تیم ملی والیبال ایران در یکی دیگر از دیدارهای خود در لیگ ملت ها و در هفته سوم این مسابقات به مصاف تیم ملی بلغارستان رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افشین پیروانی پس از تمدید قرارداد خود با پرسپولیس به شدت به قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران اعتراض کرد.
هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از امروز ظهر برای تیم ملی ایران آغاز می‌شود که شاگردان بهروز عطایی در اولین بازی باید به مصاف آلمان بروند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم گفت: همانطور که طالبان خلاف اصول و مقررات بین‌الملل و با زور بر افغانستان حاکم شد، همین زور را در مناسبات با کشورها به کار گرفته است. متاسفانه نگاه توام با پذیرش زور طالبان، باعث شد که روز به روز گستاخ‌تر شود.
اگر دولت بایدن سیاست خود را تغییر ندهد، احتمال زیادی وجود دارد که با یک درگیری منطقه‌ای در خاورمیانه مواجه شود. برای پیشگیری از جنگ با یک دشمن تهدیدگر، آن دشمن باید باور کند که شما از زور استفاده خواهید کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران نتیجه سومین دیدار خود در مسابقات جهانی را به قرقیزستان صدرنشین واگذار کرد.
تیم ملی هاکی روی یخ ایران نتیجه سومین دیدار خود در مسابقات جهانی را به قرقیزستان صدرنشین واگذار کرد.
لبنیات هراز آمل به یک پیروزی ارزشمند در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال ایران دست یافت.
عارف و ایمان محمدی به ترتیب مدال‌های نقره و برنز وزن ۶۳ کیلوگرم تورنمنت کشتی فزنگی در کرواسی را از آن خود کردند.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید و فشار خارجی و زور تسلیم نمی‌شود و معتقد است دیپلماسی و مذاکره بهترین گزینه است.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید و فشار خارجی و زور تسلیم نمی‌شود و معتقد است دیپلماسی و مذاکره بهترین گزینه است.
امیرسعید ایروانی در این نامه عنوان کرده است: رژیم اسرائیل همچنان به نقض حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران ازطریق تهدید به استفاده از زور علیه ایران ادامه می‌دهد که جدیدترین آنها اظهارات جنگ طلبانه مقامات این رژیم است که آشکارا تهدید به استفاده از زور علیه برنامه‌های هسته‌ای صلح‌آمیز ایران کرده‌اند.
شما به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند وگرنه تا به حال من نشانه‌ای از این علاقه در شما ندیدم. اگر شده خواهش می‌کنم نمونه‌های آن را برای روشن شدن ذهن من اعلام کنید. این مثل دوران اشغال افغانستان از طرف کشور دوست و برادر روسیه را شنیدید؟ «ما زیر بار زور نمی‌رویم، مگر زور پرزور باشد؟»
تیم استرالیا یک به عنوان دومین فینالیست رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2022 معرفی شد تا در دیدار نهایی به مصاف قطر یک برود.
تیم‌ ملی والیبال ساحلی دو ایران در نخستین روز مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست نماینده چین شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران به قرآن عمل کرد و به همین دلیل دنیای زر، زور و تزویر علیه آن جمع شده است، اما حتی اگر دنیا هم علیه ما جمع شود، هیچ باکی وجود ندارد.
سخنگوی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در واکنش به اتفاقات اخیر در کشورمان از نیرو‌های امنیتی ایران خواست تا علیه آنچه اعتراضات ضد دولتی عنوان کرده است به صورت غیر ضروری و نامتناسب از زور استفاده نکنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت قاتل فراری در خیابان شریعتی/ ماجرای وحشتناک خون بها/ دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!/ مرگ ۱۶ مسافر در برخورد مینی بوس و کامیون/ پایان ۴ ماه زندگی مخفیانه شوهر قاتل/ دستبرد به صندوق عقب بدون تخریب!/ میلیاردی که برای هیجان سرقت می‌کرد
دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در پنجره چهارم انتخابی جام جهانی با نتیجه 98 بر 68 مقابل استرالیا شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا با نتیجه سه بر یک مقابل چین مغلوب شد.
برخلاف اعلام قبلی دیدار پرسپولیس و فولاد از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و بازی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر را شبکه ورزش پخش می کند.
گلر باتجربه سپاهانی‌ها معتقد است هجمه غیر‌منصفانه‌ای علیه داور همدانی فوتبال ایران به وجود آمده است.
حق پخش تلویزیونی برای فوتبال ایران به بحرانی جدی تبدیل شده است. در شرایطی که بسیاری از باشگاه‌های ایرانی به‌ویژه دو باشگاه مطرح استقلال و پرسپولیس، سال‌های زیادی است با مشکلات اقتصادی و بدهی‌های سرسام‌آور مواجه هستند، مطالباتشان برای دریافت حق پخش تلویزیونی به مشکل برخورده است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با واگذاری نتیجه برابر تیم مدعی چین در جام کنفدراسیون مردان آسیا تجربه‌ای دیگر به تجربیات خود افزود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ