سید محمدنبی موسوی فرد گفت: از ابتدای خلقت نطفه اولیه هر سعادت و شقاوتی و هر حرکتی چه رحمانی و چه شیطانی در خانواده بسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه با همسر و فرزند سیدمحسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ دیدار کرد.
ستاره سابق بارسلونا به زودی صاحب فرزند جدیدی خواهد شد و نام او را پائولو گذاشته‌اند.
نام نویسی دریافت زمین برای خانواده های دارای ۴ فرزند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز شد.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبرداد.
افراد تک فرزند در هر خانواده علاوه بر آسیب های روحی که خود متحمل می‌شوند اطرافیان را نیز در معرض آسیب هایی قرار می‌دهند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تنها فرزند ذکور سالم خانواده‌های دارای فرزند معلولیت شدید، از خدمت سربازی معاف می‌شود.
در خانواده دارای یک فرزند پسر سالم و یک فرزند معلول، در صورت تایید معلولیت شدید فرزند از سوی سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی، تنها فرزند پسر سالم خانواده از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شود.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آن‌ها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، گفت: رئیس‌جمهور دستور داد بانوان، به ویژه آنها که فرزند خردسال دارند مشمول تخفیف ویژه برای شناور شدن ساعت کاری‌شان شوند.
سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از واگذاری ۲۶ فرزند به خانواده جایگزین طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: کودکان نیازمند درمان و گروه سنی بالای شش سال در اولویت درخواست‌ها هستند.
مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان سازمان بهزیستی گفت: خانواده‌های دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی ۱ تا ۷ و خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر،تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار می‌گیرند.
اجرای طرح فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شد.
رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از قتل همسر و دو فرزند توسط پدر خانواده با شلیک گلوله اسلحه شکاری خبر داد.
پرستار سه فرزند شاهزاده ویلیام از زمانی که شاهزاده جورج هشت ماهه بود، عضوی از خانواده آن‌ها شد. او که اغلب در لباس‌فرم سنتی کنار آن‌ها است، نماینده یکی از مشهورترین موسسات آموزشی پرستاربچه در بریتانیا است.
تعداد خانواده‌های دارای فرزند چندقلو مورد حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سال ۱۴۰۱ از مرز ۱۷۰ خانواده گذشت.
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
اسماعیل خرج ۴ نفر را می‌دهد؛ خودش و همسرش به‌علاوه دو فرزند مدرسه‌رو؛ یکی اول دبیرستان و آن یکی کلاس ششم. همسر خانه‌دار اسماعیل مثل همه زن‌های بلوچ سوزن‌دوزی می‌کند و اینکه پای معاش خانواده اسماعیل تا حالا لنگ نشده، بابت همین سوزن‌زدن‌های همسرش بوده که بخش زیادی از وزن خرج زندگی را به دوش کشیده. اسماعیل مثل خیلی از پاکبان‌های ایرانشهر، ساکن یکی از روستا‌های اطراف شهر است و مثل اغلب پاکبان‌های ایرانشهر، ماشین شخصی ندارد و با موتوسیکلت کهنه رفت و آمد می‌کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با ۱۱۰ یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی ۳۹ ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.
فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
تبریز- خواهر آیسان معدن پسندی، دختر تبریزی که ضد انقلاب با سوء استفاده از فوت وی از حربه کشته سازی استفاده کرده، گفت: آیسان دوشنبه بر اثر ایست قلبی فوت کرده و هیچ ربطی به قضایای دیگر ندارد.
هیئت دولت آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به خبر مهاجرت فرزند خود گفت: سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیان است و در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.
بازدید از خط تولید آزمایشی ورق های API۵L X۶۵MS فولاد اکسین

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ