جوایز فردی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا پس از مشخص شدن قهرمان این رقابت‌ها اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه مهاجم النصر عربستان پس از کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به مطرح شدن نام محمد صلاح واکنش نشان داد.
فرزاد صفوی، برنده مدال پاراکاراته آسیا شادی خود را با رقیب مغلوب اینگونه تقسیم کرد. فرزاد صفوی، در بخش معلولان ذهنی «سندرم داون کلاس کا۲۲» با غلبه بر حریفانش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.⁣ دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته قهرمانی آسیا، ۳۰ تیر تا ۱ مرداد به میزبانی مالزی برگزار شد.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان صبح دوشنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۲) با استقبال مسئولین به کشور بازگشتند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شد.
جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال، برابر دوربین ورزش سه، از اهدافش برای کسب قهرمانی سخن گفت.
فنرباغچه پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استانبول باشاک شهیر، قهرمان جام حذفی ترکیه شد و هفتمین عنوان خود را در این رقابت‌ها کسب کرد.
باشگاه الاتحاد جده پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای روشن عربستان سعودی در حال برنامه‌ریزی برای جذب ستاره‌های بزرگ بین‌المللی است.
سرمربی تیم هندبال باشگاه نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر این رشته شاگردانش را شایسته کسب قهرمانی عنوان دانست.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم پس از قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به دنبال کسب این عنوان در رقابتهای جام حذفی است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا توسط این تیم گفت: با این که دو کشتی گیر در حد و اندازه های خودشان نبودند اما قهرمانی در قزاقستان ارزشمند بود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در آسیا به ایران بازگشت.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت های بین المللی کشتی جام رومن دیمیتریف، گفت: نتایج خوب کشتی ایران در این مسابقات مورد تمجید مسئولان روش قرار گرفت.
تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست ژاپن و کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت تایلند، علاوه بر دریافت کاپ قهرمانی سه جایزه دیگر را به خود اختصاص داد.
سرمربی سیتی پس از غلبه بر بورنموث تاکید کرد که هنوز فرصت زیادی برای عبور از آرسنال و کسب عنوان قهرمانی وجود دارد.
کاپیتان تیم فوتبال جوانان گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنیم.
ناپولی در حالی به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی پس از بیش از سه دهه است که عوامل بیرون زمین نقش مهمی در موفقیت این تیم ایفا کرده‌اند.
تیم ملی فوتسال بانوان پس از کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت کافا دقایقی پیش کشور ازبکستان را به مقصد تهران ترک کرد.
لیونل مسی بعد از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی با تیم ملی آرژانتین لحظات احساسی را با مادرش سپری کرد.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی، از رویای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی صحبت کرد.
تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا به ایران بازگشت.
در پایان پیکارهای سومو قهرمانی اوپن آسیا، تیم ملی ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز پس از کشورهای روسیه و قرقیزستان بر سکوی سوم ایستاد.
در پایان پیکارهای سومو قهرمانی آسیا، تیم ملی ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز پس از کشورهای روسیه و قرقیزستان بر سکوی سوم ایستاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ