مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» در حسینیه شهدا گلزار شهدای کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مراسم وداع با پیکر دو شهید امنیت نیروی انتظامی شهرستان ایذه، امروز در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان واقع در اهواز برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر آیت الله حسن صانعی، با حضور اعضای بیت حضرت امام در حسینیه جماران برگزار شد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
اهواز - مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» از شهدای مدافع امنیت شهرستان ایذه در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بر پیکر مرحوم افروغ نماز خوانده شد و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مسجد تا در اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.
اصفهان-مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مراسم وداع با پیکر شهید اکبر مهری پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه در حسینیه انصار الحسین (ع) دِهنو برگزار می‌شود.
پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفر آبادی» با حضور گسترده مردم تشییع شد.
مراسم وداع با پیکر مطهر آتش نشان شهید «قریب‌رضا دارابی»
مراسم وداع با پیکر شهید خدمت اسماعیل احمدی، شامگاه جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ در مقبره‌الشهدای گمنام شهرک شهید محلاتی برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر مرحوم اسماعیل احمدی
مراسم ختم کریستین آتسو با حضور چهره های شاخص فوتبال غنا برگزار شد.
هزاران نفر صبح روز دوشنبه به واتیکان رفتند تا آخرین وداع را با پاپ فقید بندیکت شانزدهم انجام دهند که روز شنبه در سن ۹۵ سالگی درگذشت. جنازه وی امروز به کلیسای قدیس پطرس واتیکان منتقل می‌شود تا به مدت ۳ روز افراد بتوانند از نزدیک مراسم وداع را به جا بیاورند. جنازه روز پنجشنبه آینده در مراسمی با حضور پاپ فعلی در یکی از سرداب‌های کلیسا دفن خواهد شد.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، قرار است به زودی در شهر سانتوس برزیل به خاک سپرده شود.
مراسم تشییع و وداع با پیکر رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری، در مسجد سلمان این نهاد برگزار شد.
مراسم تشییع و وداع با پیکر «رستم قاسمی»، وزیر سابق راه و شهرسازی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری، در مسجد سلمان این نهاد برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه، صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه، صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع امنیت، ساعت ۱۶ فردا؛ پنجشنبه ۱۴ مهرماه در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد.
مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده ارتش «محرم پرستار منصوری» با حضور فرماندهان نیروی زمینی ارتش و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
بکام گفت که در ساعات اولیه صبح جمعه به تالار وست‌مینستر رسید به این امید که جمعیت کمتری در اینجا باشند. فکر می‌کردم اگر ساعت ۲ بامداد بیایم خلوت‌تر خواهد بود، اما اشتباه کردم. انگار همه مانند من فکر می‌کردند.
مراسم وداع با شهدای«خان طومان» در میدان امام حسین(ع)
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم، روز پنج شنبه ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (ع) شروع شده و تا زمان نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.
مدیرمسئول روزنامه کیهان که در مراسم وداع با پیکر یار امام مرحوم سید محمود دعایی در حسینیه جماران حاضر شده بود گفت: ما با ایشان روابط دوستانه ی دیرینه ای داشتیم و قبل از اینکه به کیهان بیایم با ایشان ارتباطاتی داشتیم، بعدا به دلیل نوع کارمان ارتباطاتمان بیشتر شد.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ