اینجا چاله میدان نیست و ما آمده‌ایم که فوتبال بازی کنیم و لذت ببریم؛ درست است که بازی را باخته‌ایم اما نباید اخلاق و رفتار حرفه‌ای را ببازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرجیو کونسیسائو از عملکرد باشگاه در فروش اوتاویو به شدت ناراحت است.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.
بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع دیدار با مس رفسنجان استقبال گرمی از ساکت الهامی به عمل آوردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایزان گفت: از دقیقه ۶۰ به بعد نیز به برخی بازیکنان کلیدی خود استراحت داده و آن‌ها را بیرون آوردیم تا برای بازی با قرقیزستان آماده‌ شویم.
سرمربی ذوب آهن معتقد است این تیم با توجه به مصدومیت‌ها و بودجه‌ای که در اختیار داشت، جایگاه خوبی در جدول به دست آورده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت آن‌ها سه امتیاز شیرین به دست آوردند.
تبریز - سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه شانس آوردیم که بازی مساوی نشد گفت: اگر این بازی ادامه داشت احتمالا مساوی می کردیم.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی جذاب بود و نفراتی که عملکرد بهتری داشتند جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوردند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل هوفنهایم عملکرد بایرن را ناامیدکننده خواند و گفت تیمش فورا به روحیه‌ای جدید نیاز دارد.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکن از لالیگا آوردیم و بعد از یک هفته تمرین اعلام کردند نمی‌تواند بازی کند.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: امیدوارم که بتوانیم با رسیدن به شرایط ایده‌آل همچون سال‌های قبل که 12 مدال آسیایی و جهانی را به دست آوردیم، باز هم افتخارآفرینی کنیم.
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: نمی دانم چه بلایی بر سر تیم ملی تپانچه آوردند که تیرانداز رنک یک جهانی امروز به رتبه سی و دوم رسیده است.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء دلایل شکست سنگین تیمش مقابل شارجه در هفته یازدهم لیگ امارات را اعلام کرد.
جرارد مارتینو، سرمربی مکزیک، بعد از شکست مقابل آرژانتین گفت تا وقتی فرصت هست باید تلاش کرد و ناامید نشد.
دراگان استویکوویچ سرمربی صربستان بعد از شکست 2-0 مقابل برزیل گفت از نتیجه شوکه شده است ولی به آینده تیمش در این جام جهانی امیدوار است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تیمش برابر الچه خوب بازی کرده است اما این دیدار ممکن بود پیچیده‌تر شود.
سرمربی تراکتور علی‌رغم پیروزی مهمی که به دست آوردند، از نمایش شاگردانش رضایت نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خوشحالی از برتری تیمش برابر مس رفسنجان بار دیگر از نداشتن زمین تمرین مناسب گلایه کرد.
سرمربی ژاپن: شانس آوردیم که شمسایی خودش در فینال بازی نمی‌کند
سرمربی استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی را مقابل پیکان به وجود آوردیم اما باید در گلزنی خودمان را تقویت کنیم.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، با انتشار تصویری در اینستاگرامش توماس توخل را تهدید کرد.
سرمربی سابق سایپا می‌گوید شرط مالی برای این باشگاه برای ادامه همکاری نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ