معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری پیش از اعزام به جهانی کلمبیا بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گم‌شدن گنج‌خانلو البته در دنیای حرفه‌ای ورزش معنای دیگری دارد: اقدام برای پناهندگی. دقیقا به همین دلیل است که حالا مسئولان ورزش ایران نگران شده و به تکاپو افتاده‌اند تا هر طور شده، این ورزشکار ۲۶‌ساله را پیدا کنند
یکی از پیشکسوتان قدیمی سپاهان و شاهین در مراسم باشگاه سپاهان سخنرانی جالبی داشت.
محمد هاشمی رفسنجانی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اطلاعیه‌ای مطالب منتسب به وی در خصوص مرجعیت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین اخراجش از صدا و سیما و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرد.
مشاور رئیس‌جمهور برکنار شده نیجر امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: با هرگونه مداخله نظامی در نیامی مخالفیم.
محمد منتظر خرید عراقی استقلال به صورت قرضی از این تیم جدا می شود
محمد مهاجری نوشت: حرف‌هایی مانند اینکه اتفاقات ۸۸ با طراحی امریکا و انگلیس صورت گرفته یا بهایی‌ها و منافقین در آن نقش داشته‌اند، صرفا تاریخ‌سازی است.
محمد موسوی که امروز به جمع اردونشینان در ارومیه پیوست در بدو ورود از وضعیت اسکان تیم ملی در هتل گلایه کرد.
وقتی یک قهرمان می میرد در حالی که قطعه مهمی از زندگی هنوز در راه بوده است، همه چیز دردناک‌تر به نظر می‌رسد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
رییس فدراسیون کشتی در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون از محمد پولادگر دلجویی کرد.
باید دید باتوجه به چالش عمیق سال گذشته علیرضا دبیر و محمد پولادگر، برای این انتخابات شخص وزیر ورزش در مجمع حاضر خواهد شد و یا اینکه بار دیگر پولادگر به مجمع می‌آید.
نخستین مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی به ریاست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و حضور اعضای مجمع در مرکز همایش های منطقه آزاد کیش برگزار شد.
محمد پولادگر در مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال به انتقاد از تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با تاکید بر پرداخت پاداش یکسان به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گفت: پیگیر اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی هستیم.
با حکم وزیر ورزش، سید محمد پولادگر به عنوان رئیس المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه منصوب شد.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش ۱۴ آذر به ریاست محمد پولادگر در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورش برای حضور در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک و تصدی پست ریاست نام نویسی کرد.
در پنجمین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، محمد پولادگر برای ریاست کمیته ثبت نام کرد.
محمد پولادگر معاون وزیر ورزش اعلام کرد به دلیل حضور حمید سجادی در جلسات دولت به دلیل هفته دولت و حضور وزرا نزد مقام معظم رهبری به جای وزیر در این جلسه حاضر شده است.
سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وعده پیگیری و حمایت از رشته های خانوادگی بولینگ و بیلیارد را داد.
مرگ عجیب پسر نوجوان با اسلحه بادی
کنایه توهین آمیز محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به پولادگر و حمایت از علیرضا دبیر بعد از حواشی مجمع دیروز سوژه رسانه‌ها شده است. بنا: ممنون آقای دبیر که با آدم های کوتوله می جنگی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ