به گزارش سازمان هواشناسی در شمال غرب و غرب کشور، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری،سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان‌های شمالی، رضوی و خراسان جنوبی شاهد بارش باران خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیفا 10 باشگاه عربستانی از جمله النصر و الاتحاد را از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم کرد.
قوانین جدید فدراسیون دست سرمربیان تیم‌ها را می‌بندد؛ در این فصل احتمالا همه باشگاه‌ها با کمبود بازیکن مواجه شوند.
ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی، گل آکروباتیکش به ساوتهمپتون را به عنوان گل مورد علاقه خود در این فصل معرفی کرد.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به حساسیت های بالای هفته های آخر لیگ برتر بر برابری همه شرایط و جزئیات برای برگزاری تمامی مسابقات در این هفته ها تاکید کرد.
مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: امروز شنبه ۲۰ اسفند هوای همه کلانشهرهای کشور در شرایط قابل قبول قرار دارد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، همه واحدهای عملیاتی آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز هوا در همه استان‌ها سرد می‌شود و در اغلب نقاط کشور وزش باد خواهیم داشت.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اما امسال نیز به دلیل آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف گاز و به علت سرمای هوا نیز مدارس تعطیل شده که اینگونه تعطیلات را در گذشته نداشتیم و در واقع این نوع تعطیلی مدارس بی‌سابقه بوده است.
در پنج روز گذشته کیفیت هوای تهران در محدوده ناسالم برای همه بود و به نظر می‌رسد وضعیت قرمز شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز هم تکرار شود.
اهواز - هوای کلانشهر اهواز برای همه افراد در وضعیت قرمز آلوده قرار دارد این در حالی است که مدارس و ادارات این شهرستان امروز فعال هستند.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۶۰ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار دارد.
دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های تهران و غیر حضوری شدن آن طی روز آینده به دلیل افزایش آلودگی هوا خبر داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در کشور را تشریح کرد و گفت: پدیده قالب در همه استان‌های کشور، برودت هوا است.
ماهشهر- طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای ماهشهر بین همه شهرهای کشور آلوده‌تر گزارش شده است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 152 یعنی بازه ناسالم برای همه افراد قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۵۱ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
شرایط پایداری هوا با توجه به پیش‌بینی‌ها، احتمالا تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. بنا بر این گزارش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد، با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ مجازی برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به همه راهکارهای کلیدی جهت مقابله با آلودگی هوا گفت: باید فکری به حال منابع داخلی ریزگردها شود.
یزدی مهر اظهارکرد: به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۹۳ یعنی در بازه ناسالم قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۹۳ یعنی در بازه ناسالم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ