علت غیبت علیرضا جهانبخش در بازی با ازبکستان مصدوم این ستاره است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به عدم اختصاص ۱۵ روز مرخصی به پدران پاسدار بعد از به دنیا آمدن فرزند، گفت: در این باره گله کردم و قول دادند که ۱۵ روز را اجرایی کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
میزان نوشت: درمانی حسین فریدون تا تاریخ ۴ مرداد ۱۴۰۲ به طول انجامیده و او تا این تاریخ در بیمارستان بستری بوده و در ادامه بنا به تشخیص پزشکی قانونی تا ۱۲ مرداد سال جاری به وی مرخصی استعلاجی پس از درمان داده شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه پس از انجام بررسی‌هایی نهایی پزشکی و پس از کارگذاشته شدن دستگاهی در قلبش از بیمارستان مرخص شد.
علت غیبت علیرضا جهانبخش در بازی با ازبکستان مصدوم این ستاره است.
معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر از ترخیص رئیس شورا از بیمارستان پس از چکاپ‌های پزشکی خبر داد.
در حالی که پدر و پسر و سروش یکدیگر را متهم به قتل می‌کردند و می‌گفتند دیگری آن‌ها را در عمل انجام‌شده قرار داده، فرضیه کارآگاهان بر بررسی مدارک و شواهد متمرکز شد. اعترافات افراد مختلف گروه حکایت از آن داشت که سروش بوده که به طمع تصاحب اموال دکتر سناریو قتل‌ها را طراحی کرده است، اما مدارک مشخصی در مورد ماجرا به دست نیاوردند، بنابراین تحقیقات ادامه یافت.
تمرینات تیم استقلال برای دومین روز متوالی از سوی ریکاردو ساپینتو تعطیل شد!
مرخصی ۱۰روزه استقلال به یامگا وسط شایعه فسخ!
پدر امیرحسین شیرچی گفت: چند ماه قبل یکی از رگ‌های قلبش متورم شده بود. اصطلاح پزشکی آن را نمی‌دانم اما او را چند روزی بستری کردند و بعد مرخص شد. نباید امیرحسین را بازی می‌دادند. چکاپ نکرده او را به زمین بازی فرستادند و این اتفاق رخ داد.
شب گذشته رختکن تیم تراکتور بعد از پیروزی مقابل سپاهان حال و هوای عجیبی داشت.
شب گذشته رختکن تیم تراکتور بعد از پیروزی مقابل سپاهان حال و هوای عجیبی داشت.
بعد از پیروزی روز گذشته مقابل مس رفسنجان، با تصمیم یحیی گل‌محمدی تمرین این تیم فردا تعطیل اعلام شد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تاکنون چهل دانش‌آموز در کبودرآهنگ و ۱۵ دانش آموز در همدان جهت مداوا به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند. اکثر دانش‌آموزان به طور سرپایی مداوا و مرخص شده‌اند و تعدادی نیز تحت نظر هستند.
غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنان ادامه دارد و عدم حضور او در حاشیه مسابقات مهم و اردوهای تیم ملی ابهامات زیادی را در محافل کشتی بوجود آورده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: هیچ کدام از مصدومان این حادثه بدحال نیستند و هم اکنون جهت مراقبت بیشتر در مراکز درمانی حاضرهستند و همه آن‌ها تا ساعتی دیگر از مراکز درمانی مرخص می‌شوند.
طبق برنامه اینتل به کارگران بخش تولید پیشنهاد شده تا به عنوان بخشی از یک برنامه مرخصی داوطلبانه، مرخصی بدون حقوق بگیرند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اعزام ۹ نفر از مجروحان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز، اظهارکرد: چهار نفر از مجروحان اعزامی حالشان وخیم است و دو نفر مرخص شدند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره مرخصی پس از زایمان زنان ارائه داد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۴ نفر از بیماران در وضعیت وخیم قرار دارند و در بخش ویژه بستری هستند، عنوان کرد: ٩ نفر از مجموع مصدومان ترخیص پیدا کرده‌اند. بقیه در بخش‌های عادی بستری هستند و طی روز‌های آینده مرخص می‌شوند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، به هری مگوایر اجازه داده که این هفته را به تعطیلات برود.
حجت‌الاسلام حسن منتظری اظهار کرد: فعلا از پذیرش امامت جمعه در سایر شهر‌ها عذرخواهی کردم و در این مدت سعی کردم در سختی‌ها و خوشی‌ها در کنار مردم با شرافت و با کرامت شهرم باشم.
سرمربی استقلال به دو بازیکن بوشهری خود مرخصی داده و غیبت آنها در تمرینات هماهنگ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ