سرمربی پرسپولیس پس از اصلاح سر و تراشیدن موها به چهره ویژه تیمش در 24 ساعت اخیر تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
محمدحسین روح الامین یکی از مدافعان جوانی است که در حال تمرین با سپاهان در اردوی ترکیه است.
16 تیم حاضر در لیگ برتر بیست و سوم سرمربی خود را انتخاب کردند و حالا تیم‌ها برای آماده سازی هرچه‌ بهتر کارشان را شروع می‌کنند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ۲۷ بازیکن را به اولین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.
بازیکنان استقلال تمرینات خود را برای بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی در کمپ زنده یاد حجازی انجام دادند.
شطرنج‌باز چینی موفق شد قهرمان جهان شود و پس از حدود ۱۰ سال این عنوان را از کارلسن بگیرد.
چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.
سیاوش یزدانی در آخرین تمرین طلایی‌پوشان با چهره‌ای جدید دیده شد.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
نخستین فهرست مد نظر سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی برابر روسیه و کنیا اعلام شد. در این فهرست بازیکنان جدیدی حضور دارند.
رضا مهاجری در کنار بابک حاتمی ‌و محسن قهرمانی مهمان ویژه دیدار خیبر خرم‌آباد و‌ چوکا تالش بودند.
ورود فردی ناشناخته به دفتر باشگاه منچستریونایتد، چند روز مانده به ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خرید این باشگاه خبرساز شده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال قطر امروز یکی دیگر از مسابقات لیگ ستارگان را به تماشا نشست و چهره شاخصی را ملاقات کرد.
دروازه‌بان مس رفسنجان با چهره‌ای جدید در تمرین این تیم حضور یافت.
غول جدید بسکتبال آمریکا حسابی در شبکه‌های مجازی ترند شده است.
دستاورد کارلوس کی‌روش برای ایران، با وجود شخصیت‌دادن به تیم ملی، صفر مطلق بوده و به نظر می‌رسد دانش فوتبالی این چهره پرتغالی با ایران سازگار نیست. البته این ناسازگاری احتمالا در اولویت نباشد و حالا کارلوس نه به دلیل ارزیابی فنی، بلکه خوش‌زبانی در کنفرانس خبری که خوشایند عده‌ای شده، به کارش در ایران ادامه دهد، آن‌طور که ادعا شده تا بعد از جام ملت‌های آسیا و احتمالا بعد از ثبت یک ناکامی جدید برای تیم ملی.
علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.
اجیر سارق برای انتقام از عشق قدیمی
تمرین روز سه‌شنبه تیم فوتبال استقلال با جدیت تمام انجام شد و بازیکنان بعداز چند روز دیدن خنده‌های ساپینتو ، روی دیگر اين پرتغالی را هم دیدند. آبی‌پوشان پایتخت امروز چهارشنبه دو جلسه تمرینی را پشت سر می‌گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ