علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ضمن تصویب طرح جامع شهر تربت جام، برخی اصلاحات را برای اعمال در اسناد طرح اعلام کرد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
تربت جام ـ مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تصادف دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده تربت جام - سمیع آباد منجر به فوت دو نفر شد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: مردم فهیم و سرافراز تربت حیدریه در حمایت از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال در روز قدس سنگ تمام خواهند گذاشت.
تربت جام ـ امروز همزمان با سراسر کشور مردم شهر تربت جام و مراکز بخش بوژگان، سمیع آباد، نصرآباد، و روستاهای احمدآباد صولت و رباط سمنگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: به منظور اصلاح و تقویت فشار به صورت موقت گاز ۴ روستای شهرستان تربت جام قطع شده است.
تربت حیدریه ـ رئیس هیات فوتبال شهرستان تربت‌حیدریه گفت: تربت حیدریه میزبان فینال جام حذفی فوتسال خراسان رضوی است.
نماینده تربت جام در پاسخ به این سوال که در این اعتراضات آیا کسی دستگیر شد، اذعان کرد «یک تجمعی جلوی هلال احمر بوده است و مردم نسبت به نحوه توزیع چراغ‌ها اعتراض داشتند و آنجا اگر کسی هم دستگیر شده باشد قطعا با پادر میانی آزادش خواهیم کرد.»
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: تا عصر امروز همه انشعابات قطع شده گاز در سطح شهرستان تربت جام وصل می شود.
جواد اوجی وزیر نفت در خصوص قطعی گاز در تربت جام گفت: سردی کم‌سابقه هوا، مصارف زیاد، قطع گاز ترکمنستان و ضعف سرشاخه‌ها از جمله عوامل قطع شدن گاز تربت جام بود.
برودت و سرمای حاکم بر کشور ادامه دار است و پیش بینی‌هایی مبنی بر کاهش دما وجود دارد.
اینجا تربت جام است. جدیداً در آن نه زلزله‌ای آمده، نه جنگی صورت گرفته است. گناه مردم هم تنها این است که در شهری مرزی داخل ایران متولد شده‌اند. سهم آن‌ها از زندگی در کشوری که دارنده دومین ذخایر گازی جهان است، چیزی نیست جز صف. یک روز صف نان و کپسول گاز، روز دیگر صف نفت و بخاری.
نماینده تربت جام و تایباد در مجلس گفت: از ستاد بحران گلایه داریم که مردم را در سرمای ۱۰ تا ۱۵ درجه زیر صفر رها کردند؛ ستاد بحران ما به گونه‌ای خود بحران است، مسئولان به آمار و ارقام روی کاغذ توجه نکنند.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام به وضعیت بحرانی افت شدید گاز در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این شرایط تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در آماده کامل قرار دارند.
تربت حیدریه ـ رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از امدار رسانی به ۱۰۰ نفر گرفتار در برف در محورهای مواصلاتی شهرستان خبرداد.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه گفت: ۱۸ اکیپ سبک و ۱۱ اکیپ سنگین شهرداری تربت حیدریه در حال برف روبی و نمک پاشی در سطح شهرستان هستند.
تربت حیدریه ـ مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ تربت حیدریه گفت: تصادف دو خودرو سواری در محور تربت حیدریه به زاوه یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: نزاع میان گروهی از زندانیان در زندان تربت جام خسارت و مجروح در پی نداشته است.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: نزاع میان گروهی از زندانیان در زندان تربت جام خسارت و مجروح در پی نداشته است.
تربت جام ـ همزمان با هفته وحدت جمعی از بانوان فرهیخته تربت جامی با مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.
تربت جام ـ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت جام گفت: دوچرخه سواران تربت جامی ابراهیم و میثم منصوری با شعار ایران برای همه اقوام ایرانی دور ایران را رکاب زدند.
دوربین بیمارستان تربت حیدریه، زورگیران را در مشهد لو داد!
مشهد ـ فرماندار تربت جام گفت: حجت الاسلام حسین معتمدی‌فر، امام جمعه این شهر پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان قائم مشهد دار فانی را وداع گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ