سرمربی رئال مادرید در گفتگو با یکی از شبکه های رادیویی ایتالیا در مورد بازی میلان - ناپولی به اظهار نظر پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی با سویا به جدایی احتمالی سه بازیکن تیمش واکنش نشان داد.
کارلو آنچلوتی امروز تایید کرد که قصد داشت تیمش را در بازی برابر والنسیا از میدان خارج کند اما داور مانع شد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
استراحت دادن کارلو آنچلوتی به ستاره‌های اصلی رئال مادرید در آستانه دیدار برگشت با منچسترسیتی باعث شده ادن هازارد شانس زیادی برای به میدان رفتن داشته باشد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ ادعاها درباره اینکه رئال به دنبال بازی دفاعی خواهد بود را رد کرد.
کارلو آنچلوتی منتظر یک شب جادویی دیگر در لیگ قهرمانان است تا با گذر از چلسی به نیمه نهایی برسند.
کارلو آنچلوتی ادعای قبلی خود را تکرار کرد و گفت که در صورت تکرار نمایش بازی رفت، می‌توانند در نوکمپ به فینال کوپا دل ری صعود کنند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تاکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.
ادن هازارد شب گذشته 90 دقیقه روی نیمکت نشست و کارلو آنچلوتی بر خلاف وعده قبلی به او میدان نداد. کارلتو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در این رابطه روبرو شد.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، قصد دارد در بازی امشب این تیم برابر وایادولید به میدان برود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید تیمش برابر الچه خوب بازی کرده است اما این دیدار ممکن بود پیچیده‌تر شود.
مانند کاکا و کریستیانو رونالدو، کریم بنزما نیز با هدایت کارلو آنچلوتی پس از فتح لیگ قهرمانان و تبدیل شدن به بهترین گلزن مسابقات، توپ طلا را به دست آورد.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال بای با همان ذهنیتی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت، در ال‌کلاسیکو به میدان برود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فرداشب با شاختار در لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کریم بنزما با تصمیم کارلو آنچلوتی و به دلیل مصدومیت جزئی از فهرست بازی فردا برابر ختافه خارج شد.
کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است بازیکنانش نباید هیچ حریفی را یک حریف آسان بدانند.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی رئال برابر سلتیک، نمایش ادن هازارد را ستایش کرد و در مورد مصدومیت کریم بنزما نیز گفت که فردا همه چیز مشخص خواهد شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار فردا مقابل بتیس می‌گوید رئال از اینکه اولین بازی خانگی فصل را انجام می‌دهد خوشحال است.
مارکو آسنسیو معتقد است مشکل او فنی نیست و به میدان نرفتنش در دو بازی اخیر رئال، تصمیم کارلو آنچلوتی نبوده است.
تنها چهار روز پس از قهرمانی در سوپر کاپ اروپا، دیشب رئال مادرید در اولین بازی فصل به مصاف آلمریا رفت که در نهایت با گل‌های لوکاس واسکز و داوید آلابا در مقابل تک گل لارژی رمضانی از سد این تیم گذشت.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید بازیکنان جدید فشار بازی برای این تیم را به خوبی حس کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ