بازیکن ایذه‌ای سابق فولاد خوزستان موفق شد تا در اولین حضورش در لیگ برتر گل بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد صادق بارانی یک تقاضا از قانون گذاران قوانین جدید فوتبالی دارد که آن را به عنوان درد دل مطرح می کند.
«باید عزم سیاسی برای مواجهه با بحرانی که این روز‌ها گریبان جامعه و نظام اقتصادی سیاسی را گرفته داشته باشیم، چرا که در غیر این صورت در سیاه چاله اقتصادی قرار می‌گیریم و از تمامی کشور‌های منطقه خلیج فارس در حوزه توسعه اقتصادی دانش بنیان عقب خواهیم ماند. در وضعیت فعلی همه شاخص‌های اقتصادی و جمعیتی ما در شرایط هشدار قرار دارند. شرایط فعلی در اقتصاد ما بسیار شکننده است و نیاز به تصمیمات جدی دارد. مسئولان باید نگران باشند و توجه کنند جامعه به تغییرات ریشه‌ای نیاز دارد.
آغاز گفتگو‌های ایران و عربستان با میزبانی عراق، مبدأ روندی بود که در جریان آن تحولات قابل‌توجهی در خاورمیانه رقم خورد؛ امارات و کویت پس از ٧ سال سفرای خود را به تهران بازگرداندند، مذاکرات عربستان و انصارالله برای پایان بحرانی ٩ساله شروع شد و روابط دیپلماتیک تهران و ریاض از سرگرفته شد.
نجف آبادی درباره موانع قانونی کردن توزیع الکل قانونی در کشور گفت: در ایران برای حفظ شعائر مذهبی و قانون دین درمورد عدم مصرف الکل برای مسلمانان قانونی شدم الکل خوراکی در کشور شدنی نیست، ولی باید فکری بکنیم که چرا مصرف الکل در ایران حتی نسبت به کشور‌هایی که مصرف در آن‌ها آزاد است بیشتر است. ما هم پای درددل دیگران می‌نشینیم و در جریان هستیم که مصرف الکل در کشور کم نیست. مصرف الکل حتی به صورت غیر قانونی هم باید شرایطی داشته باشد موجب مرگ افراد نشود.
جشن خیابانی بازیکنان منچسترسیتی به دلیل بارش باران با تاخیر آغاز شد.
کاپیتان ملوان می گوید اگر این سه شخص به ملوان کمک نمی کردند این تیم به لیگ دو سقوط می کرد.
کاپیتان ملوان می گوید اگر این سه شخص به ملوان کمک نمی کردند این تیم به لیگ دو سقوط می کرد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی دور جدید شلیک راکت از غزه را «بی‌سابقه» توصیف کرده و گفته مقاومت فلسطین مناطقی در عسقلان، اشدود و همچنین شهرک‌های اطراف غزه را هدف قرار داده است.
کاپیتان ملوان بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت اکنون آماده همراهی تیمش در دیدار با مس رفسنجان است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و تهران انتظار می‌رود.
کاپیتان ملوان از دیدار با هوادار دچار بدشانسی های متعددی شد و وضعیتش برای دیدار با پرسپولیس نامشخص است.
ما چیزی به غیر از هم نداریم... امسال نیز به آخرین دقایقش رسید؛ سالی که ما مردم ایران، بسیار عزیزان‌مان را جوانان زیباروی و شجاع‌مان را از دست دادیم و بر مزار آنان اشک، باران شد و موی‌‌ به نشانه سوگ بریدیم و اما عهد بستیم دست همدیگر را رها نکنیم برای ایران آباد... ما، مردمِ ایران، نجیب و ریشه‌دار در تاریخ، روزهای بی‌قرار بسیار پشت‌سر گذاشته‌ایم و گرچه امروز هنوز بی‌قراریم، ولیکن «فرهاد این افسانه بی‌شیرین نخواهد ماند. قطعه «روزهای بی‌قرار» هدیه‌ای تقدیم از فرزند کوچک ایران به مردم بزرگ کشورم.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی کلانشهر اصفهان امروز هفدهم اسفندماه با میانگین ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اصل بر آموزش حضوری است و باید سعی کرد از تعطیل کردن مدارس جلوگیری شود مگر در موارد بحرانی و استثنایی که راه چاره‌ای جز آموزش مجازی وجود ندارد.
بارش برف و باران در چهارشنبه شب مانع فرود هواپیمای حامل وزیر کشور به فرودگاه بین‌المللی شهرکرد شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی اصفهان امروز بیست و ششم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۰ در وضعیت سالم ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و سوم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۴ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۳ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز یازدهم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۰ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۰۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
رفع بخار شیشه ماشین یکی از دغدغه‌­های اصلی رانندگان در تمامی فصول سال است. حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده ­است، که در شب­های بارانی فصل زمستان به این نتیجه برسید که دیگر قادر به ادامه رانندگی نیستید و بخار شیشه ماشین به طور کامل مانع دید شما شده­‌است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از امشب سامانه جدید بارشی وارد استان شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
منابع عراقی اعلام کردند که در پی بارش شدید باران، ادارات آموزش و پرورش استان‌های نجف و کربلا در عراق شیفت عصر مدارس را تعطیل اعلام کردند.
بازیکن سابق آرسنال می‌گوید لیورپول با بحرانی اساسی مواجه است و فروش سادیو مانه بدترین تصمیمی بود که این باشگاه امسال تابستان می‌توانست بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ