هیئت پارلمانی ایران در حاشیه نشست کمیته دائمی امور اقتصادی و توسعه پایدار APA در منامه با جورج لوکایدس، رئیس هیئت پارلمانی قبرس دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود با مقامات و گروه‌های سیاسی در لبنان، با احزاب فلسطینی دیدار و گفتگو کردند.
هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
هیئت پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
رئیس مجلس ویتنام و هیئت پارلمانی همراه دقایقی قبل با استقبال رسمی نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی وارد کشور شد.
دقایقی قبل، رئیس مجلس ویتنام و هیئت پارلمانی همراه با استقبال رسمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی وارد کشورمان شدند.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی - پارلمانی و اقتصادی به دعوت همتای پاکستانی خود برای سفر سه روزه رسمی دقایقی پیش وارد اسلام‌آباد شد.
عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به مراکش گفت: بعد از انقلاب اسلامی، آزادی ادیان الهی و مذاهب در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است.
هیئت پارلمانی کشورمان به ریاست علی علیزاده عضو هیئت رئیسه کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور شرکت در کمیته اقتصادی و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی عازم منامه شد.
علیرضا بیگی: آقای دکتر نیکزاد در تاریخ ۱۴.۲.۲.۶ طی تماسی تلفنی، به بنده اظهار نمودند که شما اطلاع داشتید که این موضوع را پیگیری نمودیم و متوقف کردیم، چرا مجددا آن را مطرح نمودید؟! لازم به ذکر است ایشان عنوان نمودند که آقای غفاری (معاون اجرایی مجلس) بخاطر همین زد و بند با آقای حسینیان (رابط پارلمانی بهمن خودرو) عزل شده و از من خواستند که در خصوص مطالب اظهار شده پیرامون مسئولیت هیئت رئیسه، تکذیبیه صادر کنم که مورد قبول بنده قرار نگرفت.
اسفندماه گذشته در پی احیای روابط ایران و عربستان، احمد امیرآبادی رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و چین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفته بود که «تا دوماه آینده سفارتخانه‌های ایران و عربستان بازگشایی می‌شود».
عضو هیئت پارلمانی ایرانی اعزامی به بحرین با اشاره به ابراز تمایل بحرین‌ها برای سفر رئیس مجلس کشورمان به این کشور گفت: رئیس مجلس بحرین به ما گفت که قصد دارد در فرصتی مناسب به ایران سفر کند.
رئیس هیئت پارلمانی مجلس در دیدار با رئیس مجلس بحرین، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره رویکرد مثبت در همکاری با کشورهای منطقه دارد.
رئیس پارلمان بحرین و رئیس هیئت مجلس شورای اسلامی ایران در حاشیه برگزاری یکصد و چهل و ششمین اتحادیه بین المجالس عرب در منامه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین که همراه هیئت رئیس‌جمهور به چین سفر کرده است، گفت: نقاط مشترک زیادی برای ارتقای روابط بین ایران و چین وجود دارد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگال در دیدار وزیر زنان سنگال و هیأت همراه گفت : نقش زنان در توسعه جهانی و مشارکت‌های بین‌المللی با الگوپذیری از زنان موفق مسلمان میسر است.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون عالی مشترک پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه فردا (دوشنبه) با حضور رئیس دومای روسیه در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
نشست شورای اجرایی مجمع مجالس آسیایی (APA)، با حضور هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
نایب رئیس اول مجلس عراق، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که وی امروز در دفتر خود در بغداد میزبان هیئتی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ایران و سفارت ایران در بغداد بوده است.
نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه امروز (نهم آبان ماه ۱۴۰۱) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه امروز (نهم آبان ماه ۱۴۰۱) با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران در بدو ورود به تهران مورد استقبال گلرو و سایر اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه و هیئت همراه قرار گرفتند.
رئیس هیئت پارلمانی ایران در دیدار با رئیس IPU از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تأسیس مقر دفتر منطقه‌ای غرب آسیای این اتحادیه در تهران خبر داد.
هیاتی متشکل از ۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در یکصد و چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی IPU که در شهر کیگالی کشور «روآندا» در حال برگزاری است، حضور یافتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ