با حکم وزیر ورزش، سید محمد پولادگر به عنوان رئیس المپیاد فرهنگی ورزشی نوروزگاه منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جودو بعد از پایان جلسه معارفه سرپرست وزارت ورزش به دیدار پولادگر رفت.
رئیس فدراسیون جودو در حاشيه مراسم توديع و معارفه وزير ورزش، دليل جدايى سجادى را عملكرد معاونت قهرمانى دانست.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: به دلیل اینکه روال قانونی برای انتخاب اعضای هیات رئیسه بوکس طی نشده نمی‌توان رای‌گیری کنیم.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
علیرضا دبیر نامزد پست ریاست فدراسیون کشتی با عصا در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی حاضر شد.
معاون حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره برخی مسائل ارائه کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
فدراسیون تکواندو اکنون درگیر دعوای مدیریتی با رئیس سابق خود سیدمحمد پولادگر است که در دولت ابراهیم رئیسی به مقام معاونت وزارت ورزش رسیده ، او انتخابات قبلی را به هادی ساعی باخت و برخی می‌گویند او همچنان در حال گرفتن انتقام آن شکست است.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استعفای رئیس فدراسیون شطرنج ابراز بی اطلاعی کرد.
معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.
نماینده وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با انجام انتخابات و مشخص شدن رئیس جدید دیگر هیچ بهانه ای برای مدال نیاوردن این رشته وجود ندارد.
انتقاد یکی از روسای فدراسیون ها از پاسخگو نبودن معاون وزیر ورزش باعث ایجاد درگیری لفظی در سفر مسئولان ورزش به یزد شد.
رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پدر سه شهید ورزشکار عیادت کردند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی رئیس فدارسیون تکواندو و رد صلاحیت نامزد ریاست یک فدراسیون واکنش نشان داد.
نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد انصرافش از انتخابات ریاست گفت: از اول هم شرط مان این بود که اگر کارگری بیاید، ما انصراف می‌دهیم.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: در ایران وقتی کسی شروع به دویدن می‌کند همه تلاش می‌کنند جلوی او را بگیرند نه اینکه به او برسند، برای همین است که ما رشد نمی‌کنیم.
رئیس فدراسیون کشتی با انتقاد از تفکراتی که معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دارد گفت: با تفکراتی که آقای پولادگر دارد وزارت ورزش به جایی نخواهد رسید.
رئیس فدراسیون کشتی در نشست خبری در مورد مسائل مختلف اظهار نظر کرد.
پولادگر معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ژیمناستیک یک سال پیش دوره ریاست قبل به اتمام رسید و رئیس قبلی شرایطی را رقم زد که نتوانستیم انتخابات را برگزار کنیم.
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ورود سامانه بارشی جدید و افزایش دما
فرهادیان سال‌ها همراه پولادگر در تکواندو حضور داشت و یکی از نزديک ترین افراد به معاون فعلی وزیر ورزش محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد پولادگر درحال جمع کردن تیم مدیریتی متصل به خود در وزارت ورزش است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ