محمد هاشمی رفسنجانی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام، در اطلاعیه‌ای مطالب منتسب به وی در خصوص مرجعیت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین اخراجش از صدا و سیما و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد آخوندى اولين چهره شناخته‌شده‌اى بود كه براى كيومرث هاشمى پيام تبريك منتشر كرد.
نامه محمد بنا به رییس‌جمهور علیه کیومرث هاشمی
محمد آخوندى اولين چهره شناخته شده اى بود كه براى كيومرث هاشمى پيام تبريك منتشر كرد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
اصلاح‌طلبان هیچ‌وقت روی خوشی به شرق و چین نداشته‌اند. البته وقتی پای تضعیف نظام جمهوری اسلامی باشد، نزدیک‌شدن عربستان به چین را هم بر سر نظام چماق می‌کنند و از پس این تناقض برنمی‌آیند که اگر نزدیکی به چین بد است، چرا حسرت نزدیکی سعودی به چین را می‌خورید!
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می گوید: حذف هیچ از وعده های اصلی و میان وعده های غذایی روزانه و یا حذف هیچ یک از گروه های غذایی برای لاغر شدن از نظر متخصصان تغذیه مورد تایید نیست. بویژه حذف وعده شام فقط در کوتاه مدت ممکن است به درجاتی از کاهش وزن منتهی می شود . اما بخشی از انرژی مورد نیاز روزانه ما باید از طریق وعده شام که البته باید در حجم کمتر از وعده های دیگر باشد و ٢ ساعت قبل از خوابیدن باشد ، به سلامت بدن آسیب خواهد زد. منبع: خبرآنلاین
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، (دو نفر از عوامل اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز)، دادنامه صادره را ابرام کرد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را تائید کرد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
هیأت شعبه دیوان عالی کشور ضمن رد فرجام خواهی وکلای مدافع محمد رامز رشیدی و سید نعیم هاشمی قتالی، دادنامه صادره را ابرام کرد.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
این روز‌ها بحث ترور سید محمد خاتمی و ترور دوم ناموفق هاشمی رفسنجانی داغ است. به همین مناسبت نگاهی به ترور چهره‌های شاخص می‌اندازیم.
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است.
هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال۱۳۷۹ که به تازگی منتشر شده، ماجرای نقشه ترور رئیس جمهور وقت را که توسط یکی از محافظانش و با اطلاع یکی از مراجع تقلید طراحی شده بود را شرح می‌دهد.
امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود نوشت: "درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در انطباق با بند چ ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد. "
در پی درگذشت مرحوم استاد دکتر سیدمحمد هاشمی، دکتر محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به اینکه بدلیل خورده خوری‌ها جمع کالری دریافتی روزانه کاهش نمی‌یابد، و با وجود حذف و یا کاهش حجم وعده‌های اصلی غذایی، لاغر نخواهیم شد، می‌گوید: همچنین نداشتن برنامه تحرکی روزانه در کنار برخی مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا غددی می‌توانند، مانع کاهش وزن فرد بشود.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
روز گذشته امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور از ثبت شدن فرجام‌خواهی وکیل محمد قبادلو خبر داده بود.
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران واکنش‌هایی به همراه خواهد داشت و به نوعی فضای روابط بین‌المللی تا حدود تحت تاثیر این کنش‌ها و واکنش‌ها قرار می‌گیرد اما مقصر بروز چنین رخدادهایی را باید پارلمان اروپا دانست که برای منافع عده‌ای خاص، استقلال خود را فدا می‌کند.
یکی از سوژه‌هایی که در بین اعتراضات هفته‌های گذشته توانست در صدر اخبار قرار بگیرد خرابکاری نفوذها در سازمان صدا و سیما بود. بعد از پخش مکرر «فیلم‌های آلوده» باعث شد که نهایتا مسئولان این سازمان حضور خرابکار در این سازمان را به صورت شفاف تایید کنند. آنچه تاکنون مشخص شده است خرابکاری اخیر در حوزه‌های فناوری سازمان رخ داده است.
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما درباره کاهش اعتماد مردم به اخبار صدا و سیما، می‌گوید که بیشترین زمان و پوشش‌دهی اخبار در اختیار کارهای دولتی و حکومتی است. شما می‌بینید که معمولا هر خبری مربوط به یکی از روسای قوا است که هر کدام اظهارات متعددی می‌کنند و وعده‌های فراوانی می‌دهند. وقتی مردم می‌بینند که این وعده‌ها یا تحقق پیدا نکرده‌ یا تعداد کمی از آن‌ها محقق شده است، نسبت به خبر هم اعتمادشان را از دست می‌دهند. بخش‌های مختلفی باید در خبر وجود داشته باشد و مردم هم ببینند که از آن‌ها هم گزارش و خبر پخش می‌شود.
محمد هاشمی رفسنجانی، رئیس اسبق صداوسیما در ارتباط با ادعای یک کارشناس تلویزیون درباره اینکه رهبری چند سال ابتدای رهبری‌شان را در کانکس زندگی می‌کردند، گفت: بنده اصلاً به یاد ندارم که رهبری در کانکس زندگی کرده باشد؛ اصلا نمی‌توانم چنین چیزی را تایید کنم!
محمد خزاعی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد محمدی کارشناس فرهنگی، بهروز شعیبی نویسنده و کارگردان سینما و هادی مقدم دوست نویسنده و کارگردان سینما را به عنوان اعضای هیات امنای انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد و مهدی جعفری کارگردان و فیلمبردار سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده سینما، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج و مهدی آذرپندار را به عنوان اعضای هیات مدیره این انجمن منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ