دیدار آرژانتین و کرواسی میهمان ویژه بسیاری داشت که در میان آن ها چند چهره سرشناس برزیلی هم دیده می شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که در فصل جدید شاید به ستاره های باتجربه ای چون مودریچ و کروس کمتر بازی برسد.
حضور دو چهره سرشناس فوتبال ایران در حاشیه بازی گل‌گهر و پیکان از جذابیت‌های این مسابقه است.
بلیت‌های تقابل ستارگان سابق اسپانیا و آرژانتین از تاریخ 17 آگوست در دسترس هواداران قرار خواهد گرفت.
ژوزه مورینیو درباره یکی از اسطوره‌های چلسی، دیدیه دروگبا، پیامی جالب منتشر کرد و گفت او همیشه جزو دار و دسته‌اش خواهد بود.
اولی هوینس، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، اظهارات عجیبی را مطرح کرده که حواشی بسیاری را به دنبال داشته است.
در مسیر آماده‌سازی تیم برای فصل آتی، یکی از کارهای سخت مدیران پرسپولیس می‌تواند توافق با اسطوره‌های باشگاه باشد که نقشی کلیدی در این تیم دارند.
مهدی تاج با حضور خود در رشت در منزل برخی پیشکسوتان این استان نیز حاضر شد.
امشب سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برای آخرین بار با پیراهن بارسا در نوکمپ به میدان خواهند رفت و قرار است هواداران وداعی باشکوه با آنها داشته باشند.
اسطوره‌های زامبیا شب گذشته موفق شدند در کمال ناباوری برابر اسطوره‌های بارسلونا به پیروزی برسند.
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در این فصل از نظر آمار گلزنی جهشی بزرگ داشته و رکورد قبلی خود را نزدیک به دو برابر کرده است.
مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس امروز به اتفاق علی پروین و محمود خوردبین، پیشکسوتان نامدار باشگاه همراه با کاپ قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا(س) حضور پیدا کردند.
اسطوره‌های ملوان با پایان فصل این تیم را تحویل مجمع باشگاه دادند و قطع همکاری خود را رسمی کردند.
در آلمان سریالی تلویزیونی درباره تاریخچه باشگاه بایرن مونیخ و ستاره‌های سابق این تیم ساخته شده که به زودی پخش خواهد شد.
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
ارسلان مطهری با زدن یک گل دیگر در دربی به رکورد علی جباری و غلامحسین مظلومی می‌رسد.
وین رونی معتقد است کریستیانو رونالدو و سر الکس فرگوسن از اسطوره‌های منچستریونایتد هستند اما نام اریک کانتونا و پل اسکولز در فهرست اسطوره‌های این ستاره سابق شیاطین سرخ به چشم نمی‌خورد.
علی دایی به همراه سایر اسطوره های دعوت شده به مراسم د بست فیفا پا به توپ شد.
صداوسیما باید جای تخریب اسطوره‌های کشور، مشکلات مردم مثل مشکلات اقتصادی و آلودگی هوا را بررسی کند و علت گرانی‌ها را جویا شود تا باری از دوش مردم بردارد.
ماریا خواهر پله بازیکن اسطوره‌ای فوتبال برزیل درباره اطلاع مادرشان از مرگ پله گفت: ما با مادرمان صحبت می‌کنیم، اما او از وضعیت پله آگاه نیست. او در دنیای خودش زندگی می‌کند. هر وقت اسم پله را می‌برم چشمانش را باز می‌کند و می‌گویم باید برایش دعا کنیم. مادرم متوجه منظور من نمی‌شود و نمی‌داند پسرش دیگر در این دنیا نیست.
کافو، اسطوره فوتبال برزیل در شبکه الکاس قطر حاضر شد و به پیش بینی رقابت‌های جام جهانی و تیم‌های صعود کننده تا مرحله پایانی پرداخت.
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به زودی وارد چهره‌های باسابقه جام جهانی خواهند شد.
بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوش درخشید. او در بازی مقابل اسپانیا سیو‌های متوالی خوبی انجام داد و تنها یک گل تصادفی از دیه‌گو کاستا خورد. او توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را هم بگیرد
آلمیدا:شخصا دوست دارم شانس مبارزه با علی اکبری را داشته باشم.
والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، که بعد از درخشش در بازی دیشب رئال مادرید با ستایش سرمربی‌اش روبرو شد همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ