حضور وریا غفوری در ترکیب فولاد از نکات جالب توجه دربی خوزستان بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، از شروع خوب و تفاوت بوندسلیگا با لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.
در فاصله کمتر از دو روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیش از نیمی از تیم های حاضر در رقابت ها از کیت فصل آینده رونمایی نکرده اند.
اینجا آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران بررسی می‌شوند؛ گزارشهای اختصاصی که هیچ جای دیگری نمی‌خوانید.
در بین تیم‌های مدعی، این تیم تا به اینجا در بازار نقل‌و‌انتقالات، بدترین عملکرد را داشته که چنین موضوعی در ادامه راه و در صورت برطرف‌نشدن مشکل، می‌تواند لطمه بیشتری بر پیکر تیمی بزند که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر ایران شده است.
پیکان در لیگ بیست و سوم نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان حضور پیدا می کند و احتمالا باید منتظر معرفی چهره های جدید به فوتبال باشیم.
مدافع ملی پوش پیکان با پیشنهاد رسمی چهار تیم مدعی و مطرح لیگ برتر برای لیگ بیست و سوم مواجه شده است.
آمارهای جدید نشان می‌دهد که مصدومیت‎‌ها در واقع تفاوت بین آرسنال و منچسترسیتی را برای انتخاب قهرمان فصل اخیر لیگ برتر انگلیس مشخص کرده است.
در اینجا آن چه باید در مورد مقصد بعدی قهرمان آرژانتینی جام جهانی در لیگ برتر فوتبال بدانید را برای تان توضیح خواهیم داد.
لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین جا برای مربیگری در بین لیگ‌های بزرگ اروپا است چون 55 درصد از مربیانی که این فصل را شروع کرده‌اند، تا اینجا برکنار شده‌اند.
لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین جا برای مربیگری در بین لیگ‌های بزرگ اروپا است چون 55 درصد از مربیانی که این فصل را شروع کرده‌اند، تا اینجا برکنار شده‌اند.
شاید هیچ‌کدام از این موارد به جالبی تعداد گل‌های لورنسی رودریگس بازیکن تیم البطائه نباشد. او با زدن ۱۳ گل، پنجمین گل‌زن برتر لیگ امارات شد. اینجا سوژه اصلی مطلب است؛ اینکه تعداد گل‌های برترین گل‌زن لیگ ایران به اندازه گل‌هایی است که لورنسی در امارات زده، ولی به جایگاهی بهتر از رتبه پنجمی نرسیده است
در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، 16 بازیکن استقلال موفق به گلزنی شدند که آمار جالب توجهی محسوب می‌شود.
محمد ربیعی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد این تیم بدون اشتباهات داوری می‌توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.
با برتری مس رفسنجان و تراکتور مقابل حریفان خود جنگ برای کسب رتبه چهارم داغ‌تر از همیشه شده است.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
۳ تیم حاضر در کورس قهرمانی لیگ برتر برای کسب ۱۵ امتیاز باقی مانده، ۵ فینال حساس در پیش دارند که در اینجا به بررسی دیدار‌های این سه تیم می‌پردازیم.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
ارلینگ هالند، مهاجم جوان منچسترسیتی، اعتراف کرد که عقب افتادن از آرسنال در جدول لیگ برتر آنها را ناراحت کرده است.
فرهاد مجیدی در استادیوم الوصل فراموش نشدنی است. او سال های سال برای این تیم در لیگ برتر امارات بازی کرد و خاطرات شیرینی برای تماشاگران این تیم ثبت کرد.
به نظر می رسد تا اینجا کامران قاسمپور را می توان گرانترین کشتی گیر لیگ برتر دانست.
منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر یکی از فاجعه‌بارترین شبهای سالهای اخیر خود را تجربه کرد و مقابل برنتفورد با شکست 4-0 بدرقه شد.
جنایت 200 هزار تومانی در فضای سبز!
کلاهبرداری مرد هزار چهره از ۲۰ زن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ