تربت حیدریه ـ دبیر هفتمین جشنواره عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه گفت: هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران با حضور عکاسانی ایرانی و خارجی در شهرهای تربت حیدریه و زاوه فعالیت خود را آغاز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
با پایان یافتن نهمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین دوره این جشنواره رسماً شروع به کار کرد.
فراخوان دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی پاییز امسال به میزبانی استان قزوین و دبیری علیرضا تابش برگزار می‌شود.
همدان- میزبانی جهان شهر ملایر از جشنواره ملی «مبل و منبت» روندی است که می‌تواند حوزه گردشگری و صادرات صنایع دستی استان همدان به ویژه ملایر را ارتقا دهد.
سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور
معاون وزیر ارتباطات از برگزاری نهمین جشنواره ملی فاوا در هفته نخست تیر ماه خبر داد.
رییس کارگروه صنعت فضایی نهمین جشنواره ملی فاوا، شاخص های ارزیابی این بخش از جشنواره را تشریح کرد.
همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی «صنعت سلامت‌ محور» را دریافت کرد و بابت مسئولیت‌پذیری و تاب‌آوری سازمانی در دوران کووید و همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان در حوزه سلامت مورد تقدیر قرار گرفت.
ششمین جشنواره ملی روز جنگلبان روز سه شنبه ۲۷ دی در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور برگزار می شود.
فراخوان سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار اعلام شد.
سبک زندگی و خانواده، کار آفرینی و کسب مهارت، مقاومت و اشاعه امید، پیشرفت در علوم و فرهنگ و هنر از محورهای اصلی جشنواره ملی هنری بانوی ایرانی است.
برترین ها و برگزیدگان اولین جشنواره ملی فناوری های توانبخشی در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام در سی و چهارمین جشنواره ملی کارگران که با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه برگزار می شود، تا ۱۰ آذرماه تمدید شد.
نخستین جشنواره ملی «نذر قلم» به مناسبت هفته بزرگداشت زن و با نگاهی به زنان ایثارگر به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس فراخوان داد.
اداره‌کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب چند رتبه برتر شد.
بانک پاسارگاد در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در تمامی بخش‌های مشارکت خود (۸ بخش) موفق به کسب رتبه برتر شد و جایزه دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نقش موثری در پیروزی پرگل پورتو پرتغال داشت.
«محتوای صوتی و پادکست»؛«گرافیک متحرک»؛«پویانمایی»؛ «بازی‌های تعاملی»؛ «تصاویر سه بعدی» و «واقعیت افزوده» از قالب‌های مورد پذیرش در یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد است.
جشنواره ملی «نمایش‌های خیابانی و عروسکی شهروندکودک»
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آنتالیا را کسب کند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری نخستین جشنواره ملی پژوهش و فناوری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های دانشجویان خبر داد.
اصفهان - دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موکول و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه تمدید شد.
هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاری ۲۴ و ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود.
این موضوع می‌تواند منجر به از دست رفتن درجه الف، یعنی به رسمیت شناخته شدن از سوی فیاپف در مقام یکی از پانزده رویداد رقابتی عمومی سینمای جهان شود. این یکی از دستاورد‌های جشنواره جهانی فجر برای فضای سینمای ایران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ