ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان اگر با مصدومیت مواجه نمی‌شد شاید شانس حضور در فهرست نهایی کی‌روش را پیدا می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین سلمانی پس از امضای قراردادش به محل تمرین پرسپولیس رفت‌.
یاسین سلمانی پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
وزیر امور خارجه پس از سفر خود به عربستان‌، گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با ولیعهد عربستان سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.
کریستیانو رونالدو که تک ستاره دیدار فینال جام ملک سلمان بود، پس از مصدومیت تعویض شد.
تیم فوتبال النصر در نخستین بازی خود از رقابت های جام ملک سلمان به تساوی رسید.
ولیعهد سعودی در تماسی تلفنی با رئیس جمهور روسیه حمایت کامل ریاض از پوتین پس از تحولات روزهای اخیر در این کشور را ابراز داشت.
پس از پایان فصل اتفاقات قابل توجهی در رابطه با داستان طولانی مدت باشگاه سپاهان و یاسین سلمانی رخ داده است.
ضارب آیت‌الله سلیمانی، نماینده‌ سابق ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان و عضو مجلس خبرگان رهبری، که روز گذشته وی را به قتل رساند در بازجویی‌های اولیه علت این اقدامش را بیان کرد.
فوربز در پایان به نقش ترکیه در تحولات فلسطین اشاره کرد و نوشت: دولت اردوغان در ترکیه پس از ویرانی‌های زلزله،ضعیف به نظر می رسد. او اکنون عمیقاً منفور است. در یک دموکراسی آزاد و باز، حزب او در انتخابات ۱۴ مه شکست خواهد خورد. او راه هایی برای حفظ قدرت پیدا خواهد کرد. کشور مقاومت خواهد کرد.
محمد بن سلمان بن ولیعهد و نخست وزیر عربستان با حضور در مسجد قبا نماز را در اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد اقامه کرد. ولیعهد در بدو ورود مورد استقبال شیخ دکتر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس رئیس کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی قرار گرفت. مسجد قُبا اولین مسجدی که در تاریخ اسلام بنا شد. پیامبر اکرم (ص) پس از هجرت از شهر مکه به شهر یثرب (مدینه منوره) چند روز در قریه قُبا به انتظار حضرت علی (ع) ماند تا ایشان به همراه مادرش فاطمه بنت اسد و نیز حضرت زهرا (س) به مدینه برسند. طی آن چند روز، مسلمانان مسجدی در آن منطقه بر پایه تقوا بنا کردند که اینک با گذشت چهارده قرن، همچنان زائران و مجاوران برای نماز و عبادت به آن مشرف می‌شوند. در صدر اسلام، منطقه قبا شش کیلومتر با مرکز مدینه فاصله داشت و کسانی که از مکه به مدینه می‌رفتند ابتدا وارد آین قریه شده و سپس به مدینه می‌رفتند؛ اما امروزه قبا جزئی از شهر است و مسافران به سبب بزرگراه مدینه - مکه، از کنار آن می‌گذرند.
یاسین سلمانی پس از آن مصدومیت بدهنگام که در اوج دوران آمادگی برایش پیش آمد، هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد.
دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.
جنتی با بیان اینکه آزادگان جهان خونخواه این شهدا هستند، تاکید کرد: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.
دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی که در ترور شهید سلیمانی و همراهانش نقش داشته‌اند حتما تقاص این اقدام غیرانسانی خود را پس خواهند داد.
در زیر تصویری دیده نشده از شادی سردار سپهبد قاسم سلیمانی پس از پیروزی بر داعش در یکی از عملیات ها با سلاح شخصی دیده می شود. / برنا
برخی مقامات کره‌جنوبی می‌گویند قرار است پس از برگزاری نشست گروه ۲۰، ولیعهد عربستان به سئول سفر کند.
با دستور رئیس قوه قضائیه در مورد تعیین تکلیف پرونده های بلاتکلیف و مسن، صبح امروز قاتل شهید احسانی قصاص و این پرونده پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شد.
علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا در توییتی که منتشر کرده، نوشته است: پس از ۴۰ سال ‎سلمان رشدی به سزای اعمالش رسید»
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سابق و فعلی آمریکا نوشت که وضعیت آماده باش امنیتی در آمریکا پس از ترور شهید سلیمانی مخفی نگه داشته شد
مقامات و رسانه‌های آمریکا چند ساعت پس از حمله به نویسنده مرتد «آیات شیطانی»، هویت و مشخصات ضارب و جزئیات نحوه حمله او به سلمان رشدی را منتتشر کردند.
حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.
حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی سپاهان مقابل استقلال نشان می‌دهد مورایس حساب ویژه‌ای در فصل جدید روی این بازیکن جوان و مستعد باز کرده است.
«سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» لحظاتی پیش، قبل از شروع سخنرانی خود در شهر «شاتاکووا» در غرب ایالت نیویورک، مورد حمله قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ