اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئوی رونمایی از پیراهن تیم فوتبال سپاهان از آن دست کارهایی است که معمولا در سطح اول فوتبال دنیا به آن اهمیت زیادی داده می‎شود.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
این عکس که فردی را در لباس افسر نازی ها نشان می دهد در خیابان فاطمی تهران گرفته شده و در فضای مجازی پر بیننده شده است.
ساعت‌ها انتظار، یک اتاق هتل گران‌قیمت و یک تعقیب و گریز طاقت فرسا در سراسر پکن برای یک هوادار چینی که در نهایت با قهرمان آرژانتینی خود، لیونل مسی عکس سلفی تار گرفت، ارزشش را داشت. لیو یوهانگ، یک برنامه نویس کامپیوتری ۲۶ ساله گفت: لیونمل مسی فقط یک ورزشکار نیست، بلکه یک هنرمند است. او به من معنای بیشتری در زندگی بخشیده و به نوعی باور برای من تبدیل شده است. لیونل مسی با تیم ملی آرژانتین برای دیدار دوستانه مقابل استرالیا در چین بسر می‌برد.
حضور رونالدینیو در موزیک ویدئو رپر مشهور پورتوریکویی
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر  بعد از دیدار امشب و توقف مقابل الخلیج به فردی که قصد داشت بعد از پایان بازی با او عکس یادگاری بگیرد واکنش نشان داد و او را هل داد تا بدین ترتیب عصبانیت خودش را نشان دهد.
پخش عکس «فردین» در صدا و سیما مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی می‌گوید: فردین قهرمان دوم دنیا و آدم بسیار خوبی بوده و ضد انقلاب و منافق هم نبوده.
گرفتن عکس های خیره کننده نیاز به درک سیستم فوکوس دوربین دارد. این مجموعه ای از اجزاست که با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که سوژه عکس شما واضح و متمرکز است. سیستم فوکوس دوربین شامل لنز، دیافراگم، سرعت شاتر و تنظیمات ISO است.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
شش ماه پس از مرگ ملکه الیزابت دوم، نمایشگاهی اختصاص داده شده به سگ‌های متعلق به ملکه در لندن در روز چهارشنبه افتتاح شده که تصاویری از الیزابت دوم با حیوانات مورد علاقه اش را به نمایش می‌گذارد.
هواداران بشیکتاش در حاشیه بازی امشب تیمشان، هزاران اسباب بازی را به داخل زمین پرتاب کردند.
یک دوربین امنیتی در برزیل عکس العمل قهرمانانه یک کارمند فروشگاه را در یکی از خیابان های عمومی هنگامی که با سرعت زیاد بیرون پرید و خودرویی را که یک کودک در آن بود نجات داد، ثبت کرد.
باشگاه مس کرمان با ارائه تصاویر و ویدئوهایی به جنجال‌های بازی با استقلال واکنش نشان داد و اعلام کرد از سرمربی حریف شکایت می‌کند.
عکس یادگاری رئیس جمهور آمریکا و معاونش با بازیکنان تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز در کاخ سفید خبرساز شده است.
عکس برافراشتن پرچم برفراز «رایشس‌تاگ» ساختمان پارلمان آلمان، پس از فتح برلین یکی از نماد‌های پیروزی شوروی در جنگ جهانی دوم است. این عکس در واکنش به عکس برافراشتن پرچم در ایوو جیما که خود نماد پیروزی آمریکا در جنگ جهانی دوم است، گرفته شد.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری ۲ بر یک استرالیا را شکست داد.
عکس یادگاری رئیس جمهور چین با نخست وزیر تایلند در حاشیه اجلاس اپک خبرساز شده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: با بنر و عکس چیزی درست نمی‌شود. خودمان تشریفات و تجملات را کم کنیم.
امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس گفت: «دو نفر از اعضای سرویس اطلاعاتی آمریکا در بیمارستان حاضر شده و اولین عکس را از مهسا امینی آنها منتشر می کنند که دستگیر شده‌اند.»
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست مجمع سازمان ملل متحد در نیویورک، یونان را متهم به برخورد نامناسب با پناهجویان و مهاجران در دریای اژه نمود. وی تاکید کرد که یونان با غرق کردن قایق‌های حامل پناهجویان دریای اژه را به گورستان پناهجویان مبدل می‌کند. اردوغان در جریان سخنرانی عکسی از اجساد کودکان جان باخته در دریای اژه نشان داد که گارد ساحلی یونان، قایق آنان را در آب غرق کرد.
در این دیدار مردم با گرفتن عکس های سلفی عنوان کردند که "زمان شما خیای خوشبخت بودیم الان بدبخت شدیم یک فکری برای من بکنید."
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ