بانک پاسارگاد برای هشتمین سال عنوان بانک سال ایران را کسب کرد و توسط نشریه بنکر(The Banker) به‌عنوان «بانک برتر ایران در سال۲۰۲۲» (Bank Of The Year) معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی یک دستگاه خودرو "تیارا"  با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.  با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو تیارا به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
یزد- خواننده کشوری با اهدای ۱۰۰ میلیون تومان برای آزادی محکومان مالی غیرعمد استان یزد، هدف از این کار را خشنودی امام حسین(ع) عنوان کرد.
رفتار هری کین در مراسم اهدای جام به تاتنهام در سنگاپور جنجالی شده و به عنوان نشانه‌ای از ناراحتی او از باشگاه انگلیسی تفسیر شده است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یکی از قدیمی‌ترین مساجد جهان، مسجد جامع «جمعه» دربند داغستان، یک جلد «قرآن» به عنوان هدیه دریافت کرد.
با شکست گروه تروریستی «داعش» به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه، نظامیان آمریکایی مستقیماً جایگزین آن‌ها شدند و به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت و منابع سوریه کردند.
پرسپولیس با برتری برابر رقیب سنتی خود، استقلال، به عنوان قهرمانی جام حذفی 1401/02 دست یافت
تربیت بدنی علاوه بر اینکه به عنوان یکی از ساحت‌های تربیت شناخته می‌شود با این حال محلی برای انتقال مفاهیم تمام ابعاد تربیتی است اما بیشتر مدارس با کمبود امکانات ورزشی مواجه‌اند.
هدی نقیبی سرمربی تیم آلیش بانوان به عنوان بهترین مربی آسیا انتخاب شد.
رئیس جمعیت هلال احمر، به دلیل همراهی و همدلی مستمر در جهت ترویج فرهنگ اهدای خون به عنوان سفیر اهدای خون معرفی شد.
در نخستین رویداد بین المللی تامین مالی، نوآوری و فن آوری (فینوتکس) سال 1402، از بانک ملت به عنوان یکی از نهادهای تاثیر گذار در تامین مالی، نوآوری و فن آوری با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.
حال آیا نمایندگانی که اخیراً حقوق آن‌ها 20 درصد افزایش پیدا کرد، اگر به اندازه کارگران حقوق دریافت می‌کردند، باز هم عنوان دریافت خودروی شاسی بلند 2.2 میلیارد تومانی را «گدابازی» می‌گذاشتند؟
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به موضوع «اصلاحات قضایی» به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد اختلاف میان راست‌گراها و چپ‌گراها اشاره کرد و افزود: «به اختیارات واضحی برای انجام اصلاحات قضایی دست یافتیم».
جوایز فردی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا پس از مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها اهدا شد.
خواهران منصوريان بعد از كسب عنوان قهرمانى ليگ ووشو مدال‌ها و ۲۰ درصد پاداش قهرمانی خود را به مردم زلزله‌زده خوی اهدا کردند.
شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان برگزیده تندیس برتر «تک ستاره» در حمایت از صنعت سلامت‌محور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
احکام مهدی محمدنبی و علیرضا عاصم یوسفی به عنوان مشاور وزیر در امور ورزش و رییس انجمن فیلم‌های ورزشی اعطا شد.
رضا خالقی فر مهاجم سرشناس فوتبال کشور در تلاش است در سال های پایانی حضور در فوتبال به عنوان بازیکن یک خاطره جالب برای خود به ثبت برساند.
شهردار منطقه ۹ تهران از برگزاری پویشی با عنوان «حلقه وصل باشیم» توسط اداره سلامت منطقه با مشارکت سرای محلات، رابطین و فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه می گوید ارتش این کشور تمامی زیر ساخت های نظامی و تجهیزات اوکراین را به عنوان اهداف قانونی خود برای حمله در نظر می گیرد.
به پاس حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت از جمله سلامت غذایی، نشان ویژه سومین جشنواره ملی سلامت غذایی به این بانک اهداء شد.
انگشتر دارای نماد یوز ایرانی با عنوان "حلقه زرین یوز ایرانی" است.
وزیر دفاع گفت: «خانواده» به عنوان عقبه راهبردی نظام، در تیررس اهداف شوم و ننگین نظام سلطه قرار گرفته است.
کارلو آنچلوتی از طرف رسانه ایتالیایی توتواسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ