بر اساس برخی گزارش‌ها سارقان مسلح به منزل رحیم استرلینگ حمله کرده‌اند و علت غیبت او در دیدار امشب انگلیس مقابل سنگال همین بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید کاظمی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر قضاوت ندارد.
برخلاف ادعاهای قبلی، علت غیبت مهرداد محمدی در تمرینات اخیر تیم، آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ است.
علت غیبت علیرضا جهانبخش در بازی با ازبکستان مصدوم این ستاره است.
علت غیبت علیرضا جهانبخش در بازی با ازبکستان مصدوم این ستاره است.
علت غیبت کیم مین جائه در اردوی تیم‌ ملی کره‌جنوبی، حضور او در خدمت سربازی است.
این احتمال وجود دارد که امیر قلعه‌نویی بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با یک هفته تاخیر به تیم ملی دعوت کند.
بعد از اینکه شجاع خلیل‌زاده و علی قلی‌زاده اردوی تیم ملی را به علت مصدومیت از دست دادند، حالا حزباوی نیز در اختیار رضا عنایتی قرار گرفته است.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
انتشار عکس‌هایی ازمحمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه، از بازگشت دوباره او به فضای خبری کشور حکایت می‌کند. این عکس‌ها درحالی منتشر شده است که درچند ماه گذشته خصوصا پس از انتصاب مجددش در مجمع تشخیص و حوادث اخیر درکشور خبری از او منتشر نشده بود. ازهمین‌رو شایعات زیادی درباره دلایل غیبتش مطرح بود. داوری از نزدیکان احمدی‌نژاد دلیل این غیبت را بیماری او اعلام کرده است.
با اعلام سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن، سرجیو راموس مقابل لیون حضور نخواهد داشت.
مدافع سپاهان به علت بیماری در دیدار دوستانه با زنیت حضور پیدا نکرد.
لوسیانو پریرا برای دومین هفته پیاپی به علت مصدومیت دور از ترکیب مس رفسنجان خواهد بود.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که عدم حضور دو فرنگی‌کار عنواندار در لیست نفرات دعوت شده به تمرینات، ابهامات زیادی را بوجود آورد.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که عدم حضور دو فرنگی‌کار عنواندار در لیست نفرات دعوت شده به تمرینات، ابهامات زیادی را بوجود آورد.
مدیرفنی تیم پالایش نفت آبادان علت غیبت نیما عالمیان بازیکن این تیم را در لیگ برتر توضیح داد.
باشگاه فولاد خوزستان علت غیبت آیاندا پاتوسی را تصادف عنوان کرده است.
باشگاه فولاد خوزستان علت غیبت آیاندا پاتوسی را تصادف عنوان کرده است.
رحیم استرلینگ به دلیل مشکلات خانوادگی در دیدار برابر سنگال در دسترس نیست.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.
درحالیکه کریم بنزما شانس اصلی بدست آوردن توپ طلای امسال محسوب می‌شود اما هنوز مشخص نیست آیا کیلیان امباپه در مراسم اهدای توپ طلا حاضر خواهد شد یا نه.
گئورگی گولسیانی به دلیل تزریق آمپول در زانو تمرین امروز پرسپولیس را از دست داد.
مهاجم خارجی پیکان به علت آسیب دیدگی نتوانست تیمش را مقابل ملوان بندر انزلی همراهی کند.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ