روی کین با تراشیدن ریش پر پشت خود، به سوژه رسانه ها و کاربران در فضای مجازی تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک پرسپولیس با ظاهری متفاوت در زمین فوتبال حاضر شد.
کریم اسلامی یک روز پس از امضای قرارداد با هوادار در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد.
این سوسک که از جنسِ خرطوم‌داران است، به شکلِ یک «یک خارپشتِ دریایی با ماسک پزشکِ طاعون» یا «خرچنگی که قدری بدن‌اش کشیده‌تر شده است» توصیف شده و دانشمندانِ نامِ Acicnemis ryukyuana را روی آن گذاشته‌اند.
پوست بسیار خشک در افرادی که در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه دارند، شایع است.
سعید مهری که در دیدار برابر مس رفسنجان دچار شکستگی بینی شد، با ظاهر خاصی در تمرین امروز حضور یافت.
سعید مهری که در دیدار برابر مس رفسنجان دچار شکستگی دماغ شد، با ظاهر خاصی در تمرین امروز حضور یافت.
سرمربی اسپانیایی نساجی با ظاهری جدید و ریش‌های تراشیده، شاگردان خود را تمرین داد.
سایر گوشی‌های هوشمند تا به امروز اغلب دارای یک قاب بزرگ‌تر در لبه پایینی هستند، زیرا درایور‌های نمایشگر در این قسمت قرار دارند. تکنیک اپل این است که یک صفحه نمایش OLED منعطف را به دور خود خم می‌کند تا درایور‌ها از دید خارج شوند.
اعلان‌ها روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شوند تا درباره به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم، پیام‌های دوستان یا حتی توئیت‌ها به شما اطلاع دهند، اما اگر هشدار‌ها را از همه برنامه‌های خود فعال کنید، رگبار اطلاعات جدید می‌تواند در بدترین زمان ممکن شما را تحت تاثیر قرار داده و حواس شما را پرت کند.
چهارشنبه هفته گذشته، شرکت خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی اعلام کرد که قصد عرضه کلکسیون جدید NFT خود را دارد. این آثار دیجیتال از ۳۰ بهمن (۱۹ فوریه) بر روی پلتفرم VeVe عرضه خواهند شد. در این کلکسیون، آثار دیجیتال مدل لامبورگینی هوراکان STO عرضه خواهند شد که هر کدام ویژگی‌های ظاهری خاصی خواهند داشت.
گاهی اوقات لکه‌های سفید یا رسوب «کرم مانند» روی زبان ظاهر می‌شود. به طور کلی، این پدیده به دلیل عفونت قارچی یا استرس مزمن است که منجر به رشد قارچ هایی می‌شود؛ قارچ‌هایی که به طور طبیعی در بدن زندگی می‌کنند.
دروازه‌بان مس رفسنجان با چهره‌ای جدید در تمرین این تیم حضور یافت.
یکی از افشاگران با انتشار تصاویری از گلکسی اس ۲۳، از تغییرات طراحی گلکسی S۲۳ سامسونگ پرده برداشته و آن را با طراحی نسل قبلی مقایسه کرده است.
سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که ظاهرا در آن اپل را به خاطر نداشتن یک آیفون تاشو مسخره می‌کند.
تیم فوتبال استقلال در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود جهت شروع دوباره لیگ برتر، ظهر امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آخرین تمرین خود را پیش از دیدار برابر ولز برگزار کردند در این تمرین که از ساعت ١١:٣٠ آغاز شد، بازیکنان تیم ملی آخرین برنامه‌های تاکتیکی کارلوس کی‌روش را مرور کردند
عجیب آنکه با چنین رزومه و کارنامه‌ای حالا ظاهرا قرار است فدراسیون فوتبال ایران پست جدیدی هم برای احسان اصولی در نظر بگیرد؛ اتفاقی که اگر رقم بخورد باید به مدیریت مهدی تاج که به اندازه کافی در گذشته بحث‌برانگیز بوده، شک کرد. در واقع انتظار می‌رفت بعد از هزینه سنگینی که داستان مشهد روی دست فوتبال گذاشت و ناکامی تیم ملی فوتسال در آسیا و البته سخنان ناصحیح در قامت سخنگو، پست‌های احسان اصولی یکی پس از دیگری از او سلب شود، نه اینکه در اقدامی بحث‌برانگیز، کاندیدای پست جدیدتری در این فدراسیون شود. به‌راستی آیا در فدراسیون فوتبال قحط‌الرجال است؟
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان با ظاهر جدیدش شده است.
پیشکسوت فوتبال ایران مدعی است که نمایش تیم ملی در دو دیدار تدارکاتی در اتریش، برای حضور موفق شاگردان کارلوس کی روش در قطر، امیدوارکننده بوده است.
یحیی گل‌محمدی با مدل موی جدید خود بازیکنانش را شگفت زده کرد.
گل محمدی مو‌های خودش را تراشیده و با سری کچل شده تیپ خاصی برای خودش درست کرده است.
شناور شهید ناظری در سال‌های گذشته رونمایی شد و اکنون با معرفی شناور شهید سلیمانی و در آینده نزدیک شناور شهید ابومهدی، کاملا مشخص است که صنابع دفاعی کشورمان بویژه نیروی دریایی سپاه، به اشراف و تسلط کاملی روی طراحی جدید در ظاهر و بدنه دست یافته‌اند.
تصاویر جدید از سباستین هالر، مهاجم بروسیا دورتموند، پس از آغاز درمان سرطان واکنش‌هایی را به همراه داشته است.
مهدی تاج مهیا می‌شود تا دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ایران بنشیند و ظاهرا خیالش هم راحت است. با چنین فضایی این سؤال مطرح می‌شود آن‌هایی که وعده دادگاهی‌کردن دوباره مهدی تاج را می‌دهند، آیا قدرتی دارند یا خیر؟ تاج و دوستانش مدت‌هاست قرار است دادگاهی شوند و مشکلی برایشان پیش نیامده است؛ آیا وعده جدید باورپذیر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ