پرسپولیس با برتری برابر رقیب سنتی خود، استقلال، به عنوان قهرمانی جام حذفی 1401/02 دست یافت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم استقلال در مراسم عزاداری ماه محرم حضور پیدا کرد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد در مراسم عزاداری حسینی شرکت کردند
مراسم معارفه لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی برگزار شد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی کار خود را به طور رسمی به عنوان عضو جدیدی از این تیم آمریکایی شروع خواهد کرد.حدود ۱۸ هزار نفر برای مراسم معارفه مسی به ورزشگاه خانگی تیم اینترمیامی رفتند.
مراسم قرعه کشی لیگ برتر (1402/03)
ویدیویی از رقص لری علیرضا بیرانوند منتشر شده است.
تشویق بی امان وریا غفوری در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری پربازدید شد.
اللهیار صیادمنش در استانبول ترکیه مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.
در مراسم اهدای مدال مسابقات پرس سینه بزرگسالان قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی نماینده اوکراین حاضر نشد با امیر رضا مس فروش از ایران دست دهد.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
حضور قلعه نویی در مراسم درگذشت نایب روئین دل
رهبر انقلاب صبح امروز در حاشیه مراسم روز درختکاری: این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است. اگر مسمومیت دانش‌آموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی نخواهد بود. مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند
رقص اعضای سه تیم اول مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور (خوزستان، تهران و کرمانشاه) قبل از شروع مراسم اهدای کاپ تیمی را ببینید.
حضور رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر در مراسم سنتی‌ عربستان با پوششی‌متفاوت سوژه فضای مجازی شد. با اعلام رسانه‌های عربستانی؛ کریس رونالدو برای حضور در مراسم رقص با شمشیر عربستانی‌ها 40 میلیون یورو دریافت کرده است.
جعفری در مراسم معارفه: کسی در مجموعه چوکا جلوی موفقیت من و تیم را بگیرد از رویش رد می‌شوم.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ مورگان فریمن بازیگر محبوب آمریکایی لحظاتی از اجرای مراسم را برعهده گرفت که با زیرنویس فارسی این اجرا را می‌بینید.
جونگکوک خواننده گروه محبوب کره‌ای BTS در مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ترانه‌ای را اجرا کرد.
مورگان فریمن در ابتدای مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ لحظاتی صحبت کرد و این مراسم به صورت رسمی آغاز شد.
در پی افتادن روسری پارمیدا قاسمی در مراسم اهدای مدال، او توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
بازیکنان استقلال در مراسم جشن قهرمانی استقلال به‌خاطر اتفاقات اخیر خوشحالی نکردند. در این بین صدا و سیما هم از ادامه پخش برنامه صرف نظر کرد.
در تاریخ برگزاری سوپرجام این نخستین باری است که آبی‌پوشان به این جام می‌رسند.
تابوت ملکه الیزابت دوم روز یکشنبه از کاخ بالمورال، اقامتگاه سلطنتی تابستانی در اسکاتلند خارج شد، جایی که وی روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. تابوت ملکه الیزابت دوم مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت و طی چند سفر چند ساعته در اسکاتلند از شمال به جنوب منتقل خواهد شد. در این سفر نسبتا طولانی تابوت ملکه چند ساعت در شهر‌های مختلف متوقف خواهد شد و نهایتا به کاخ هولی‌رود منتقل می‌شود. فردا از این کاخ سلطنتی به همراه خاندان سلطنتی تشییع شده و مردم ادای احترام خواهند کرد. مراسم خاکسپاری پیکر ملکه روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد.
علیرضا بیرانوند در روز عاشورا و در مراسم گل مالی در شهر خرم آباد حضور پیدا کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ