نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی «ناتو» ۱۴ فوریه آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع در وزارت خارجه روسیه گفت که مساله نشست آتی وزرای خارجه روسیه، سوریه، ترکیه و ایران در حال بررسی است.
نشست وزرای خارجه عدم تعهد با حضور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در باکو آغاز شد.
نشست وزیران خارجه جنبش عدم تعهد با حضور رئیس جمهور جمهوری آذربایجان آغاز شد.
چه موافق ظریف باشیم و چه نباشیم باید از حضور افراد اثرگذاری، چون او در عرصه انتخابات اتفاقاً استقبال کنیم گرچه خود به صراحت گفته است که چنین سودایی در سر ندارد و این یادداشت نیز به هیچ عنوان آتش تهیه‌ای برای ایجاد بستر حضور یکی از بهترین وزرای خارجه تاریخ ایران برای این عرصه نیست حتی در مقام دفاع از او هم نیست گرچه در ایمان و وطن‌دوستی او تشکیک نارواست.
وزرای دفاع ژاپن، آمریکا، استرالیا و فیلیپین امروز نخستین نشست خود را در سنگاپور برگزار کردند.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره آمادگی‌ برای نشست راهبردی دو کشور، همکاری در زمینه صنایع دفاعی، حمله به ساختمان «خانه تُرک» در نیویورک و روند عضویت سوئد در ناتو گفت‌وگو کردند.
نشست مشترک وزرای نفت و دفاع به میزبانی وزیر امور خارجه برگزار شد.
شرکت کنندگان همچنین توافق کردند معاونین وزرای امور خارجه وظیفه ی طراحی نقشه راهی برای پیشبرد روابط میان ترکیه و سوریه با هماهنگی وزارتخانه های دفاع و روسای اطلاعاتی چهار کشور را بر عهده بگیرند.
در ادامه روند آماده‌کردن زمینه عادی‌سازی روابط بین آنکارا و دمشق، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد نشست چهارجانبه در سطح دفاعی و امنیتی در مسکو برگزار می‌شود.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز اعلام کرد: تشکیل نشست وزرای خارجه در قالب چهارجانبه (ایران، روسیه، سوریه و ترکیه) در دستور کار و شرایط برگزاری آن در حال بررسی است.
نشست وزرای دارایی گروه ۲۰ بدون اجماع نظر کامل در خصوص محکومیت اقدامات روسیه در اوکراین پایان یافت.
معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز از بررسی و آماده سازی نشست چهارجانبه وزرای خارجه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه خبر داد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز پس از نشست وزرای دفاع ناتو در نشستی مطبوعاتی با تکرار مواضع خصمانه ضدچینی این سازمان نظامی اعلام کرد: فنلاند و سوئد باید تا پاییز به ناتو بپیوندند.
وزیر دفاع آمریکا در نشست وزرای دفاع ناتو از اشاره به موضوع ارسال جنگنده های این کشور به اوکراین پرهیز کرد.
بر اساس اعلام رسانه های ژاپنی، وزرای دفاع و خارجه ژاپن و آمریکا چهارشنبه و پیش از دیدار «فومیو کیشیدا» و «جو بایدن» با یکدیگر نشستی را برگزار می کنند.
وزرای خارجه و دفاع اسبق آمریکا در مقاله‌ای مشترک تاکید کردند که برای رئیس جمهور روسیه شکست گزینه نبوده و او کنترل مناطق الحاقی جدید را به دست خواهد گرفت.
نهمین نشست سه‌ جانبه وزرای دفاع ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان فردا در شهر کایسری برگزار خواهد شد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور اقدامات این سازمان برای اجرای قانون هوای پاک را تشریح و اعلام کرد که دفاعیات برخی از وزرا و مدیران سابق در اجرای این قانون قابل دفاع نیست.
وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با هدف بررسی ارتقای سطح نظامی هماهنگ با شرایط اضطراری منطقه ای و بین المللی تشکیل جلسه داد.
نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و معاونین وزرای امور خارجه این نشست آغاز شد.
نشست هماهنگ کنندگان ملی گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و معاونین وزرای امور خارجه این نشست آغاز شد.
وزرای خارجه و دفاع ژاپن و آلمان امروز در شهر « مونستر» نشست امنیتی مشترکی را در قالب 2+2 برگزار کردند.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی اعلام کرد که قرار است مأموریت آموزش نظامی برای نیروهای اوکراینی از سوی اروپا در نشست وزرای دفاع این اتحادیه ۷ شهریور ماه در پراگ بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ