مطالعات زیادی نشان داده است که بچه‌هایی که صبحانه نمی‌خوردند، احتمال چاق شدنشان بیشتر از کودکانی است که صبحانه می‌خورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده است، چند توله شیر را به تصویر می کشد که مدام تلاش می کنند که پدر را گاز بگیرند. اما توله شیرهای بزرگتر وارد ماجرا می شوند و به آن ها یاد می دهند که نباید این کار را انجام دهند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
سالاد ماکارونی از آن سالاد‌های پرطرفداری است که هرکس بنا به سلیقه خود، یک دستورپخت خاص برایش دارد، اما تنوع رنگی این سالاد به کمک سبزیجات، هم جذابیت خاصی برای بچه‌ها دارد و هم مواد مغذی بیشتری به بدن می‌رساند؛ این شما و این دستوری از سالاد رنگارنگ ماکارونی.
سرمربی استقلال ملاثانی می‌گوید این تیم با هدف پیروزی برابر هوادار و صعود به نیمه نهایی جام حذفی وارد دیدار با این تیم خواهد شد.
بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و اسم مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم.
بهنام طاهرزاده پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بچه های کرج برای استقلالی ها کُری می خواندند و اسم مرا به عنوان بچه محل خود می آوردند اما مرا نمی شناختند و من هم یک جوان خجالتی بودم که نمی توانستم خودم را معرفی کنم.
سایپا با برد یک بر صفر در برابر خلیج فارس ماهشهر 46 امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی با استقلال خوزستان شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر پیدا کرد.
خوراکی‌هایی همچون سیب، سیر، سنجد، سماق، سمنو و سرکه در سفره هفت سین به نوعی نماد‌های خاصی از سلامتی هستند که مصرف منظم از هر کدام در رژیم غذایی می‌تواند در سلامتی بدن نقش موثری داشته باشد.
سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از اعتراض به داور و مشاجره با او در اوایل نیمه دوم بازی امشب از کنار زمین اخراج شد.
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.
کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک بعد از دیدار امروز برابر تونس دستکش های خود را به یک کودک هوادار اهدا کرد.
بچه ها را به دستور مادرشان دزدیدم!
ابراهیم میرزاپور شانس علیرضا بیرانوند را برای پوشیدن شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2022 بالاتر از دیگر دروازه بانان می داند.
رهبر انقلاب اسلامی: افرادی که این جنایت‌ها را انجام می‌دهند چه کسانی هستند و از کجا دستور می‌گیرند؟ البته این‌ها قطعاً بچه‌ها و جوان‌های ما نیستند، باید عاملان این جنایت‌ها شناسایی شوند و هر کسی که ثابت شود در این جنایت‌ها همکاری داشته است، بدون تردید مجازات خواهد شد.
بچه‌ها زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند، بدون هیچ ترس و اضطرابی عنوان کردند: پدرمان تاجر و ورزشکار معروفی است و ما در یکی از کشور‌های اروپایی به دنیا آمده‌ایم. پدرمان مرد خوبی است و مادرم نباید از او شکایت می‌کرد و او را به زندان می‌انداخت. از کار مادرمان بشدت ناراحت هستیم و به خاطر رفتارهایش دل‌مان نمی‌خواهد با او زندگی کنیم.
حسن عاملی امام جمعه اردبیل:مسئولان مدرسه نباید دانش‌آموزان را بدون اجازه والدین به مراسم می‌بردند. من با مسئولان اجرایی و مدیر‌های ارشد صحبت کردم و گفتم نهایت دقت را در این امور داشته باشند و گفتم هیچ‌کس نباید دستگیر شود، به هیچ‌کس نباید دست بزنند و هیچ‌کس نباید احضار شود. گفتم بچه‌ها هیچ تقصیری ندارند و اگر خانواده‌ای اعتراض کرده، برای دلسوزی بوده است که آن هم ایراد ندارد
سیدعلی کاشفی خوانساری، نویسنده و منتقد ادبی ادبیات کودک و نوجوان نوشت: خبر کوتاه و کوبنده بود. قرار است که کتابخانه‌های کانون را واگذار کنند. کانون بدون شک مهم‌ترین برند ایرانی در موضوع کودکان و نمادی از همه آن چیز‌هایی است که ما عمر خود را پای آن گذاشته‌ایم. ما نویسندگان کودک و نوجوان حتی اگر پای‌مان را هم در کانون نگذاشته باشیم، نسبت به کانون علاقه و حتی تعصب داریم. تعرض به کانون به معنای حمله به همه کسانی است که برای بچه‌ها می‌نویسند و می‌کوشند و می‌اندیشند.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.
«م. ی» مادر یکی از بچه‌های اوتیستیک که درباره وجود مراکز بی‌شمار و غیرمجاز نگهداری بچه‌ها اطلاعاتی دارد و از سهل‌انگاری خانواده‌ها نگران است، می‌گوید: «مادر‌هایی که ناچار هستند فرزندشان را به این مراکز بسپارند می‌گویند که بار‌ها شاهد آثار کبودی و زخم روی بدن فرزندشان بودند و زمانی که علت را از مرکز می‌پرسند به آن‌ها می‌گویند که پا یا دست بچه به لبه استخر خورده و هزاران بهانه دیگر می‌آورند.
آدم از ساختمان‌هایی که در روستا‌های خوش آب و هوای ایران می‌سازند، حیرت می‌کند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ / فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بگوید / در اروپا هم بچه‌ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت‌ها و شبکه‌ها دسترسی داشته باشند
خیلی از بچه‌های «بدوک» شهر را از نزدیک ندیده بودند، مثلاً وقتی بچه‌ها را به ساختمان آوردم، از پله‌ها که بالا آمدند؛ به دیوار چسبیدند چون فکر می‌کردند پله می‌ریزد، این فضای ساختمان برای آنها جذاب بود. طبیعت خشن در «بدوک» خودش یک کاراکتر است و کاربرد دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ