دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که کیلیان امباپه می‌تواند نمایش بسیار بهتری داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان تاکید کرد: جبهه مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی ایران، دشمن صهیونیستی را وارد یک روند فرسایشی به سمت نابودی کرده است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل الطارق با مصدومیت یکی از مهره‌های اصلی خود مواجه شده است.
دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در آستانه دیدار با جبل‌الطارق در مقدماتی یورو 2024 گفت برای دشوار نشدن صعود در روزهای آخر تیمش برای پیروزی به میدان می‌رود.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: اعتراض‌هایی در محیط کارگری وجود داشته، بعضی از این اعتراضات تا جایی که بنده سراغ دارم اعتراضات به جایی بوده است.
رهبر انقلاب امشب در دیدار دانشجویان گفت: مشکلات در داخل حتماً وجود دارد اما اینکه ناامیدی عمدتاً منشاء داخلی دارد را قبول ندارم. مشکلات، جوانِ دانشجوی پرانگیزه را ناامید نمی‌کند.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی ازفرماندهان نیروهای مسلح فرموند: اگر عقلایی عمل شود، شکست محاسبات دشمن امکان پذیر است.
رئیس طالبان در دیدار با شماری از علما، والی‌ها و مقامات نظامی و غیرنظامی ولایت‌های بدخشان، هرات، فراه، بادغیس و نیمروز اظهارداشت: دشمن در میدان نظامی شکست خورده است، اما با این حال باز هم برای تشویش اذهان و بی‌باوری مردم نسبت به نظام اسلامی تلاش می‌کند.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و اسپورتینگ پرتغال با حضور مهدی طارمی با برد ارزشمند پورتو تمام شد.
دیدار تیم های فوتبال پورتو و اسپورتینگ پرتغال با حضور مهدی طارمی با برد ارزشمند پورتو تمام شد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
دیدار پیکان و پرسپولیس در شرایطی برگزار می‌شود که همه نگاه‌ها در این مسابقه به تقابل مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی است.
فوری از اکیپ فرانسه؛ کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022 ، به دلیل اختلاف با دیدیه دشان برای دیدار فینال مقابل آرژانتین به قطر نمی‌آید. بنابراین مراسم اهدای مدال شرکت نخواهد کرد
انتشار یک پست اینستاگرامی توسط کریم بنزما، در فاصله دور روز تا فینال جام جهانی نشان می دهد که هوای رابطه او با دشان ابری است.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از دومین صعود پیاپی به فینال جام جهانی ضمن تقدیر از بازیکنانش گفت دیدار مقابل آرژانتین یک جنگ تمام عیار است
دیدار آرژانتین و کرواسی میهمان ویژه بسیاری داشت که در میان آن ها چند چهره سرشناس برزیلی هم دیده می شد.
دیدیه دشان هیچ تغییری در جمع نفرات اصلی تیمش در دیدار برابر انگلیس به وجود نیاورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه امروز جمعه گفت، رافائل واران پس از بیش از یک ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا، آماده بازگشت به بازی برای دیدار بعد تیم کشورش در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل دانمارک است.
اولیویه ژیرو در دیدار امشب میلان مقابل سالزبورگ دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد تا ستاره اول روسونری در این بازی باشد.
اولیویه ژیرو در دیدار امشب میلان مقابل سالزبورگ دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا ستاره اول روسونری در این بازی باشد.
رئیس‌جمهور در دیدار رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: دشمن می‌خواهد در دانشگاه‌ها، به جای تحصیل و علم‌افزایی، بلوا شود.
رئال مادرید شروعی طوفانی در دیدار برابر الچه داشت اما دو گل این تیم از سوی کمک داور ویدئویی رد شد.
رئال مادرید شروعی طوفانی در دیدار برابر الچه داشت اما دو گل این تیم از سوی کمک داور ویدئویی رد شد.
طارمی بامداد یکشنبه یکصدمین بازی خود برای پورتو را انجام می دهد. دیداری انتقامی برابر تیمی که مسئولین و هوادارانش بارها در رسانه ها به مهاجم ایرانی هجمه وارد کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ