دروازه‌بان کروات اسبق پرسپولیس با حضور در کلاس‌های مربیگری به دنبال تجربه جدیدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو لاهوز، داور سرشناس و جنجالی فوتبال اسپانیا، در فصل جدید به عنوان کارشناس فعالیت خواهد کرد.
بوئینگ ۷۴۷ پرنده‌ای که لقب ملکه آسمان‌ها را به خود اختصاص داده بود از مشهورترین هواپیما‌های جهان است. هر چند که این هواپیما دیگر در خط تولید بوئینگ نیست و داستانش به پایان رسیده است، اما هنوز در بسیاری از خطوط هوایی جهان مشغول فعالیت است.
کیومرث هاشمی که تا زمان معرفی به مجلس شورای اسلامی و دریافت رای اعتماد به عنوان سرپرست وزارتخانه فعالیت خواهد کرد، از امروز رسما کار خود را استارت می‌زند و البته چالش رای اعتماد را هم به زودی پیش روی خود خواهد داشت.
ژوزه مورینیو به سبک جالبی گلایه‌اش از فعالیت باشگاه رم در نقل و انتقالات تابستانی را به نمایش گذاشت.
بله این تصویر را تأیید کرده و توضیح داده که این تصویر به سیستم مانیتورینگ این پلتفرم مربوط می‌شود و اضافه کرده است: «بله به‌عنوان یک پلتفرم مانند تمام پلتفرم‌های دیگر موظف است تدابیر لازم را برای جلوگیری از کلاهبرداری‌ها و حفظ امنیت، درباره فعالیت کاربران خود در پلتفرم، اتخاذ کند.»
شرکت فولاد مبارکه سپاهان بنابر درخواست سازمان خصوصی‌سازی، فعالیت مالی این باشگاه را زیر نظر می‌گیرد.
کریس رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، بعد از پایان فصل لیگ عربستان، برای یک فعالیت خیریه راهی سنگاپور شد.
طالبان در ترکیب دولت خود که فراگیر نیست و مخالفان زیادی دارد، هنوز وزیر یا مسئولی برای ورزش انتخاب نکرده است! طالب ها با ورزش بیگانه اند و مشخص نیست فدراسیون فوتبال این کشور چگونه فعالیت می‌کند
هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا که این روزها فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد، تصویر جالبی از فرزندش منتشر کرد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
او دختر یکی از خان نشین‌ها و ثروتمندان در تربت حیدریه بود که بعد از حضور در دنیای شهرت به عرصه خوانندگی روی آورد و تنها خواننده اپرا در زمان رضاخان بود که در عرصه مدلی نیز فعالیت داشت. بعد از اینکه وارد دنیای مدلینگ شد اولین دختر ایرانی بود که به دنیای مدلینگ پیوسته بود.
جنی صادر» اولین خلبان زن جنگنده در ارتش لبنان خواهد بود و فعالیت حرفه‌ای خود را با جنگنده سوپر توکانو A-۲۹ آغاز خواهد کرد.
علی حمودی به عنوان کاپیتان در استقلال ملاثانی مشغول به فعالیت است.
مارکوس رشفورد و برونو فرناندز، دو ستاره منچستریونایتد، در پروژه خیریه این باشگاه به مناسبت کریسمس شرکت کرده و شخصا در روند آماده‌سازی هدایا فعالیت کردند.
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
فریبرز محمودزاده این روزها در فدراسیون فوتبال در سمتی دیگر در حال فعالیت است.
تربت حیدریه ـ دبیر هفتمین جشنواره عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه گفت: هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران با حضور عکاسانی ایرانی و خارجی در شهرهای تربت حیدریه و زاوه فعالیت خود را آغاز کرد.
تصاویری که از آغاز فعالیت این ایستگاه رادیویی منتشر شده است، نشان می‌دهد جز نیرو‌های طالبان، فرد دیگری در استودیو حضور ندارد.
روی ماتا و خسرو حیدری فعالیت زیادی در تمرینات استقلال دارند و به برنامه های تاکتیکی ساپینتو نظم می‌دهند.
علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران که این روز‌ها در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد به ۱۰ میلیون دنبال‌کننده رسید تا یک رکورد فوق‌العاده را در فضای مجازی ثبت کند.
«برای گرفتن فالوور اینجا نیستم؛ به ایران آمده‌ام تا فوتبال بازی کنم» این پاسخ یورگن لوکادیا به یکی از کاربران پرسپولیسی اینستاگرام است که نسبت به فعالیت زیاد او در شبکه‌های اجتماعی اعتراض کرد.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ