برای استقلال امیرعلی صادقی در دقیقه ۴۰ و برای هوادار محمد عباسی در دقیقه ۸۵ گلزنی کردند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در حالی با وجود هفده دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم به تساوی مقابل ختافه رضایت داد که از هر نظر بر حریف سلطه داشت
پروژه اینتری ها برای جذب جانلوکا اسکاماکا به بن بست خورد و آتالانتا این بازیکن را به خدمت گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
در دومین روز از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم هلند با نتیجه ۳ بر 1 مقابل کانادا پیروز میدان شد.
باوجود تلاش‌های کیانوش رستمی برای تغییر نظر سرمربی تیم ملی وزنه برداری و حضور در مسابقات قهرمانی جهان، با پایان مهلت قانونی‌ این فرصت برای او از دست رفت.
هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از امروز ظهر برای تیم ملی ایران آغاز می‌شود که شاگردان بهروز عطایی در اولین بازی باید به مصاف آلمان بروند.
نماینده مجلس می‌گوید، مافیا به هر دری می‌زند تا صید ترال را دوباره احیا کند، اما محیط زیست اعلام کرده به هیچ عنوان مجوز این نوع صید را نمی‌دهد و پرورش ماهی در قفس باید مورد توجه قرار گیرد.
علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان استقلال در گفت و گو با "ورزش سه" از روزهای سختی که به خودش گذشته حرف زد و به برخی ابهام‌ها پاسخی محکم داد.
حسن یزدانی با کسب 34 امتیاز در طول 9:06 ثانیه سه مبارزه خود در جام تختی را با موفقیت پشت سر گذاشت و صاحب دوبنده تیم ملی شد.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و نتوانست این تیم را شکست دهد.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
زور بارسلونا به ختافه هم نرسید
مرتضی قیاسی در دیدار رده بندی وزن 70 کیلوگرم نتوانست برابر حریف قرقیزستانی کاری از پیش ببرد و به مقام پنجمی آسیا رسید.
حسینی درباره احتمال کسر امتیاز استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم گفت: 6 ماه فرصت داشتند که پیگیری کنند، اینطور که نمی‌شود 10 روز مانده به عید زور بزنند و مصاحبه کنند؟ چرا از شش ماه قبل مصاحبه نکردند؟
تیم فوتبال آلومینیوم در دیدار برابر پیکان به تساوی رسید و مسی های کرمان در تهران یک امتیاز از هوادار گرفتند.
زور عنایتی به دستیار یحیی هم نرسید؛ کامبک شمال در جنوب!
تیم ملی هاکی روی یخ ایران نتیجه سومین دیدار خود در مسابقات جهانی را به قرقیزستان صدرنشین واگذار کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران نتیجه سومین دیدار خود در مسابقات جهانی را به قرقیزستان صدرنشین واگذار کرد.
یکی از حواشی جذاب بازی امروز استقلال و مس، دعوای نیمکت‌نشینان دو تیم، پس از سوت پایان نیمه اول بود.
سرمربی مس بازی تیمش برابر استقلال را یکی از بازی‌های درست مس تا اینجای فصل قلمداد کرد.
سخنگوی بیستمین کنگره ملی حزب حاکم چین گفت که این کشور برای حل مساله تایوان، استفاده از «زور» علیه حامیان استقلال این جزیره و نیروهای مداخله‌گر کشورهای ثالث را رد نمی‌کند.
با اعلام سرپرست هیات فوتبال خوزستان استقلال ملاثانی رسما به عنوان نماینده استان در لیگ یک فوتبال کشور شرکت می‌کند
حق پخش تلویزیونی برای فوتبال ایران به بحرانی جدی تبدیل شده است. در شرایطی که بسیاری از باشگاه‌های ایرانی به‌ویژه دو باشگاه مطرح استقلال و پرسپولیس، سال‌های زیادی است با مشکلات اقتصادی و بدهی‌های سرسام‌آور مواجه هستند، مطالباتشان برای دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل برخورده است.
ایلام-یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به دلیل گرمای شدید هوا در حین سخنرانی در مراسم خاکسپاری عادل آذر از هوش رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ