عشایر کُرد استان دیالی عراق اعلام کردند که حشد شعبی در دفاع از مناطق کردنشین عراق بیش از ۹۰ شهید و جانباز تقدیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای تیپ چهلم حشد شعبی عراق، عملیات امنیتی در استان کرکوک انجام دادند.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی در واکنش به تلاش آمریکا برای انحلال سازمان حشدشعبی تاکید کرد که این نیروها باعث شده اند نظامیان آمریکایی در عراق و منطقه همواره در نگرانی به سر ببرند.
یک تحلیلگر عراقی تاکید کرد که نیروهای حشدشعبی توانایی حفاظت از مرزهای این کشور را دارند و دولت بغداد نیازی به شرط و شروط‌ آمریکایی‌ها در این خصوص ندارد.
نیروهای حشدشعبی عملیات پاکسازی مناطقی در نزدیکی رود دیالی برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) را آغاز کردند.
نیروهای حشد شعبی از طرح ویژه خود برای تأمین امنیت عزاداران حسینی در ماه محرم در استان دیالی خبر دادند.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق بر مشارکت این نیروها در مرحله بازسازی کشور مانند مرحله آزادسازی عراق از دست عناصر تروریست، تاکید کرد.
حشد شعبی عراق برای نخستین بار اعلام کرد که پهپادهای هجومی از نوع M۶ را در اختیار دارد و از آن‌ها برای مقابله با تروریست‌ها و اشغالگران آمریکایی استفاده خواهد کرد.
رئیس سازمان حشد شعبی عراق در سالروز تاسیس این جریان مردمی در عراق، سخنرانی کرد.
حشد شعبی عراق از آغاز عملیاتی امنیتی در استان صلاح الدین کشور خبر داد که با هدف تامین امنیت مناطقی از این استان انجام شده است.
رئیس سازمان حشد شعبی با اشاره به اینکه این سازمان از دولت عراق در زمینه توسعه‌گرایی و مبارزه با فساد حمایت می‌کند، گفت حشد شعبی یک نماد وحدت‌بخش برای عراق و مدافع نخست نظام سیاسی آن است.
رئیس سازمان حشد شعبی با اشاره به اینکه این سازمان از دولت عراق در زمینه توسعه‌گرایی و مبارزه با فساد حمایت می‌کند، گفت حشد شعبی یک نماد وحدت‌بخش برای عراق و مدافع نخست نظام سیاسی آن است.
منابع عراقی از عملیات موفق نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعشی در استان نینوا در شمال غرب این کشور خبر دادند.
منابع عراقی از عملیات حشد شعبی علیه بقایای داعش در استان صلاح الدین عراق خبر دادند.
منابع عراقی از مقابله نیروهای حشد شعبی با حمله بقایای تروریست های داعش در استان دیالی خبر دادند.
سازمان حشد شعبی عراق با صدور بیانیه از اقدامات خود برای کمک به زلزله زدگان سوری خبر داد.
رئیس هیات حشدشعبی عراق جنایات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین را به شدت محکوم کرد.
سازمان حشد شعبی عراق شکایت خود را از حیدر الزیدی، فعال مدنی عراقی که به ابو مهدی المهندس، نائب رئیس سابق حشد شعبی اهانت کرده بود، پس گرفت.
نیروهای حشد شعبی عراق امروز یکشنبه با کمک پلیس مرزی به عملیاتی برای تامین امنیت مرز عراق و ایران دست زدند.
سازمان حشد شعبی عراق امروز شنبه از آغاز عملیاتی در شمال بغداد علیه بقایای تکفیریها خبر داد.
فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان نینوا در گزارشی از فعالیت های خود اعلام کرد که با موفقیت امنیت کامل را در این استان برقرار کرده است.
نخبگان اهل سنت عراق تاکید کردند که حشد شعبی نماینده همه ملت عراق است و هرگونه تلاش برای دور نگه داشتن آن از صحنه امنیتی به معنای وقوع یک فاجعه دیگر است.
فرمانده تیپ ۱۱۰ نیروهای حشد شعبی اعلام کرد که هزاران نفر از نیروهای حشد در طرح تامین امنیت زائران ایرانی اربعین حسینی (ع) شرکت خواهند کرد.
نیروهای حشد شعبی عراق یک طرح تروریستی را در موصل که به دنبال هدف قرار دادن نیروهای امنیتی و غیر نظامیان بود، خنثی کردند.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کردکه دولت عراق در واکنش نظامی به حملات ترکیه ناتوان است و حشد شعبی و گروه های مقاومت بعد از موافقت دولت، آماده پیاده سازی گزینه نظامی علیه تجاوز آنکارا هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ