العالم وابسته به صداوسیما نوشت: «برخی رسانه‌های خارجی با استناد به نقل قولی از دادستان کل کشور مدعی شدند گشت ارشاد در ایران تعطیل شده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به کمک شش تصویری که نشان دهنده جاده‌های باریک و ترسناکی هستند، می‌توانید شخصیت خود را شناسایی کنید. رویکردهای روانشناسی شبیه این تصاویر اغلب به تحلیل‌های سریع برای مسائل پیچیده ختم می‌شوند. این روش‌ها بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب می‌کنند. به ویژه آن‌هایی که به دنبال حال خوب هستند.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز ایران از افزایش سه و نیم برابری گازرسانی به نیروگاههای کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
سرمربی رئال مادرید در گفتگو با یکی از شبکه های رادیویی ایتالیا در مورد بازی میلان - ناپولی به اظهار نظر پرداخت.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت سیزدهم از ۲۳ درصد تکمیل شبکه ملی اطلاعات که از دولت قبل تحویل گرفت، به میانگین ۶۰ درصد ارتقا و تکمیل اطلاعات دست یافته است.
احسان علیخانی که بعد از چند سال متوالی امسال اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه را بر عهده نداشت با انتشار ویدیو و یادداشتی از اینکه اجرای این برنامه را بر عهده نداشت ابراز خشنودی کرد.
«همایش تجلیل از مدیران شرکت‌های دانش بنیان شبکه همکار دفاعی» با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.
شبکه خبری ان‌بی‌سی‌نیوز در گزارشی تحلیلی نوشته توافق ایران و عربستان مانع بر سر راه تلاش‌های اسرائیل برای عادی‌سازی روابط با اعراب ایجاد می‌کند.
کلودفلر یکی از اقتصادی‌ترین CDN‌ها (شبکه تحویل محتوا) در دنیا است و با همین برتری، به بزرگ‌ترین ارائه‌کننده خدمات در این حوزه تبدیل شده است.
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برخی اتهامات مبنی بر عرضه خارج از شبکه محصولات به برخی خواص و تحویل ۳۴ دستگاه خودرو هایما 8S به برخی مدیران این شرکت گفت: این مجموعه به هیچ عنوان خارج از چارچوب ها و مقررات جاری ابلاغی به شخص یا نهادی خودرو واگذار نکرده است.
در پی انتشار مطلبی درخصوص عدم تطابق خودروهای ثبت نامی دنا پس از تحویل به مشتریان در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی، گروه صنعتی ایران خودرو اطلاعیه ای در این خصوص منتشر کرد.
ترامپ در شبکه اجتماعی تروث‌سوشال نوشت: «اینکه بایدن اسناد فوق سری را تحویل چین داده است اقدامی فراتر از حد تصور است. »
تحلیل گران شبکه ESPN معتقد هستند که کیفیت عثمان دمبله در بازی فینال، بدترین عملکرد یک بازیکن در تاریخ جام های جهانی بوده است.
منابع دولتی در شبکه NHK تلویزیون ژاپن گفتند، موشک به خارج از منطقه اقتصادی ویژه ژاپن در دریای ژاپن اصابت کرده است. دفتر مدیریت بحران ژاپن و وزارت دفاع اقدام به جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده‌های مربوط به شلیک موشکی جدید کره شمالی و تحقیق درباره آن کرده‌اند.
گابریل باتیستوتا، اسطوره فوتبال آرژانتین، در حاشیه فعالیت خود در شبکه beIN SPORTS برای تحلیل مسابقات جام جهانی 2022، در تمرین باشگاه العربی حاضر شد.
مدیرعامل شرکت پایندان وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان گفت: با تحویل این واحد، حدود ۱۳ میلیون متر مکعب گاز به شبکه سراسری کشور تزریق می‌شود.
پایگاه خبری شبکه المیادین در تحلیلی خود درباره سخنان اخیر مقام معظم رهبری به روند تحولاتی که منجر به تضعیف آمریکا و غرب شده، اشاره کرد و نوشت که نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است.
بر اساس یک تحلیل صورت گرفته، پیش بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی صنعت حذف خالکوبی در سال ۲۰۲۷ میلادی به ۸۰۰ میلیون دلار برسد در حالی که در سال ۲۰۱۹ میلادی ارزش این بازار ۵۰۰ میلیون دلار بود. حدود ۴۰ درصد از این بازار در امریکای شمالی است و در اروپا نیز روش‌های پاکسازی لیزری به شد ت در حال افزایش است.
شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد که ریاست جمهوری لبنان نسخه رسمی و نهایی توافق ترسیم مرزهای دریایی را پس از انجام اصلاحات نهایی، تحویل میانجی آمریکایی داده است.
رائفی‌پور، نظریه‌پرداز جنجالی اصولگرا با حضور در یکی از برنامه‌های گفتگو محور شبکه یک سیما به نقد و بررسی حوادث اخیر کشور از زاویه امر جنسی پرداخته که در فضای مجازی خبرساز شده است.
برنامه «شیوه» در شبکه ۴ دیشب میزبان کارشناسانی برای تحلیل اوضاع اجتماعی ایران بود.
برنامه «شیوه» در شبکه ۴ دیشب میزبان کارشناسانی برای تحلیل اوضاع اجتماعی ایران بود.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان اعلام کرد: ما سال ۱۳۹۲ که در مؤسسه تبیان شروع به کار کردیم وضعیت واسطه‌های ازدواج در تهران را مورد بررسی قرار دادیم و نمونه‌های زیادی از رد وبدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده می‌کردیم.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان با بیان اینکه هزینه حداقلی درخواست معرفی گزینه های ازدواج برای هر نفر 4 هزار تومان است گفت: معرفان بابت این کار هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ