شخصی که پس از دیدار برزیل و کره جنوبی با ساموئل اتوئو درگیر شد، راز این ماجرای جنجالی را فاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود با اشاره به دیدارش با همتای ارمنستانی نوشت: نگاه ایران به قفقاز مبتنی بر صلح پایدار و همکاری بدون دخالت خارجی است.
هیئت پارلمانی ایران در حاشیه نشست کمیته دائمی امور اقتصادی و توسعه پایدار APA در منامه با جورج لوکایدس، رئیس هیئت پارلمانی قبرس دیدار و گفتگو کرد.
آدریان رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس، در پایان بازی با سویا با نمایش پای مصدومش تاکید کرد که داور یک پنالتی را برای بیانکونری نگرفته است.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
کمیته ضدفساد دادستانی اسپانیا به اسنادی در مورد دارایی‌ها و املاک چهار داور اسپانیایی دست یافته که اکثر آنها نقدی و بدون وام مسکن خریداری شده‌اند. در این پرونده شاید پای بارسلونا نیز در میان باشد.
اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، تصویری از تکل لیائو روی پای او در محوطه جریمه میلان منتشر کرد تا نشان دهد ناپولی همچنان به خاطر تصمیمات داوری دیدار دیشب دو تیم عصبانی است.
«پائولو برلوسکونی» برادر سیلویو برلوسکونی بعد از دیدار با او در بیمارستان گفت که «او در وضعیت پایدار قرار دارد و مثل یک صخره (سرسخت و استوار) است».
سلیمانی اضافه کرد: گل دوم سپاهان سالم بود زیرا نه خطایی انجام داد و نه آفسایدی بود. مغانلو با مدافع آخر پرسپولیس در یک خط بود و گل سپاهان درست بود. پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه گرفته شد، صحیح بود زیرا یزدانی پای مدافع پرسپولیس را زد. اخطار هم درست بود و در نتیجه مدافع سپاهان باید اخراج می‌شد که این اتفاق رخ داد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که امشب در دیدار مقابل لیل آسیب دید احتمالا یک تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.
اعتراض به داوری در بازی های لیگ برتر تبدیل بدعت شده است، به خصوص که پای دو تیم مدعی در مسابقه در میان باشد.
کوپال ناظمی که قرار است بازی تیم ساپینتو و تراکتور را سوت بزند، به طرز عجیب گرفتار اتفاقات جنجالی در بازی های استقلال شده است.
مدافع چپ تیم ملی ایران پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل آمریکا مدتی از میادین دور خواهد بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: ارتباط ایران و نیکاراگوئه ارتباطی پایدار و مستحکم است و در شرایط تحریم باید همکاری‌ها توسعه پیدا کند.
اگر فدراسیون فوتبال علیرضا فغانی را از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران در سال 2023 کنار نمی گذاشت، شاید این داور حاضربه سفر به تهران و قضاوت در دربی می شد.
کاپیتان استقلال می‌گوید صد درصد پای رضا میرزایی را زده‌اند اما داور پنالتی نگرفته است.
زری فتحی به عنوان داور اول، بازی حساس تیم های ژاپن و کره جنوبی در دور گروهی جام ملت های فوتسال آسیا را قضاوت کرد.
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و رایزنی کرد.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
وزیر خارجه پاکستان در دیدار با نماینده آمریکا در امور افغانستان در حاشیه برگزاری ۷۷مین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک گفت: تعامل با طالبان برای دستیابی به صلح پایدار مهم است.
دنی ماکلی، داور هلندی دیدار بارسلونا و بایرن مونیخ، به شدت مورد انتقاد هواداران تیم اسپانیایی قرار گرفته است.
برخلاف تصور عموم، ساپینتو در پایان نیمه اول، با جواد منافی مربی نساجی وارد درگیری شدید لفظی شده بود.
به دلیل پرتاب اشیاء و ترقه به درون زمین مسابقه و به پای حامد لک، بازی فولاد و مس رفسنجان برای دقایقی توسط داور قطع شد!
در نامه ائمه جمعه آمده است: خاطره بی‌نظیر این دیدار شیرین را همچون سرمایه‌ای مانا و پایدار در دل و جانمان محفوظ نگه خواهیم داشت و بر خود فرض می‌دانیم؛ نه در قول، بلکه در فعل، ضمن بررسی و مداقه آسیب‌شناسانه، اتخاذ تدابیر لازم در ارتباط با تذکرات و منویات امام مسلمین را در دستور کار تشکیلاتی و جمعی قرار دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ