کارشناس محیط زیست: آلودگی می تواند صدمات جبران ناپذیری بر سلامت شهروندان تهرانی وارد کند. وقتی این وضعیت در بلند مدت تکرار می شود می تواند بخش عمده ای از جمعیت شهر را درگیر بیماری های مزمنی از جمله سرطان ریه و دستگاه تنفسی بکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای رهن خانه در منطقه میدان انقلاب تهران به حداقل ۱۰۰میلیون تومان بودجه نیاز دارید.
حضور مالخران تبعه افغانستان هم در بازار پر رنگ شده و آن‌ها اغلب خریداران گوشی‌های آیفون سرقتی هستند. آن‌ها گوشی‌های سرقتی را در بسته‌های صد تایی به افغانستان ارسال می‌کنند. یکی از این مالخران می‌گوید: در افغانستان گوشی‌ها قابل ردیابی نیست و بازار خرید گوشی‌های سرقتی آیفون گرم است و حتی این گوشی‌ها در سوپرمارکت هم فروخته می‌شود. هر گوشی را بین سه تا ۱۰میلیون می‌خریم.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران با اشاره به توزیع روزانه ۱۸میلیون لیتربنزین در منطقه تهران از ابتدای سال،گفت:این مقدار مصرف معادل ۲۵درصد مصرف کل کشور ونیازمند مدیریت مصرف است.
باشگاه چلسی بابت اخراج گراهام پاتر باید مبلغ 13 میلیون پوند به عنوان غرامت پرداخت کند.
وزارت راه و شهرسازی، تعداد مسافران جابه جا شده در سطح کشور توسط حمل و نقل عمومی در ۱۸ روز طرح نوروزی (۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین) را ۱۳ میلیون نفر اعلام کرد.
شاخص‌های سهامی در نخستین روز معاملاتی بهمن ماه فروریختند؛ هرچند تا پیش از این دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای در چند قدمی عبور از سقف ۲۸‌ماهه خود یعنی زمانی‌که شاخص‌کل در محدوده کانال ۷/ ۱‌میلیون‌ واحدی قرار داشت، دچار تعلل شده‌بود، اما در نهایت چرخش مسیر نقدینگی در جریان دادوستدهای بورس تهران و فرابورس ایران موجب شد تا معامله‌گران شاهد روزی منفی در بازار سهام کشور باشند و همچنان رویای ورود به این کانال در اذهان بورس‌‌‌‌‌‌‌بازان باقی‌بماند. نشانه رفتن نوک پیکان غربی‌‌‌‌‌‌‌ها به بخش‌های مختلف ارز‌‌‌‌‌‌‌آور ایران در حقیقت موضوعی است که می‌تواند عدم‌قطعیت‌ها در اقتصاد سیاسی کشور را تشدید کند.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید .
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه دوم شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه اول شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بارش‌ها و سیلاب اخیر حدود ۱۰میلیون مترمکعب یعنی تنها معادل مصرف سه روز آب تهران به ذخایر آبی اضافه کرده است.
"باندبازی" در سیستم فروش خودرو وجود دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ