گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از پیروزی مقابل سنگال عملکرد شاگردانش را در این بازی را ستایش کرد و گفت نقطه قوت سه‌شیرها بی‌رحمی در مقابل دروازه حریف بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرت ساوت‌گیت بعد از شکست مقابل فرانسه و حذف تیمش از جام جهانی قطر در گفتگو با خبرنگاران از پاسخ صریح به سوال‌ها درباره آینده‌اش در تیم ملی انگلیس طفره رفت.
گرت ساوت‌گیت ترکیب خود را مطابق پیش‌بینی‌ها انتخاب کرده است.
یک ملی‌پوش سابق انگلیسی به گرت ساوت‌گیت هشدار داد که با توجه به سرعت فرانسوی‌ها در حمله کندی خط دفاعی سه‌شیرها می‌تواند نقطه ضعف اصلی‌شان در مقابل فرانسه باشد.
گرت ساوت‌گیت، بعد از پیروزی 3-0 انگلیس مقابل ولز از مارکوس راشفورد و فیل فودن، گلزنان تیمش در این بازی ستایش کرد ولی گفت از عملکرد شاگردانش در نیمه اول راضی نیست.
مارکوس رشفورد، ستاره انگلیس، می‌گوید صحبت‌های گرت ساوت‌گیت بین دو نیمه با بازیکنان انگلیس نقش مهمی در پیروزی 3-0 آنها مقابل ولز داشته است.
گرت ساوت‌گیت نفرات منتخب تیمش در دیدار مقابل ولز را مشخص کرد.
گری نویل پس از تساوی انگلیس مقابل آمریکا گفته بود که احتمالا گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با فیل فودن مشکل دارد، اما جک گریلیش این موضوع را رد کرده است.
انگلیس جمعه شب مقابل ایالات متحده آمریکا با مشکل فقدان خلاقیت در خط میانی رو به رو بود، مشکلی که جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی ممکن است بتواند آن را برطرف کند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل آمریکا از ترکیب انتخابی‌اش برای سه‌شیرها دفاع کرد و این نتیجه را در یک تورنمنت طبیعی دانست.
انگلیسی‌ها از تعویض‌های گرت‌ ساوت‌گیت و به خصوص به میدان فرستادن جردن هندرسون به جای جود بلینگام در بازی امشب مقابل آمریکا عصبانی هستند.
گرت ساوت‌گیت بدون تغییر در ترکیب تیمش نفرات بازی مقابل آمریکا را مشخص کرد.
گرت ساوتگیت نگران است که انگلیس قربانی تصمیمات اشتباه داوری بشود چرا که معتقد است در بازی مقابل ایران روی مگوایر خطای پنالتی رخ داده است.
سرمربی تیم ملی انگلیس ابراز امیدواری کرد نمایش بهتری از دیدار با ایران، مقابل آمریکا ارائه بدهند.
انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت پیروزی دیگر را در اولین بازی خود در یک تورنمنت مهم کسب کرد.
مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و آرسنال توصیه‌های فنی را به ساوت‌گیت در آستانه بازی با ایران ارائه داد.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: از کیفیت تیم ایران خبر داریم و می‌دانیم که آنها بازیکنان خوبی دارند.
تیم‌ملی انگلیس در آستانه بازی مقابل ایران، تمرین پنالتی بدون دروازه‌بان را انجام داد.
انگلیس با بحران مصدومیت نفرات اول و دوم خود برای حضور در سمت راست روبرو شده و ساوت‌گیت به دنبال گزینه مناسب برای بازی با ایران است.
بازی اول انگلیس در جام جهانی برای ساوت‌گیت به قدری اهمیت دارد که شخصاً به اتریش رفته بود تا بازی ایران مقابل قهرمان آفریقا را از نزدیک ببیند و تیم کی‌روش را آنالیز کند.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از تساوی 3-3 مقابل آلمان از تصمیم خود برای بازی دادن به هری مگوایر و لوک شاو با وجود اشتباهات آنها دفاع کرد.
شاگردان ساوت‌گیت امشب به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ ملت‌ها مقابل آلمان هستند.
رسانه های انگلیسی بابت شکست تیم ملی کشورشان مقابل ایتالیا و پیروزی ایران برابر اروگوئه، حسابی ناامید شده اند.
کالوین فیلیپس، ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل ولوز مصدوم شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ