رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: ارتباط ایران و نیکاراگوئه ارتباطی پایدار و مستحکم است و در شرایط تحریم باید همکاری‌ها توسعه پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلطانی گفت: به نظر من این سفر نمی‌تواند حتی دستاورد سیاسی خوبی برای کشور داشته باشد. البته باید گفت که سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا، دیگر آن کشور‌هایی که ایران به لحاظ سیاسی روی آن‌ها حساب می‌کرد، نیستند. چرا که قبلا کشور‌هایی مانند بولیوی تحت حاکمیت او مورالس یا اکوادور هم قرار داشتند که این دو کشور چندسالی است با تغییر دولت‌های آن‌ها از دایره ارتباط سیاسی ایران در امریکای لاتین خارج شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در ارتباط با موضوع برجام دیدگاه‌های اصولی و روشنی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در ارتباط با موضوع برجام دیدگاه‌های اصولی و روشنی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در ارتباط با موضوع برجام دیدگاه‌های اصولی و روشنی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران در ارتباط با موضوع برجام دیدگاه‌های اصولی و روشنی دارد.
مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.
یک دیپلمات پیشین می‌گوید: مصر یکی از کشور‌هایی است که بعد از قطع روابط ایران و عربستان جرات نمی‌کرد با ایران ارتباط برقرار کند، اما امروزه تلاش‌هایی را در برقراری ارتباط انجام می‌دهد.
رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی همانطور که در روز‌های سخت کنار دولت و ملت سوریه ایستاد، در دوران بازسازی هم کنار شما خواهد بود.
وزارت خزانه داری آمریکا یک فرد و چند نهاد را با ادعای فعالیت در برنامه ساخت پهپاد در ایران تحریم کرد.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز یک فرد و ۶ نهاد مرتبط با ایران را به بهانه‌ای واهی تحریم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مسیر گفتگو و مذاکرات فنی بین ایران و آژانس ادامه دارد و امیدواریم که آژانس به مسیر فنی متعهد باشد و ما شاهد باشیم که آژانس حداکثر تلاشش را انجام دهد که از تاثیرات سیاسی و فشار‌های سیاسی به دور بماند.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
وزارت خزانه‌ داری آمریکا امروز ۳ فرد و ۴ نهاد مرتبط با ایران را به بهانه ای واهی تحریم کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه افراد و نهاد‌های مرتبط با ایران خبر داد.
کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: ارتباط ایران با عربستان و دیگر کشورهای عربی و مسلمان می تواند سبب فاصله گرفتن رژیم صهیونیستی از این کشورها شود.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: برقراری ارتباط میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان قطعاً به نفع سعودی‌ها، ایران، منطقه و جهان اسلام خواهد بود.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس جدید اولویت را بر همسایگان گذاشته بودند؛ از سرگیری روابط با عربستان اتفاق خوبی بود.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی ۱ فرد و ۴۵ شرکت را به بهانه ارتباط با بخش‌های پتروشیمی و هواپیماسازی ایران در فهرست تحریم‌ها قرار داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه آورده است که شش تولیدکننده محصولات پتروشیمی مستقر در ایران و شرکت‌های تابعه آنها و همچنین سه شرکت در مالزی و سنگاپور را به دلیل تولید، فروش و ارسال صدها میلیون دلار پتروشیمی و نفت ایران هدف تحریم قرار داده است.
محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود درفضای مجازی نوشت: ‌ارتباط مستقیم بین بانک‌های ایران و روسیه برقرار شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ‏ارتباط مستقیم بین بانک‌های ایران و روسیه برقرار شد.
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم علیه ۹ شرکت و یک نفتکش در ارتباط با فروش نفت ایران خبر داد.
سجادی در بخشی از حرف‌هایش گفت: آن موقع آقای زیدان برای کاری در ترکیه بود و (به ماجدی) گفتم بپر برو ترکیه با او صحبت و مکاتبه کن
رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا گفت: رایزنان فرهنگی در نظر دارند زمینه ارتباط هنرمندان ایران و کشورهای دیگر را برقرار کرده و محصولات آنها را در بازارهای بین‌الملل ارائه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ