عارف آقاسی در دیدار دیروز برابر پیکان با ظاهر جدیدی به میدان رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین قیمت سیمان به‌صورت کیسه (۵۰ کیلویی) و فله (تناژ) تولید روز کارخانجات کشور اعلام شد.
او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. او از منتقدان برجام و محمد جواد ظریف است.
سوپراستار سینمای ایران با حضور در مسابقات پدل در دبی بار دیگر علاقه خود به ورزش حرفه‌ای را نشان داد.
خط حمله پرسپولیس متشکل از عالیشاه، عبدی و شهاب زاهدی نمایشی امیدوار کننده داشتند.
منوچهر علیپور مشاور وزیر دفاع و جانشین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صبح امروز در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما گفت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از ۴ گروه بن سازه سطحی، زیر سطحی، اثر سطحی و تندرو تشکیل شده است که هر کدام از این گروه‌ها به صورت تخصصی از ایده تا وار‌هایی را انجام می‌دهند که سعی بر این است با استفاده از این ساختار و ظرفیت این گروه‌ها و با توجه به تدابیر و طرح‌های تحولی ابلاغی از سوی وزیر محترم دفاع نیاز‌های دریایی نیرو‌های مسلح را پاسخگوهستیم.
امید نورافکن دوباره از خالکوبی‌های معنادارش رونمایی کرد.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
برنامه ورزش و مردم پس از حدود ۳ ماه غیبت، دوباره روی آنتن زنده صدا و سیما اجرا خواهد شد.
از سیمای ساکت الهامی مشخص بود که ضربه پنالتی سید حسین حسینی بیشتر از شکست 6-1 در برابر استقلال برای او تلخ بود.
صدا و سیما سانسور جدیدی را علیه مجری سابق برنامه نود اعمال کرده است.
کنایه جدید زینب موسوی علیه مهناز افشار در استوری خود، واکنش برانگیز شده. زینب موسوی با انتشار عکسی از مهناز افشار نوشته: یکی بگه چی شد که مهناز افشار از شبه شاه ماهی سینمای ایران بودن تبدیل شد به شبه شاهزاده سرین؟
موشک کروز پاوه جدیدترین موشک کروز زمین‌پایه ایران که توسط نیروی هوافضای سپاه تولید شده با برد ۱۶۵۰ کیلومتر رونمایی شد. سومار، هویزه و طلائیه (ابومهدی) کروزهای زمین‌پایه ایران بودند که اکنون پاوه هم به آنها اضافه شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
این روز‌ها بازار اجاره مسکن بر خلاف ماه‌های گذشته کمی آرام‌تر شده و بسیاری از مستاجران اعلام می‌کنند که با نزدیک شدن به انتهای سال و عدم پیش بینی قیمت‌ها در سال جدید، مالکان سعی دارند واحد‌های مسکونی خود را زودتر اجاره دهند.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
سازمان هواشناسی کشور از تداوم فعالیت سامانه بارشی کنونی و همچنین نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
سید مهرداد سیدمهدی که پیش‌تر مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیما بود به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دفتر رهبر جمهوری اسلامی منصوب شد.
سید مهرداد سیدمهدی که پیش‌تر مدیرعامل خبرگزاری صدا و سیما بود به عنوان مدیر جدید روابط عمومی دفتر رهبر جمهوری اسلامی منصوب شد.
یک هفته از تصمیم یحیی گل‌محمدی برای تراشیدن سر گذشته و هواداران فوتبال کم کم به چهره جدید او عادت می‌کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی‌های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه‌ها حتی برخی از آن‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه‌ها نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه‌های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟
دکتر سیدمحمد علوی شامگاه سه شنبه در بخش خبر سیمای خوزستان با بیان اینکه فرد مبتلا به بیماری آبله میمونی با تلاش همکاران بهداشتی سامانه مراقبت بیماری‌ها در اهواز شناسایی شد اظهار داشت: از آنجا که تایید بیماری وی نیاز به آزمایش‌های پیچیده داشت نمونه‌ها به انستیتو پاستور تهران ارسال و پس از تایید تشخیص صورت گرفت.
تحقیقی جدید به رهبری یک محقق ایرانی نشان می دهد با افزودن ماده ای از پوسته های دور ریز میگو می توان سیمانی قدرتمندتر ساخت.
در دوره مدیریت جدید سینما، به جز مورد استثنایی اعلام مشارکت بنیاد فارابی در فیلم‌هایی که در جشنواره فجر پیشین داشت، شاهد اعلام ریزهزینه‌‌های سازمان سینمایی و زیرمجموعه‌هایش نظیر بنیاد فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند، انجمن سینمای جوان و موسسه سینماشهر نبودیم. در واقع آنچه سایت سازمان سینمایی نشان می‌دهد، آخرین عملکرد سازمان سینمایی در حوزه شفافیت به تیر و مرداد سال 1400 بازمی‌گردد و پس از آن، همه چیز متوقف شده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ