عکس یادگاری رئیس جمهور چین با نخست وزیر تایلند در حاشیه اجلاس اپک خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک کشاورز اهل کنتاکی حدود یک ماه قبل به صورت اتفاقی حدود ۷۰۰ سکۀ طلا را که قبل از دوران جنگ داخلی آمریکا ضرب شده بودند، در بخشی از مزرعۀ ذرت خودش پیدا کرد. ارزش این سکه‌ها بین یک تا دو میلیون دلار تخمین زده می‌شود
این ویدئو که در مناطق روستایی کشور آذربایجان به ثبت رسیده است، نحوه طبخ متفاوت مغز گاو به سبک و سیاق مردم روستای شیرین را نشان می دهد.
توکل 50 ساله که در روستای شیرین کشور آذربایجان زندگی می کند، به واسطه آشپزی در طبیعت حیرت آور محل زندگی اش به شهرت رسیده است. او به تازگی ویدئویی از بریانی یک بز کامل 17 کیلوگرمی در تنور منتشر کرده است.
کوکورچ که ترکیبی از گوشت و روده کبابی و طعم‌دار شده گوسفند است، یکی از غذاهای خیابانی محبوب استانبول به شمار می رود. در این ویدئو نیز شیوه آماده کردن و کباب کوکورچ اصیل ترکیه در روستای شیرین آذربایجان را خواهید دید.
در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی آتوسا گلشادنژاد دختر کاراته کای بیستونی در وزن ۶۱ کیلوگرم با غلبه بر حریف اماراتی به قهرمانی آسیا دست یافت. تیم ملی کاراته بانوان در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که روز‌های ابتدایی مرداد در مالزی برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتوسا گلشادنژاد، یک مدال نقره توسط کومیته تیمی و دو مدال برنز توسط فاطمه سعادتی و سارا بهمنیار شده بود.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
ویدیویی از نوازندگی مرد جوان در مترو مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفت.
زباله‌هایی که در سوم ژوئیه رها شدند، باقی‌مانده یک مجموعه از پیاده‌روی‌های فضایی هستند که برای نصب آرایه‌های خورشیدی جدید انجام شدند تا منبع تغذیه ایستگاه فضایی بین‌المللی را تقویت کنند. آرایه‌های خورشیدی به طور طبیعی همراه با باتری‌ها تخریب می‌شوند. بنابراین، فضانوردان به نصب آرایه‌ها و باتری‌های جدیدی پرداختند که آخرین آن در ۱۵ ژوئن بود.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین این طرح را خلاقانه خوانده و برخی از مسافران نیز برای پرواز با آن اشتیاق نشان دادند.
شیشه ضد گلوله در اولین مشاهده کاملا شبیه شیشه های معمولی می باشد و در نگاه اول شاهد هیچ تفاوتی در این نوع شیشه و شیشه ی معمولی نخواهید شد. تفاوت کاملا بارزی که این نوع شیشه با شیشه های معمولی دارد در مقاومت بالای این نوع شیشه می باشد. شیشه های معمولی در اثر اصابت شی یا به طور مثال پرتاب سنگی خواهد شکست و از بین می رود اما در شیشه های با مقاومت بالا و ضد گلوله دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و از بین رفتن شیشه و تکه تکه شدن آن وجود ندارد. منبع: خبرگزاری دانشجو
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو با لی شانگفو وزیر دفاع چین دیدار کرد و طرفین از همکاری نظامی بین دو کشور با عنوان شراکت «بدون محدودیت» ابراز خرسندی کردند. رئیس جمهور چین شی جین پینگ ماه گذشته در مسکو با پوتین دیدار کرد. سطح همکاری روسیه و چین از زمانی که مسکو در فوریه ۲۰۲۲ ده‌ها هزار نیروی نظامی به اوکراین فرستاد، در زمینه روابط اقتصادی، سیاسی و نظامی افزایش یافت.
تصاویری از لکه عجیب در آسمان مسکو که در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است را ببینید.
برخلاف آب شیرین منجمد، یخ روی سطح اقیانوس از دو عنصر تشکیل شده است. کریستال یخ نسبتاً خالص است، زیرا آب بیشتر نمک را در طول فرآیند انجماد حذف می‌کند. آب شور باقیمانده به دلیل دمای انجماد پایین، مایع باقی می‌ماند و کانال‌های نمکی بسیار شور در بلوک یخ متخلخل ایجاد می‌کند.
رئیس‌جمهور چین به روسیه رفت. نشست رسمی پوتین و شی فردا برگزار خواهد شد.
مسافران هواپیما از دیدن شی عجیبی در آسمان از پنجره هواپیما بهت زده می شوند./عصر ایران
یک بابون بزرگ و دیگر همراهانش با یک خوراکی شیرین روبرو می‌شوند، کندوی زنبور عسل! اما آیا این ریسک ارزش خطری که به جان آن‌ها می‌افتد را دارد؟ بابون بزرگ سرانجام به عسل می‌رسد و هدف حملات زنبور‌های خشمگین قرار می‌گیرد، اما پوشش ضخیم او اجازه رسیدن نیش زنبور‌ها به بدنش را نمی‌دهد.
آیین استقبال رسمی «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین از آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران، دقایقی پیش در ساختمان کنگره ملی خلق چین برگزار شد.
ویدیو جالب از فرود هواپیما شی جین پینگ رئیس جمهور چین در فرودگاه ریاض عربستان که از یکی از هواپیماهای تهاجمی سبک نیروی هوایی سلطنتی عربستان گرفته شده است.
ما‌ها واجیرالونگکورن پادشاه تایلند با رهبران جهان که در نشست رهبران اقتصادی آسیا و اقیانوسیه (APEC) در بانکوک شرکت می‌کنند ملاقات کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانس، شی جین پینگ رئیس جمهور چین، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، جاسیندا آردن نخست وزیر نیوزیلند، جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ازجمله شخصیت‌هایی هستند که با پادشاه تایلند دیدار کردند.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به دعوت الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود به این کشور سفر کرده در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی زنگیلان شرکت کرد. ساخت فرودگاه زنگیلان که پایه آن توسط علی‌اف در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ بنا نهاده شد، طی یک سال و نیم به اتمام رسید. همچنین یک پروژه کشاورزی در زنگیلان نیز با حضور رؤسای جمهوری ترکیه و آذربایجان افتتاح شد. در حاشیه این مراسم الهام علی اف اقدام به وزنه برداری در مقابل اردوغان کرد.
یکی از شعار‌هایی که روی بنر‌ها نوشته شده بود این است «با اعتصاب در مدارس و محل کار شی جی پینگ، دیکتاتور خائن را برکنار کنیم» و در شعار دیگری نوشته شده بود «ما تست کووید نمی‌دهیم. قرنطینه نمی‌خواهیم. می‌خواهیم آزاد باشیم».
رییس جمهور اسلامی ایران در حاشیه نشست سازمان همکاری‌های شانگ‌های با شی جین‌پینگ همتای چینی خود دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ