شرکت فولاد مبارکه سپاهان بنابر درخواست سازمان خصوصی‌سازی، فعالیت مالی این باشگاه را زیر نظر می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اخبار واگذاری‌های خانوادگی و انتقاد به عملکرد اداره اوقاف، بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه موافقت کردند. اوایل تیرماه هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر، در گفتگو با اعتماد گفته بود: «به‌رغم گذشت یک سال از طرح درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، رئیس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد».
بانک آینده از افشای صورت‌های مالی حسابرسی شده دو شرکت خود خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با صدور حکمی، سرپرست اداره کل حسابرسی جمعیت هلال احمر را منصوب کرد.
بیستمین همایش حسابداری و حسابرسی کشور توسط انجمن حسابداری ایران برگزار می شود.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری گفت: در راستای تحقق بند ۳ ماده ۱۱ برنامه ۵ ساله سوم توسعه تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در سال ۱۴۰۱ احصا شده است.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران با اشاره به نقش برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها در انضباط مالی و شفافیت گفت: با برگزاری مجامع و شورای سالیانه شرکت‌ها و سازمان‌ها صاحبان سهام در شرکت‌ها و صاحبان سرمایه در سازمان‌ها از میزان تحقق اهداف تعیین شده آن شرکت یا سازمان مطلع می‌شوند. از طرفی برگزاری مجامع فارغ از ارزیابی مالی واحد‌ها توسط حسابرس و بازرس منتخب، برابر گزارش فعالیت هیات مدیره یا مدیر عامل سبب خواهد شد آگاهی لازم از عملکرد آن واحد ارایه شود.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: با 5 درصد کاهش در هزینه‌ها و ۲۰ درصد افزایش در درآمدها شاهد سودآوری در سازمان‌ها و شرکت‌ها در سال ۱۴۰۲ خواهیم بود.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تسریع در برگزاری مجامع سال ۱۴۰۱ می‌بایست گزارشات حسابرسی به موقع ارائه شود و لذا این جلسه برای هماهنگی در این امر برگزار می‌شود.
مجمع فدراسیون فوتبال چند ماده از اساسنامه این فدراسیون را اصلاح کرد که یکی از این اصلاحات منتفی شدن عزل رئیس توسط اعضای هیات رئیسه است. این اختیار با شرایط خاص به اعضای مجمع واگذار شد.
رئیس دیوان محاسبات گفت: باید با کمک یکدیگر گلوگاه‌های فساد را ببندیم. حسابرسی به حساب‌های شرکت‌های دولتی حائزاهمیت است و حتماً آن را دنبال می‌کنیم.
سازمان حسابرسی، افزایش سرمایه 91.000 میلیارد ریالی بانک ملت را از محل سود انباشته مورد تایید قرار داد.
سازمان حسابرسی، افزایش سرمایه ۹۱.۰۰۰ میلیارد ریالی بانک ملت را از محل سود انباشته مورد تایید قرار داد.
مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در مناطق محروم، مناطق در حال توسعه و شهرک‌های صنعتی می‌توانند از معافیت‌های موضوع ماده ۱۳۲ استفاده کنند.
مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی در مناطق محروم، مناطق در حال توسعه و شهرک‌های صنعتی می‌توانند از معافیت‌های موضوع ماده ۱۳۲ استفاده کنند.
سید احسان خاندوزی طی این احکام «سید اکبر موسوی داور» و «سید مهدی رمضانی» را به ترتیب به عنوان رئیس و عضو هیأت عالی نظارت سازمان حسابرسی به مدت دو سال منصوب کرد.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: در راستای تحقق برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهر تهران گزارش ارزیابی عملکرد مناطق ۲۲ گانه در حوزه برقراری انضباط مالی در ۶ ماهه نخست احصا شده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: پرونده مالیاتی ۲۰۰ شرکت بزرگ که گمان کم اظهاری درآمدها و بیش اظهاری هزینه‌ها در آن‌ها می‌رود، "حسابرسی ویژه" می‌شوند.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران از انتخاب ۲۵ مؤسسه حسابرسی برای رسیدگی به صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱ واحدهای اجرایی شهرداری تهران خبر داد.
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران از اتمام استقرار حسابرسان در مناطق ۲۲ گانه برای رسیدگی به صورت های مالی سال ۹۹ خبر داد.
مدیرعامل سازمان حسابرسی گفت: برخی مواردی که در گزارش هیئت تحقیق و تفحص به عنوان ۹۲ هزار میلیارد تومانی آمده است را تأیید نمی‌کنیم و ممکن است برخی موارد آن صرفاً تخلف از قانون باشد.
سازمان حسابرسی کشور در خصوص گزارش تحقیق و تفحص مجلس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیانیه‌ای صادر کرد.
مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: احیا واحدهای حسابرسی داخلی در سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه شهردای تهران در گرو ایجاد و استقرار کمیته حسابرسی داخلی است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از هوشمندسازی در حوزه حسابرسی و سیستمی شدن تمامی فرآیندهای مربوطه در آینده نزدیک خبر داد.
مدیرکل حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: به منظور انطباق حساب‌های شرکت‌ها و حساب جاری شرکا، ارسال برخط اطلاعات از نظام بانکی به نظام مالیاتی در دستور کار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ