
سرانجام صبح امروز وعده راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از سوی رئیس کل بانک مرکزی محقق شد. بازاری که قرار است به عنوان مرجع ارز و طلای کشور توسعه یابد و نیازهای واقعی ارز و طلا را پاسخ دهد.
در شرایطی که بازار سرمایه با افزایش صف فروش مواجه شد، بازار سکه و ارز شاهد صف خرید بودند.
یک رسانه ایتالیایی می‌گوید انتقال 100 میلیون یورویی مودریک به چلسی باعث تورم بازار اروپا شده و قیمت‌گذاری ناپولی روی ویکتور اوسیمن اولین نمونه این تورم عجیب است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: القای بی‌ثباتی و تزلزل در تیم اقتصادی دولت و نا اطمینانی درباره شاخص‌های اقتصادی مجموعاً شرایطی را ایجاد کرده که امروز ارز مسیری خلاف جهت شاخص‌های اصلی اقتصاد را بپیماید.
نشست هم اندیشی مشترک سازمان هواپیمایی کشوری با نمایندگان شرکت‌های بالگردی غیرنظامی و نمایندگان بالگردی نظامی کشور به منظور معرفی کارگروه بالگردی در سازمان برگزار شد.
قیمت دلار توافقی با ریزشی دوباره به ۳۲.۵۰۰ تومان رسید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم اوپک پلاس به هم ریختگی بازار نفت توسط آمریکا را خنثی کرد.
یکی از خانم‌هایی که مقابل ورزشگاه ایستاد بود گفت: در بازار سیاه بلیت ۵۰۰ هزار تومانی خریدم، اما وقتی قصد ورود داشتم متوجه شدم با آن بلیت اجازه ورود ندارم.
محمودزاده با بیان اینکه تا امروز حدود ۵.۶ میلیون برای واحدهای نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند،‌ اعلام نمود: از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متقاضی حائز شرایط و فعال هستند که مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند.
کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت سودهای مانده از سال‌های گذشته شرکت‌ها از جمله دغدغه‌های سهامداران بوده است که با پیگیری و تاکید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار قرار شد از طریق سامانه سجام به سهامداران پرداخت شود.
هر آنچه که باید درمورد سرخک بدانیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ