اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از انجام ۱۸ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خبر می‌دهند.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر تهران حوادث و جرایمی مختلفی رخ داده از دستگیری زوج سارق محتویات خودرو تا شناسایی زورگیران تجریش که مأموران نیروی انتظامی در ان نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از کشف ارثیه غیر مجاز تا توقیف نوشیدنی قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری رخ داده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه‌های استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌اند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف پایتخت جرایمی رخ داد از دستگیری سارق منازل تا فروش اقلام سرقتی در فضای مجازی که ماموران نیروی انتطامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد از انهدام باند سارقان تا کشف کالای قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین شمار دیگری از نظامیان خود را در درگیری ۲۴ ساعت گذشته از دست داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از انهدام زورگیران تا دستگیری ماموران قلابی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از کشف موتور سیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
منابع فلسطینی از وقوع ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از دستگیری مواد فروشان تا کشف پارچه‌های قاچاق که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات امدادی در سیل و آبگرفتگی طی ٢٤ ساعت گذشته، از امدادرسانی به ۱۶۰ نفر از هم‌وطنان خبر داد.
۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
ارتش اوکراین اعلام کرد که این کشور طی شبانه روز گذشته هدف ۳۱ حمله مختلف روسیه قرار گرفته است.
مقامات جمهوری دونتسک اعلام کردند که نیروهای اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بار خاک این جمهوری را بمباران کردند.
ائتلاف متجاوز ضد یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در الحدیده ادامه می‌دهد. متجاوزان طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کرده‌اند.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نزدیک به ۲۰۰ نظامی اوکراین در درگیری های میان دو طرف در ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان اوکراینی و مزدوران خارجی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
شهاب خبر داد که صهیونیست‌ها مدعی هستند که این فرد به سمت آنان سنگ و کوکتل ملوتوف پرتاب کرده است و به همین دلیل به سمت وی تیراندازی کرده‌اند. در این تیراندازی‌ها دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.
مشهد ـ رئیس اداره فرهنگ و ترافیک پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طی بازه ۲۴ ساعته ۱۰ صبح دیروز تا ۱۰ صبح امروز تعداد ۵۴۵ فقره تصادف به پلیس راهور مشهد اعلام شده است.
در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، هفت عملیات تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده که در نتیجه آن دستکم هفت صهیونیست زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ