روانپزشک دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با بیان اینکه افسردگی یکی از مشکلات شایع دوران سالمندی است، بهترین و موثرترین روش پیشگیری از افسردگی سالمندان را حضور در اجتماع و روابط خانوادگی دانست و افزود: اعضای خانواده و مراقب سالمند باید برای ملاقات‌های سالمند با دوستان و اطرافیان خود برنامه‌ریزی منظمی داشته باشند تا از انزوای اجتماعی جلوگیری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که شورش اخیر در این کشور تاثیری بر روابط آن با کشورهای دیگر ندارد.
رئیس جمهور گفت: نهایت تصمیم به تجدید روابط بین ما و عربستان شد که این هم ادامه پیدا می‌کند تا بتوانیم روابط را کاملاً داشته باشیم.
سفر نخست‌وزیر عراق به مصر نشان داد که بغداد برای ایفای نقش در دیپلماسی منطقه، از آمادگی بالایی برخوردار است و بر اساس یک برنامه راهبردی حرکت می‌کند.
یک سایت صهیونیستی با انتشار گزارشی به وجود شکاف‌های داخلی در رژیم صهیونیستی، خشم این رژیم از روابط میان ایران و عربستان و کاهش نفوذ آمریکا در منطقه اشاره کرد.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال به تشریح جلسه مهدی تاج و حجت کریمی پرداخت.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
روابط عمومی دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: هیچ یک از متهمان (قتل روح الله عجمیان) فقط به صرف دخالت در ضرب و جرح و یا جنایت نسبت به شهید به اعدام محکوم نشدند.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
رئیس جمهور سوریه در جریان دیدار با رئیس امارات از نقش ابوظبی در خاورمیانه تمجید کرد و بر ضرورت روابط قوی میان کشورهای عربی تاکید کرد.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات قطعاً منجر به افزایش دوستی‌ها و روابط بین ایران و کشورهای عربی می‌شود و نقش آمریکا را در منطقه کمرنگ می‌کند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه که با شبکه خبری راشاتودی مصاحبه می‌کرد، گفت: «روسیه نیز در کنار کشور‌هایی نظیر سلطنت عمان و عراق و دیگران، در این روند سیاسی نقش داشته و اخیرا به این دو کشور سفر کرده بودم و عادی سازی روابط میان ایران و عربستان سعودی در دستور کار سفرم به این دو کشور قرار داشته است».
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت «حاج اسد محمود صغیر»(حاج صالح) در مجتمع امام مجتبی(ع) در جنوب بیروت گفت: حاج صالح نقش مهمی در متلاشی کردن شبکه های جاسوسی اسرائیل داشت.
این مطالعه می‌گوید که کیفیت رابطه آنچنان تفاوت فاحشی را در میانگین سطح گلوکز خون ایجاد نمی‌کند، بلکه این میزانِ حمایت عاطفی و اجتماعیِ دریافتی در روابط زوج‌هاست که در کاهش بروز این قبیل بیماری‌ها نقش دارد. به نظر می‌رسد این روابط یک اثر محافظتی در برابر سطوح بالای HbA ۱ c (که منجر به دیابت می‌شوند) دارند.
علی مطهری نوشت: کمرنگ شدن نقش وزارت امور خارجه در سیاست خارجی است به‌طوری که در نوع روابط ما با کشور‌های خاورمیانه و روسیه و چین تصمیم‌گیر اصلی نظامی‌ها هستند. به همین دلیل روابط ضعیفی با کشور‌های اسلامی داریم به‌طوری که برخی از آن‌ها از ترس ما به دامن اسراییل افتاده‌اند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه روابط ایران و عمان،کریدور شمال-جنوب به‌خصوص در شرایط کنونی تحولات منطقه‌ای و جهانی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند در تقویت حوزه اقتصاد دو کشور مؤثر باشد.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با اشاره به نقش سردار سلیمانی در رفع بحران سوریه، گفت: قاطعیت حاج قاسم در تصمیم گیری‌ها باعث می‌شد بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.
خلیل الحیه معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از نقش آفرینی مثبت حزب الله لبنان و سپاه پاسداران در بهبود روابط این جنبش با سوریه تقدیر به عمل آورد.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
برای نخستین بار در ۱۰ سال اخیر امروز چهارشنبه یک هیئت از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به دمشق پایتخت سوریه سفر می‌کند.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت سوریه سال‌ها میزبان خوبی برای گروه‌ها و جریانات مقاومت فلسطینی بوده است. ایران از هرگونه همگرایی در محور مقاومت استقبال و پشتیبانی خواهد کرد.
بر اساس داده‌های کتاب "۱۹۸۲: جاده‌ای به سوی جنگ" که با استناد به گفته‌های مقام‌های ارشد وقت موساد نوشته شده شکست در گسترش روابط اسرائیل با مسیحیان لبنان در آن زمان ناشی از دو ملاحظه بود: نخست آن که ضربه زدن به سوری‌ها در لبنان به روند صلح اسرائیل با مصر آسیب وارد می‌ساخت و از سوی دیگر، بر لجستیک اسرائیل که قصد ضربه زدن به راکتور هسته‌ای عراق را داشت تاثیر منفی وارد می‌ساخت حمله‌ای که در ژوئن ۱۹۸۱ میلادی رخ داد.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سی‌امین جلسه خود، نقش، جایگاه و روابط دولت و صندوق توسعه ملی را در سیاست‌های کلی برنامه هفتم مورد بحث و بررسی قرار دادند.
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی مشترک ایران و امارات گفت: امارات نقش هاب منطقه در انتقال حمل و نقل دریایی را ایفا می کند و جایگاه بسیار مهمی در توزیع مواد اولیه و کالاهای وارداتی در منطقه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ