فرانچسکو توتی کاپیتان سابق رم و ایتالیا، در مراسم گلوب ساکر شرکت کرد و صحبت هایی راجع به ایتالیا و جام جهانیِ پیش رو انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانچسکو توتی، مورینیو را یک مربی و یک آدم بزرگ توصیف کرد، اما بدش نمی‌آید در آینده جای مورینیو را روی نیمکت رم بگیرد!
تونی کروس معتقد است کریم بنزما بسیار دیر برای جدایی از رئال به نتیجه رسید و به همین دلیل باشگاه زمان کافی برای برنامه‌ریزی مراسم خداحافظی او نداشت.
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، می‌گوید فینال لیگ اروپا برای باشگاه مهم است نه آینده ژوزه مورینیو.
امیررضا معصومی بعد از شکست در فینال جام تختی، می گوید شرایط او و امیرحسین زارع در این رویداد برابر نبوده است.
قهرمان کشتی فرنگی امیدهای جهان با اشاره به مبارزه فینالش در جام تختی گفت با توجه به اینکه بدنش کم جان بوده، غیرت کرده و کشتی گرفته، وگرنه دانیال همیشگی نبوده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لازم است روش کنکور را به قبل از سال ۵۰ برگردانیم؛ در سال ۴۸ سوالات کنکور تستی نبود بلکه به شکل تشریحی بود. ما باید این نوع کنکور را احیا کنیم.
فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا، درباره آینده ژوزه مورینیو در این تیم صحبت کرده و می‌گوید باید مانع از جدایی آقای خاص از جالوروسی شد.
خیرونا در این هفته از لالیگا شوک بزرگی به رئال مادرید وارد کرد و کهکشانی‌ها را با نتیجه قاطع 4 بر 2 شکست داد. ستاره این بازی کسی نبود جز تاتی کاستیانوس.
کریم بنزما عکسی از خودش در کنار فرانچسکو توتی را روی توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد اسطوره ایتالیایی، مهمان بازی رئال و سلتاویگو بوده است.
مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام تختی در شرایطی در قروه به پایان رسید که مسابقات از سطح خیلی بالایی برخوردار نبود و کشتی‌گیران اندکی فراتر از انتظار ظاهر شدند.
فرانچسکو توتی، اسطوره رم، در جریان دیدار سوپرجام ایتالیا در شبکه‌ای که به عنوان کارشناس در آن حضور داشت گفت بین دو تیم شهر رم، روسونری را بیشتر می‌پسندد.
ایوان تونی، مهاجم انگلیسی برنتفورد، بعد از درخشش در بازی امشب تیمش مقابل تاتنهام سکوت خود را شکست و از ناراحتی‌اش بابت دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس در جام جهانی پرده برداشت.
هافبک باتجربه نفت آبادان بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال اعتراض شدیدی در ورزشگاه تختی انجام داد.
از نظر فرانچسکو توتی، دیه‌گو مارادونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و مسی در سطح او نیست.
توتی: مسی هنوز به سطح مارادونا نرسیده
فرانچسکو توتی، ستاره سابق ایتالیا، می‌گوید احساسی که کریستیانو رونالدو دارد را کاملا درک می‌کند.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
کوین دی‌بروینه، ستاره بلژیکی، درباره بحثی که با توبی آلدرویرلد و روبرتو مارتینز در زمین داشت توضیح داد.
فرانچسکو توتی کاپیتان سابق رم و ایتالیا، در مراسم گلوب ساکر شرکت کرد و صحبت هایی راجع به ایتالیا و جام جهانی پیش رو انجام داد.
دروازه‌بان جوان استقلال در نبود رقیب ملی‌پوش، به دنبال اثبات توانایی‌هایش به کادرفنی است.
متهم برای دفاع از خودش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. مستندات پزشکی من موجود است. من شروع کننده این درگیری نبودم و حمله نکردم. برای دفاع از خودم و، چون حس کردم مهدی می‌خواهد مرا بکشد از توی جیبم به سختی چاقویم را بیرون آوردم و به او ضربه زدم. باور کنید آنقدر حالم بد بود که فقط می‌خواستم درگیری تمام شود اصلاً فکر نمی‌کردم زنده بمانم. مطمئن هستم که اگر من نمی‌زدم، او من را می‌کشت.
من اولین کسی نبودم که خیانت کردم. در تابستان سال گذشته شایعات شروع شد: ایلاری یک نفر دیگر یا بهتر است بگوییم بیشتر از یک نفر را دارد. به نظرم غیرممکن بود اما من پیام هایش را پیدا کردم.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ممکن است زمانی فردی در یک جاده تصادف کرده و به یک بیمارستان محلی که مثلا ۳۲ تختی است، مراجعه کند و طبق استاندارد‌ها سی‌تی‌اسکن به آن تعلق نمی‌گیرد، اما آن بیمارستان‌ها به صورت شبکه‌ای هستند و به محض اینکه وضعیت بیمار پایدار شد، بلافاصله او را به یک مرکز مجهز منتقل می‌کنند.
انزلی- سرمربی ملوان بندر انزلی با بیان اینکه بازیکنان تیمش هوشمندانه بازی کردند، گفت: مسئولی که در میانه راه بازسازی ورزشگاه تختی ما را رها کرد باید پاسخگوی نبود هواداران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ