اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی از امروز به استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز بارانی با گلی که به شمس آذر زد اجازه نداد استقلال خوزستان یک باخت خانگی را در اولین تجربه لیگ برتری اش بعد از 4 سال تجربه کند.
بازیکن ایذه‌ای سابق فولاد خوزستان موفق شد تا در اولین حضورش در لیگ برتر گل بزند.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا چند ساعت آینده آبگرفتگی‌های ناشی از باران در کلانشهر اهواز رفع می‌شود.
بارش‌ها امروز (دوشنبه) در خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان تشدید می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش باران در گیلان و برخی از مناطق مازندران، آذربایجان شرقی،‌ آذربایجان غربی،‌اردبیل،‌ چهارمحال و بختیاری،‌ خوزستان پیش بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در شمال غرب و غرب کشور، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری،سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان‌های شمالی، رضوی و خراسان جنوبی شاهد بارش باران خواهیم بود.
اهواز - بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر استان خوزستان در ایستگاه باران سنج آغاجاری با ۲۷.۱ میلیمتر ثبت شد.
به گزارش سازمان هواشناسی سامانه‌ بارشی جدیدی از جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود؛ برای بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران و برف پیش بینی میشود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امشب سامانه جدید بارشی وارد استان شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، بیشینه شدت بارش در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر انتظار می‌رود و پنجشنبه (۱۵ دی) در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شرق بارش ادامه خواهد داشت و در این روز شدت بارش در بخش‌هایی از شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر خواهد بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه جدید بارشی از اوایل روز چهارشنبه استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل روز یکشنبه آینده بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.
«بارندگی‌های اخیر از دو جبهه وارد کشور شده؛ یکی از شمال و دیگری از پایین. برودتی که از شمال کشور یعنی از سیبری وارد شده تا ۱۵-۱۶ آذر تمام می‌شود. یعنی تهران آرام‌آرام از بارندگی خارج می‌شود.» این توضیحات را حسین اردکانی، پدر علم هواشناسی ایران می‌دهد. او با اشاره به اینکه تا یک هفته دیگر هم خبری از باران نیست، درباره سیستم برودتی که به جنوب ایران رسیده است، توضیح می‌دهد: «سیستم جنوبی که فارس و خوزستان و بوشهر را دربرمی‌گیرد، هم تقریبا تا آخر هفته ادامه دارد و آن هم تمام می‌شود.»
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تأثیر سامانه بارشی، از پیش‌بینی وقوع بارش باران نقطه‌ای و زودگذر در استان خبر داد.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در خوزستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، قزوین، البرز، تهران، افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد که بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با تأثیر سامانه بارشی در سطح خوزستان از اواخر وقت امروز شاهد رگبار و رعد و برق در شمال، شمال غرب و شمال شرق و همچنین مرکز خوزستان خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی در روزهای آینده به استان خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از اواسط وقت امروز تا روز دوشنبه هفته آینده با تأثیر سامانه بارشی به تناوب شاهد رگبار باران در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.
اهواز - در چند سال اخیر اولین باران پاییزی در خوزستان باعث تنگی نفس برخی از مردم و هجوم بیماران به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی فردا سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش باران در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، قم،اصفهان، مرکزی، همدان،کردستان و آذربایجان غربی خواهد شد.
به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ