مسکن یک طبقه ای یا ویلایی به دلیل امکان ساخت تدریجی آن، سرعت ساخت و ساز آن قابل مقایسه با چندطبقه ای نیست و میتواند ضامن تحقق وعده ساخت چهار میلیون مسکن باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه ۷۰ آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم و شنیدن درخواست مالکین این آثار تا بازدید‌های دوره‌ای برای دیدن آخرین تحولات این آثار که می‌تواند به نگهداری آن‌ها کمک کند.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از مرمت و بازسازی خانه‌های موزه میراث روستایی استان خبر داد و گفت: این پروژه با اختصاص ۲.۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود.
‌ درحالی صحبت از ساخت خانه‌های کوچک برای قشر متوسط و نیازمند توسط دولت مطرح می‌شود که این رویکرد از اساس با گفتمان دولت درتناقض است.
ایرج ۳۵ ساله که از دوستان قدیمی مالباخته بود خیلی زود به طراحی و اجرای نقشه سرقت از خانه ویلایی اعتراف کرد و گفت: من می‌دانستم که دوستم تاجر ثروتمندی است و اموال با ارزشی در خانه دارد وقتی از سفر برگشت با اطلاع از اینکه مقدار زیادی دلار و پول در خانه دارد با ۳ همدستم به خانه‌اش رفتیم و وقتی مقاومت کرد او را با قمه و شمشیر مجروح کردیم.
از نظر اخلاقی ساخت آپارتمان صحیح نیست چراکه امکان ارتباطات همسایگان را فراهم نمی‌کند و بچه‌ها در این محیط محبوس شده‌اند. مسکن باید به صورت ویلایی احداث شود.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
رئیس‌جمهور گفت: در کشور مشکل زمین نداریم؛ در شهرهای کوچک امکان ساخت خانه‌های ویلایی هم وجود دارد و در حال ساخت است.
این ملک باشکوه۱۳ هزار فوت مربعی (یک هزار و ۲۰۷ مترمربعی) که کنار دریاچه والدای قرار دارد و به‌طور کامل از چوب، به سبک خانه‌های ویلایی روسی، ساخته شده است، محل زندگی ژیمناست ریتمیک المپیکی، آلینا کابائوا ۳۹ ساله است.
ویلای نبش خیابان هشتم بخارست در حال تخریب است. دیرزمانی این گونه بنا‌ها هویت معماری مدرن تهران بودند و امروز با از دست دادن و عدم مستندنگاری علمی آنها، شاید تنها افسوس و دلسردی برای شهروندان شهر باقی می‌ماند.
با توجه به شباهت شهرسازی ایران به ترکیه، درسی که از زلزله اخیر این کشور می‌توان گرفت این است که تا دیر نشده باید فکری به حال تراکم بالا شهرها کرد.
شهردار تهران گفت: خانه های اطراف منطقه امین حضور در حال خالی شدن و تبدیل به انباری هستند که باید این موضوع مدیریت شود.
کرج- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس اجازه نخواهد داد تا خانه‌های مردم که به سفر نوروزی رفته‌اند به مکانی امن برای سارقان تبدیل شود.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، خانه‌های لوکس بالای ۲۰ میلیارد مشمول مالیات شد.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، خانه‌های لوکس بالای ۲۰ میلیارد مشمول مالیات شد.
نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق خانه‌های لوکس با قیمت بالای ۲۰ میلیارد تومان مشمول مالیات دو در هزار می‌شوند.
در میان برنده‌های این دوره، جوایز بخش ویلا‌ها نشانه‌ای هستند از میزان نوآوری‌های حیرت انگیز آن هم همسو و همسان با مختصات بومی و محلی. ویلا‌هایی با نشانه‌های بارز خلاقیت وجاخوش کرده در بافت طبیعی اطراف بنا. ویلای «کومه نور» که رتبه نخست بخش خانه‌های ویلایی را به‌دست آورد و ویلای «دشت ۴۰» در دماوند استان تهران که رتبه دوم مشترک جایزه معمار را در بخش مسکونی تک‌واحدی کسب کرد نمونه‌هایی حیرت انگیز از چنین مختصاتی هستند.
مسکن تدریجی در قالب خانه‌های ویلایی با فراهم ساختن ایجاد سکونت‌گاهی امن و ایمن در کوتاه مدت، مانعی در برابر فشار‌های تورمی و تکانه‌های اقتصادی در بازار مسکن خواهد بود.
چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند.
سیاست اخیر شرکت عمران شهرهای جدید مبنی بر واگذاری زمین به مردم برای ساخت خانه‌های ویلایی و یک طبقه باعث افزایش هزینه‌ها و اتلاف منابع می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بازداشت ۲ محیطبان به اتهام قتل شکارچی گراز/ دستگیری دزد میلیاردی خانه‌های ویلایی خالی از سکنه/ جنجال مهریه ۳۰ میلیونی!/ مجازات مرگ برای قتل پسردایی/ قتل همسر قبل از سفر به آمریکا/ قتل مرد جوان با چاقو در بیابان/ محاکمه دامادی که به خاطر پول همسرش را کشت/ اعتراف پسر آقا ماشالله به قتل شاگرد ابزارفروشی!/ سردسته باند سرقت از صرافی‌ها
هفته گذشته مرد جوانی با آتش‌نشانی تماس گرفت و از ریزش چاه و حبس دو مرد زیر آوار در خانه‌ای ویلایی و قدیمی خبر داد. با گزارش این حادثه مأموران آتش‌نشانی راهی محل شده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند چاهی عمیق در زیرزمین یک خانه ویلایی حفر شده و ریزش کرده است.
متهم گفت: در زندان با سه همدستم آشنا شدم که هر کدام از آن‌ها متخصص سرقت از خانه بودند. شب‌ها در زندان دور هم جمع می‌شدیم وبرنامه‌ریزی می‌کردیم پس از آزادی از زندان یک باند حرفه‌ای سرقت از خانه‌های شمال تهران را تشکیل دهیم. حدود ۶ ماه قبل، یکی یکی از زندان آزاد شدیم و وقتی هر ۴ نفرمان بیرون آمدیم، نقشه‌ای را که در سر داشتیم اجرا کردیم. به سراغ خانه‌های شمال تهران می‌رفتیم و با دیدن آپارتمان یا خانه ویلایی که چراغش خاموش بود زنگ خانه را به صدا درمی آوردیم.
عصر دوشنبه ۴ مهرماه، گزارش درگیری در خانه‌ای ویلایی به مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و اورژانس اعلام شد. با حضور امدادگران در محل آن‌ها با دو مرد جوان مواجه شدند که هر دوی آن‌ها زخمی شده بودند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بافت‌های فرسوده امکان تهاتر مسکن یک طبقه ویلایی به صورت کلید به کلید با مسکن در بافت‌های فرسوده فراهم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ