شهردار منطقه ۹ تهران از انجام اقدامات ویژه در معابر غربی پایتخت در راستای بهسازی و تسهیل دسترسی معلولین و کم‌توانان به خدمات شهری مناسب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جای این تهدیدات که هیچ پایه قانونی و اخلاقی ندارد و نشانه ضعف دولت است و نه قدرت آن، بهتر است راه را باز کنید، خیلی سریع مجوز دهید، تشویق کنید و دست از سانسور بردارید، اگر هم نظری هست ممیز‌های معتبر و فهمیده، با نویسنده یا ناشر تعامل کنند. هنگامی که همه‌چیز را می‌خواهید، مطمئن باشید، همه‌چیز را از دست خواهید داد. قانون و اخلاق خیابان یک‌طرفه‌ای نیست که دیگران رژه بروند و صاحبان قدرت از آن‌ها سان ببینند. در برابر هر حقی، تکلیفی وجود دارد.
یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که دست آمریکا و ناتو در اوکراین بیش از حد بسته شده است و در نتیجه تهدید مستقیم نیجر به حمله و سرنگونی حکومت نظامی جدید این کشور، موثق و معتبر نیست.
یک رسانه معتبر آمریکایی گفت: همزمان با نشست سازمان ناتو در لیتوانی، زلنسکی در توییتی جنجالی با طعنه به کشورهای غربی در عدم جدیت در پیوستن کی‌یف به ناتو، خشم و آشفتگی مقامات غربی را برآشفت.
یک پژوهشگر و محقق تاریخ معاصر گفت:مشکل غربی‌ها و غرب زدگان این است که امام را با نگاه ماتریالیستی و دنیوی مشاهده می‌کنند، در حالی‌که امام یک جریان معنوی و اسلامی الهام بخش از وحی است.
شیخ «احمد الطیب» در دیدار با مقام ارشد سازمان ملل تأکید کرد که تمدن غرب مسئول بحران حذف ارزش‌های دینی و اخلاقی از زندگی مردم جهان معاصر است.
رئیس‌جمهور فرانسه معتقد است اوکراین برای مقابله با روسیه، به ضمانت معتبر از سوی ناتو و غرب نیاز دارد.
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، در بیست و یکمین جلسه خود با توجه به پیشنهادات موجود، نام نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ مترو پایتخت را تعیین کرد.
شهردار منطقه ۲۲ از ساخت ۲۱ معبر تازه تاسیس در محلات غربی شهر تهران خبر داد.
شهریار- رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از آغاز طرح ترافیکی نوروزی در غرب این استان خبر داد و معابر پر تردد شش شهرستان این حوزه انتظامی را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران ضمن تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در روز جاری گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای بار ترافیکی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد دارای ترافیک سنگین است.
کیهان نوشت: بی‌حجابی یعنی برده‌داری به سبک نوین. یعنی زن را برده تمایلات حیوانی مردان نمودن. در پوشش کاذب حقوق زن، وی را به اسارت درآوردن. «شخصیتش» را پایمال کردن و «جنسیتش» را عنوان ساختن. کرامت انسانی‌اش را نادیده انگاشتن و او را تا حد یک بازیچه تنزّل دادن. معامله‌ای که غرب وحشی با زنان خود کرده چنین است و عجب نیست که بزرگ‌ترین حامیان فمینیسم مردان هستند! مردانی که می‌خواهند هر روز زنان برهنه‌تر و رهاتر در معابر آشکار شوند تا تمایلات حیوانی آنان را ارضا کنند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تعطیلی برخی مراکز آموزشی شهر تهران و برگزاری کلاس‌ها بصورت مجازی، امروز شاهد حجم کمتر ترافیک در معابر بودیم.
شهردار منطقه ۹ از ایمن‌سازی و آشکارسازی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده در معابر غربی پایتخت به‌منظور پیشگیری از وقوع تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده خبر داد.
شهردار منطقه ۹ از احداث ۱۱ سرعتکاه آسفالتی با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در غرب پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد بازگشایی کامل اتصال خیابان‌های فرهیختگان، خادمین و زحمتکش در غربی‌ترین نقطه تهران خواهیم بود.
معابر پیرامون میدان امام حسین (ع) و خیابان انقلاب حد فاصل پل چوبی تا میدان و خیابان مازندران، خیابان ۱۷ شهریور حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا خیابان شوش، خیابان شوش حد فاصل خیابان ۱۷ شهریور تا میدان شوش در هر دو مسیر بطور کامل، خیابان فدائیان اسلام از میدان شوش تا میدان حرم در هر دو مسیر، خیابان قم تا محدوده میدان فرمانداری بطور کامل، محدوده درب‌های ضلع شرقی، غربی و جنوبی حرم بطور کامل، خیابان ۲۴ متری حدفاصل میدان حرم تا خیابان سازمان آب، جاده ورامین حدفاصل سه راه ورامین تا میدان معلم در هر دو مسیر، خیابان شهرداری حد فاصل خیابان رجائی تا میدان مدرس محدودیت دارد.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات پخش آسفالت ۸۰ هزار متر مربعی در معابر محلات غرب تهران در مدت ۴ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.
سرهنگ شریفی اعلام کرد: بزرگراه نواب، همت و امام علی (ع) و خیابان آزادی از سنگین‌ترین معابر صبحگاهی پایتخت هستند، بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی دارای ترافیک هستند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.
در میان تلاقی بیرحمانه شوک‌های امروزی جهان شاهد شکست پکس امریکانا (اصطلاحی در مورد مفهوم صلح نسبی در نیمکره غربی و سپس در جهان در نتیجه برتری قدرت ایالات متحده امریکا که از میانه قرن بیستم آغاز شده است) است که بیش از ۷۰ سال پس از جنگ جهانی دوم زیربنای امور جهانی بود. آغاز دوره‌ای از بحران‌های جهانی غیرقابل برگشت و بالقوه غیرقابل کنترل محتمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ