وزارت دفاع روسیه از کشته شدن شمار دیگری از نظامیان اوکراینی و مزدوران خارجی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدعلی عموزاد خیلی نزدیک و در ثانیه‌های پایانی شکست را با برد مقابل حریف روسی در فینال جام مشترک‎المنافع عوض کرد. او بعد از پیروزی ژست جالبی داشت که مورد توجه پیج‌های کشتی روسیه قرار گرفت.
براساس اعلام وزیر بهداشت سودان، نزدیک به ۶۰ نفر در این کشور در اولین روز عید فطر در جریان درگیری‌های داخلی کشته شدند.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نزدیک به ۲۰۰ نظامی اوکراین در درگیری های میان دو طرف در ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
سفیر چین در کانبرا می‌گوید که استرالیا پیش از نزدیک شدن به ژاپن باید جنایات جنگی این کشور در جنگ جهانی دوم را به یاد بیاورد.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن سه نفر درپی تیراندازی نزدیکی پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا خبر دادند.
برخورد دو بالگرد در ارتفاع پست در نزدیکی یک ساحل توریستی مشهور در استرالیا، به کشته شدن دست کم چهار نفر منجر شد.
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
منابع امنیتی در افغانستان از وقوع یک انفجار در نزدیکی مقر پلیس در ولایت بدخشان در شمال این کشور، خبر دادند.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن چهار نفر درپی تیراندازی نزدیک دبیرستانی در ایالت شیکاگو آمریکا خبر دادند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست 9 بر یک ژاپن علاوه بر نزدیک شدن به فینال برای رقبا خط و نشان کشید.
منابع خبری از کشته شدن دو نفر درپی اصابت موشک به روستایی لهستانی در نزدیکی مرز اوکراین خبر دادند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: فردی به نام جواد حیدری که در جریان اغتشاشات قزوین کشته شد، در نزدیکی مقر فرماندهی انتظامی بوده که ابتدا با ماموران درگیر می‌شود و پس از درگیری و ۴ تیر هوایی که توسط مأموران زده می‌شود اقدام به فرار می‌کند و در نهایت پس از مدت زمانی در بین درختان یافت می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: فردی به نام جواد حیدری که در جریان اغتشاشات قزوین کشته شد، در نزدیکی مقر فرماندهی انتظامی بوده که ابتدا با ماموران درگیر می‌شود و پس از درگیری و ۴ تیر هوایی که توسط مأموران زده می‌شود اقدام به فرار می‌کند و در نهایت پس از مدت زمانی در بین درختان یافت می‌شود.
رسانه های ایتالیا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر در حمله با سلاح سرد چاقو در نزدیکی شهر میلان این کشور خبر دادند.
وزارت دفاع هند از کشته شدن پنج نظامی این کشور در سانحه سقوط یک فروند بالگرد در نزدیکی مرز مورد مناقشه با چین خبر داد.
وزارت دفاع هند از کشته شدن پنج نظامی این کشور در سانحه سقوط یک فروند بالگرد در نزدیکی مرز مورد مناقشه با چین خبر داد.
پلیس رژیم صهیونیستی کشته شدن یک زن صهیونیست در جریان عملیات مقاومتی در حومه تل آویو را تأیید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی و حمله به محوطه بیرونی بخش کنسولی سفارت روسیه در کابل را که منجر به کشته شدن دو عضو سفارت روسیه و تعدادی از مراجعان افغانستانی شد، به شدت محکوم کرد.
رسانه‌های روسیه از شنیده‌ شدن صدای انفجار در نزدیکی سفارت این کشور در افغانستان خبر می‌دهند.
شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، روز شنبه به افراد آسیب دیده در استان سیل زده ایالت سند کمک‌های امدادی تحویل داد. در ویدئوی منتشر شده شهباز شریف سوار یک هلیکوپتر دیده می‌شود که بسته‌های امدادی را به پایین پرتاب می‌کند. سیل‌های ناگهانی ناشی از باران‌های موسمی شدید در بسیاری از مناطق پاکستان باعث کشته شدن نزدیک به ۱۰۰۰ نفر و زخمی شدن هزاران نفر و آواره شدن هزاران نفر از اواسط ژوئن شده است.
منابع خبری اعلام کردند که کشتی های رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از موشک های ساحل به دریای گردان های قدس، در نبرد اخیر حتی به سواحل غزه نزدیک نشدند.
منابع خبری روسیه از کشته شدن دختر «الکساندر دوگین»، از چهره‌های نزدیک به «ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ