رئیس‌جمهور گفت: در کشور مشکل زمین نداریم؛ در شهرهای کوچک امکان ساخت خانه‌های ویلایی هم وجود دارد و در حال ساخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.
تبریز- رئیس ستادکل نیروهای مسلح با تأکید بر اصل حُسن همجواری و توسعه روابط با کشورهای همسایه گفت: خوشبختانه رابطه ما با کشور آذربایجان در حال توسعه است و هیچ‌گونه مشکلی در مسائل مرزی نداریم.
محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر ۸۹ و ۹۰ که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست. در آن زمان تحت تاثیر تحریم‌ها دلار هم از هزار تومان به چهار تومان هم رسید آن فرد بعد تلاش کرد که مشکل را حل کند که نشد و روحانی هم می‌خواست حل کند، اما با وجود تصویب برجام نتوانست مشکل را حل کند. چون درست است که تحریم‌های بین المللی با برجام حل شده است، اما گستره تحریم‌ها آنقدر زیاد است که با وجود بین المللی نبوده تحریم ها، مشکلات تحریمی ما همچنان وجود دارد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای ازسرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات سلطان عمان مبنی بر تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کردند: ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهمترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سوالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تامین آن اعمال می‌شود.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
نماینده مردم تهران گفت: اصلاحات در دولت باید به هنگام و در زمان مناسب باشد نه با تأخیر، زیرا ایجاد هزینه و مشکل و کاهش سرمایه اجتماعی و همچنین آشفتگی سپهر سیاسی کشور را در پی دارد.
اهواز- معاون محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: برنامه رفع مشکل آب در کشور با آبرسانی به ۲۰ هزار روستای مناطق دور دست و فاقد آب شرب سالم و یا دارای تنش آبی در دستور کار قرار دارد.
پورعباس با بیان اینکه اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص آزمون آیلتس قبل از پایان سال اعلام خواهد شد، گفت: ثبت نام‌های این آزمون انجام شده است، اما ثبت نام‌های جدید برای شرکت در این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان در سال آینده شروع خواهد شد بنابراین تعلیق برگزاری آزمون کاملا موقتی بود، نگرانی‌های جدید در این زمینه وجود ندارد.
بررسی‌های وزارت کشور نشان داد در برخی استان‌ها مشکل تأمین مسکن داریم و زمین‌های دولتی همچنان در اختیار طرح ملی مسکن قرار نگرفته است.
مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی با بنیاد مسکن در ساخت مسکن مددجویان مشکل خاصی وجود ندارد و در این زمینه به مددجویان تسهیلاتی ارائه خواهد شد. همچنین برای بازسازی مسکن‌هایی که دچار تخریب شده‌اند نیز تسهیلات و وام کم بهره ارائه خواهد شد که این موضوع در دست بررسی است.
ورزش کشور امیدوار است سال آینده به افتخارات پرتعداد و جدیدی در تاریخ خود دست پیدا کند این در حالی است که برای رسیدن به این هدف بزرگ با مشکل و معضلی به نام «بودجه» مواجه است.
جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحقق فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز دور از تصور است، گفت: فروش ۴/ ۱میلیون بشکه در روز خیلی سخت است. آقای رئیسی اعلام کردند که سعی می‌کنیم بودجه را واقعی ببندیم، اما این رقم نشان می‌دهد که بودجه واقعی نیست. او ادامه داد: تحریم‌های جدیدی علیه کشور اعمال شده است و قطعا در زمینه فروش نفت با مشکل مواجه می‌شویم؛ بنابراین بعید می‌دانم که فروش ۴/ ۱ میلیون دلار بشکه در روز قابل تحقق باشد.
سمنان- رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه کانون آنفولانزای پرندگان در کشور مشاهده نشده است، گفت: مشکلی در زمینه مهار بیماری نداریم.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در خصوص وضعیت اینترنت در کشور، اظهار کرد: سرعت اینترنت به شدت پایین است به طوری که حتی کار کردن با ایمیل و یا پلتفرم‌های داخلی هم با مشکل مواجه است. زمانی هم که از وزیر ارتباطات در خصوص زمان افزایش سرعت اینترنت و یا رفع فیلترینگ سوال می‌پرسیم، توپ را به زمین سایر وزارتخانه‌ها از جمله وزارت کشور می‌اندازد که قابل قبول نیست.
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: البته از چند ماه قبل و با حذف ارز ترجیحی، بنا شد که مبنای ارز واردات مواد اولیه به نیمایی تغییر کند. البته در این زمینه مردم نباید هیچ نگرانی داشته باشند، زیرا در چارچوب طرح دارویار، دولت مابه التفاوت این رقم را پرداخت می‌کند و برای مصرف کننده نهایی مشکلی به وجود نمی‌آید.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هر کشوری اقشار مختلف مردم تجمع می‌کنند و حرف‌هایشان را می‌زنند، اما در ایران هر قشری که می‌آید مطالبه کند، به نوعی زمینه ساز ضربه به نظام می‌شود. چرا باید اینگونه باشد؟ البته ماجرای اخیر نشان داد که استحکام نظام بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمنان فکر می‌کنند.
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه کسب و کار مردم در اینستاگرام با مشکل روبرو شده است، اظهار داشت: باید آن زمان که هنوز کسب و کار مردم در فضای مجازی نبود، دوراندیشی می‌کردیم.
رجب طیب اردوغان گفت که کشورش در زمینه تأمین گاز مشکلی ندارد ولی زمستان پیش رو برای اروپا سخت و پرهزینه خواهد بود.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ